Napsal: stř čer 14, 2006 14:21
Já bych to určitě nezkoušel u novějších vozidel s katalyzátorem..... snadno se ucpe
Nedejbože s řízeným katalyzátorem, myslím si, že dát Lambda sondě vodní lázeň, asi půjde do kytek, vždyť je citlivá i na přítomnost olejových spalin ve výfukových plynech, natož na velké množství vlhkosti ne-li vody. (Vím, po nastartování se na ní chvilkově asi nějaká ta voda vysráží normálním provozem, ale vzhledem k její citlivosti bych se o ní bál).Jimmi píše:Já bych to určitě nezkoušel u novějších vozidel s katalyzátorem..... snadno se ucpe
Voda se do oleje dostane i normálně (kondenzaci a podobně) pak stačí ale ujet trochu větší vzdálenost při které se olej dostatečně zahřeje (mnohem později než chladící kapalina) a veškerá voda se odpaří . Teplota oleje je za normálních podmínek kolem 100-110°C .lada1600ttt píše:najviac toho ze pri takom tlaku vo valcoch aby nenatlacilo tu vodu aj do oleja.