+ jinou geometrii lopatek(mám ho na autě a jak to dopadlo?)Vyjel jsem na dálnici,pohodlně zapřel pravou nohu do koberce a dostal se na letovou hladinu 160km/h.Po asi dvou kilometrech(kde to do mírného kopce nejelo na pětku víc než reálných 140 ) koukám jak leze teploměr před očima doprava,začal jsem zpomalovat,to už to bylo skoro v červeném poli a pak jsem musel jet 20 km ani ne devadesátkou a stále jela sahara a ne a ne se to dostat pod 90°C,takže ani ta nová vodní pumpa to nevyřeší...Dusan píše: nove vodne cerpadlo univerzal do 1,7 a ostatnych ma vecsi priemer lopatkoveho kolesa
Lepší chlazení?
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
No Majo nevím jaké máš čidlo mě začíná chladit až kolem 98 stupňu a navíc si semnou čidlo teploty dost hraje jedu a najednou je to v červenem poli na 130 stupních a během pěti minut je tam 90 stupnu což je ideální stav. Vživotě jsem¨to neuvařila a oho honím dost no né dost trochu hodně víc. Prostě jezdím rychle.(za to může táta) policajti mě nechytaj znaj mé auto.(opět kvůli tátovi). A to čidlo ze škodi je neuvěřitelný.
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
mě sahara nefunguje vůbec a během jízdy se mi nezahřeje víc než do půlky zeleného pole( u 07).Když stojim v Praze v koloně,takje to horší,ale nikdy mi to nestouplo tak,abych vařil.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ja mam cidlo 95 stupnove! Nie je zo skodarny, je to nejake ze Made in Germany. Na kombiku som dokonca pouzival cidlo 88 stupnove a problemy s prehrievanim som mal tiez.Petra píše:No Majo nevím jaké máš čidlo mě začíná chladit až kolem 98 stupňu a navíc si semnou čidlo teploty dost hraje jedu a najednou je to v červenem poli na 130 stupních a během pěti minut je tam 90 stupnu což je ideální stav. Vživotě jsem¨to neuvařila a oho honím dost no né dost trochu hodně víc. Prostě jezdím rychle.(za to může táta) policajti mě nechytaj znaj mé auto.(opět kvůli tátovi). A to čidlo ze škodi je neuvěřitelný.
Ale ja nehovorim o problemoch v beznej prevadzke aby sme sa nejak zle nechapali.
Hreje sa mi to len ak idem kopce(ale vazne kopce, nie nejake pahorky) na plny plyn vo vysokych otackach, pripadne vo velmi vysokych otackach po dialnici. Myslim rychlost okolo 160 a otacky nad 5000 dlhodobo na plny plyn
A ze sa mi motor prehrial nepozorujem len podla budiku(i ked ukazuje dost presne) ale aj podla toho ze ked auto odstavim, tak s hroznymi pazvukmi razi voda do expanzky a casto aj z nej von ked je uz plna.
Ako mam tie chladice robi to menej(max 1x do tyzdna) predtym mi to robilo po kazdej jednej jazde.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
ja by som tiez normalne hladal niekde zavadu, lenze ked mi to robia obidve auta rovnako asi bude ta zavada niekde medzi volantom, sedadlom a pedalmi
Stejne to nechapem, ze to nikomu inemu nerobi len mne
Stejne to nechapem, ze to nikomu inemu nerobi len mne
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Majo: nějak ti tam často figuruje "ve vysokých otáčkách na plný plyn", možná máš trošku těžkou nohu, já teda nevím, jak ti chodí motor, jaký má ještě rezervy, ale jestli jedeš dlouho rychlostí nad 160km/h s plynem na podlaze, tak bych to logicky tipnul jako příčinu přehřívání. Já když jedu max. rychlostí auta, tj. 150 km/h na 1500 sériovým motoru, tak jen pár kilometrů a i tak má ten motor dost. Přece jen už to nejsou nejmladší auta, moje lady GO motoru nezažili, tak proč je zbytečně trápit.
Jako jo, v pohodě, ale jak jsem psal, moje lady GO motoru neznaj, předchozí majitelé taky nevím, co s nima tropili, tak to nebudu zbytečně trápit, a taky bych se nerad válel v kotrmelcích, kdyby tam něco nevydrželo. Navíc jsem se žígem nikdy nejel po dálnici, v našich končinách jsou jen roviny a nikam jinam než po Jižních Čechách nejezdím.