Stránka 2 z 2

Napsal: pát kvě 26, 2006 20:54
od Jelen
Hmmm.... moc se mi do týhle akce nechce, ale uvidim, jak to bude vypadat, až to rozeberu. Já vim, když musíš, tak musíš. Je to LADA a to se šidit nesmí...

Napsal: pát kvě 26, 2006 21:30
od Vašátor
Pokud to dlouho stálo, budou to nejspíš ty gufera. My dávali motor, kterej stál 3 roky (v autě, ale bez svodů) a teklo všechno....musel se kompletně přetěsnit. Tekl jako cedník.

Napsal: pát kvě 26, 2006 22:04
od Míra151
Ono právě když auto stojí je horší jak kdyby jezdilo
Každá uloženka je olejníčka protože gufera ztvrdnou a pak prasknou
Když jsem to dělal já tak tam zbylo jen pár kousků pružinek a ty plechové kroužky zbytek gufera byl fuč. To samé tlumič nárazu jsem tam nenašel a hlava má po řetězu odlehčenou stěnu.
Pokud chceš udělat jednoduchej přípravek abys nemusel sundávat hlavu tak napiš

Napsal: pon kvě 29, 2006 07:47
od Teepee
Vašátor píše:Motor povolíš na silentblokách, za převodovku ho lehce nadzvedneš...pak ti půjde sundat vana.
Motor váží cca 115Kg, převodovka odhadem tak 50kg. Nevím ty váhy jistě, ale vím jistě, že když se zvedá agregát za převodovku (tam co je spojka) tak motor se nezvedne. Je o něco těžší. :wink:

Napsal: pon kvě 29, 2006 08:50
od Myso
Teepee píše:Motor váží cca 115Kg, převodovka odhadem tak 50kg. Nevím ty váhy jistě, ale vím jistě, že když se zvedá agregát za převodovku (tam co je spojka) tak motor se nezvedne. Je o něco těžší.
to si kde splodil?sak je to na fest zosrobovane! to si pis ze sa zdvihne...uz som to tak robil 2x a vzdy sa zdvihol...

Napsal: pon kvě 29, 2006 08:55
od Teepee
Splodil jsem to doma na dvorku, při výměně výfuku. Tak jsem asi udělal něco špatně. Nejspíš to, že jsem chtěl motor přimět, aby se zvedl jen z jednoho silentbloku (potřeboval jsem motor naklopit doleva, abych dostal přírubu výfuku na parohy a povolil jsem jen pravý silentblok motoru.)
viz 5. a 6. května 2006 v http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/la ... ad2106.htm
Jen nechápu co je kde pevně přišroubované, zadní silentblok převodovky přece není pevné spojení a váhově převažující motor musí při takovém zvedání zadní silentblok slušně natahovat.

Napsal: pon kvě 29, 2006 08:57
od Luděk Musil
Myso píše: ....to si pis ze sa zdvihne...uz som to tak robil 2x a vzdy sa zdvihol...
Myšo, Ty sprosťáku! :D :D Teprve dvakrát?
A teď beze srandy:
Když budeš zvedat motor za tu plošku, která je vepředu na spojkovým koši, tak ten motor opravdu půjde nahoru, kam až tunel pustí převodovku. Předpokladem jsou samozřejmě uvolněné silentbloky na motoru, hadice, táhlo plynu. Silentblok na převodovce zůstává při této operaci na svém místě. L.

Napsal: pon kvě 29, 2006 09:03
od Teepee
Tak už to chápu, příště povolím oba silentbloky, panečku to se hned člověk dozví věcí. Díky. :wink:

Napsal: pon kvě 29, 2006 11:11
od Vašátor
Luděk Musil píše:
Myso píše: ....to si pis ze sa zdvihne...uz som to tak robil 2x a vzdy sa zdvihol...
Myšo, Ty sprosťáku! :D :D Teprve dvakrát?
A teď beze srandy:
Když budeš zvedat motor za tu plošku, která je vepředu na spojkovým koši, tak ten motor opravdu půjde nahoru, kam až tunel pustí převodovku. Předpokladem jsou samozřejmě uvolněné silentbloky na motoru, hadice, táhlo plynu. Silentblok na převodovce zůstává při této operaci na svém místě. L.
Já se taky přidám :D ... Teprve dvakrát? :D . Luďku, my už máme praxi, že :D ... jen bych tuto praxi už dále radši neprohluboval. Snad už to bude Pátračovi jezdit :D . Když už, tak leda na svým :D

Napsal: pon kvě 29, 2006 11:46
od Teepee
No jo no, to jsme my, co k tomuhle přijdeme jen když odejde první díl výfuku... :oops: :wink: Naštěstí. :D

Napsal: pon kvě 29, 2006 12:00
od Vašátor
No je fakt, že poprvý jsem to řešil taky kvůli vejfuku :D

Napsal: úte čer 06, 2006 10:04
od Patrac
Doporučuju to udělat jak píše vašek. tzn přeměřit tlaky. pokud to bude mít solidní tlaky tak jsou to gufera. pokud to bude mít tkaly nižší tak to ještě mohou bejt ventily ale taky kroužky. stačí vydělat svíčky a dát do válců cca 20mll oleje a uvidíš o kolik se tlaky zvednou pokud razantně tak to jsou kroužky pokud málo tak ventily. mmj teď mám motor v autě co stál cca rok bez paroží. nevěřili by jste jak orezavěly ventily vzdušnou vlhkostí. Valce a spol to přežili asi jen díky tomu že to bylo zaolejovaný jak ropovod... žralo to prej přez litr skoro litr a půl. Udělal jsem gufera motor očistil a protože jsem ho měl venku tak jsem ho přetěsnil komplet tun víko ventilů, vanu, přední zadní gufero kliky a samo že ventily a paliv čerpadlo a pumou vody. teď nikde ani nekápne. má najeto 1700 km a oleje neubylo ani deci. takže spotřebu 1,5l na 1000 km dělaly vadná gufera na ventilech netěsné ventily apak taky to že to dost teklo všema těsněníma. mmj to co jsem oloupal z ventilů.... nánosy... připomínalo to místo ventilu lízátko Huba buba :D

Napsal: pát čer 09, 2006 21:40
od Majo
motor isto nema 115kg a prevodovka 50 uz vobec nie :ANAL:
Motor vyberam kladkostrojom a zo zeme ho nemam problem zdvihnut do furika vlastnorucne. 115kg by som asi sotva zdvihol :mrgreen: Prevodovku nosim pod pazuchou :P takze tak 30kg mozno 35.

Napsal: ned čer 11, 2006 15:12
od Dusan
vpiatok som mal dole hlavu z 1500 :D Medzi piest a valec sa mi podarilo vopchat 0,40 mierku uspech cooo :) ono ten piest je hore kapanek užššiii tak ze predpokladam že vola medzi valcom a piestom je si tak 0,20 Pekne vidno prvy kruzok :D
:D spotreba 42l lpg a 1l oleja na 360km.
Je zaujimave že ten motor presto tak dobre jazdi.... :D asi to bude tym že nie je ziadne trenie medzi valcom a piestom :D