a) slabší šelestění vycházející pravděpodobně z uložení ložiska kardanky (měněný silentblok, ložisko v pořádku), pomalu to mizí...
b) při rychlosti cca 18-20 km/h při vyřazeném kvaltu mírné vibrace, jindy jsem je nezpozoroval
c) zjištěna větší vůle ve spojení převodovka- kardan, ale nevím přesně ve kterém místě, po včerejšku to vždycky zatluče, když se klepe motor při vypínání, nebo startu
d) Mám načatý jeden (doufám, že jen jeden) silentblok u podélné tyče zadní nápravy, té kratší, vnitřní- při přejezdu nerovností s motorem v tahu to dost nepříjmně tluče, můžou ty ostatní zvuky s tím souviset?
Jen by mne zajímalo, jestli jste se s tím někdo setkal a jestli z toho kardanu nemůže vzniknout nějaký větší malér. Kardan je zpět smontovaný přesně tak, jak byl z výroby, ale napadlo mě třeba ho celý pootočit i s koly a do drážkového spoje u převodovky ho zasunout jinak a tím by se třeba dostatečně vymezily vůle, jako to bylo předtím.

A ještě nakonec: Je lepší k té výměně podélných tyček koupit celé nové tyčky, nebo stačí silentbloky a nějak je tam dostat? Je k tomu potřeba nějaké speciální nářadí?

Předem vřelé díky za rady, mám z toho zase vánoce...
