Stránka 2 z 2

Napsal: stř čer 14, 2006 14:21
od Jimmi
Já bych to určitě nezkoušel u novějších vozidel s katalyzátorem..... snadno se ucpe :idea:

Napsal: čtv čer 15, 2006 07:39
od Teepee
Jimmi píše:Já bych to určitě nezkoušel u novějších vozidel s katalyzátorem..... snadno se ucpe :idea:
Nedejbože s řízeným katalyzátorem, myslím si, že dát Lambda sondě vodní lázeň, asi půjde do kytek, vždyť je citlivá i na přítomnost olejových spalin ve výfukových plynech, natož na velké množství vlhkosti ne-li vody. (Vím, po nastartování se na ní chvilkově asi nějaká ta voda vysráží normálním provozem, ale vzhledem k její citlivosti bych se o ní bál).

Napsal: čtv bře 26, 2009 00:51
od Jelen
Trošku to tu oživím: zkoušel to někdo??? Asi to v brzký době prubnu. Možná zítra.
Ale tato metoda mě dostala do kolen :lol: http://bigandrew.webzdarma.cz/navody/30.htm

Napsal: čtv bře 26, 2009 09:56
od lada1600ttt
ja som to skusal cistit tymi "parocisticmi" ked bol motor rozobraty a nepomohlo to vobec. pri takomto cisteni by som sa obaval najviac toho ze pri takom tlaku vo valcoch aby nenatlacilo tu vodu aj do oleja.

Napsal: čtv bře 26, 2009 12:40
od Saša
lada1600ttt píše:najviac toho ze pri takom tlaku vo valcoch aby nenatlacilo tu vodu aj do oleja.
Voda se do oleje dostane i normálně (kondenzaci a podobně) pak stačí ale ujet trochu větší vzdálenost při které se olej dostatečně zahřeje (mnohem později než chladící kapalina) a veškerá voda se odpaří . Teplota oleje je za normálních podmínek kolem 100-110°C .