Náhradní díly s sebou na expedici
Moderátor: Moderátoři
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
A viděl jsi v akci hupcuk kladku a kinetické lano? No byl to jen typ... Dnes jsou pěkné bubnové hupcuky
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
Určitě není nic lepšího než hupcuk s kinetickým lanem, to pak bude závidět i fantomas. Doporučuju všem
kolik že takovej kvalitní a spolehlivej hupcuk bubnovej váží ? a kolik stojí ? aby měl reálných 6000lb, když to porovnáme s elektrikou ?
dobrá elektrika comeup na 6000 stojí cca 18 tisíc váží se syntetikou 14 kilo, (čínskej šmejd stojí 6 tisíc, ale na to se nedá moc spolehnout) a jsou i levnější na alibabě
kolik že takovej kvalitní a spolehlivej hupcuk bubnovej váží ? a kolik stojí ? aby měl reálných 6000lb, když to porovnáme s elektrikou ?
dobrá elektrika comeup na 6000 stojí cca 18 tisíc váží se syntetikou 14 kilo, (čínskej šmejd stojí 6 tisíc, ale na to se nedá moc spolehnout) a jsou i levnější na alibabě
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
Ten můj hupcuk má ocel lanko kladku... Asi 4-5kg. Lano nemusí být kinetické ale pružné, natáhneš... ono naakumulovanou sílu použije k vyproštění nebo přetržení a doporučuji stát velmi blízko, nechat se přejet vlastním autem se zdechnutym motorem, tomu říkám kouzlo
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
Když kinetické lano, tak je dobrý stát těsně u něj a rukou ho jistit, aby nevybočovalo.
5kg hupcuk, tak to bych nevěřil, že to auto dostane ven, když je dobře usazený, ale třeba je to možný. Já bych se na to 100% nespolehl a co není 100% jako by nebylo
Každopádně kinetické lano přidá minimálně 30 procent výkonu navijáku, to je jak s dobrou koncovkou výfuku, ta přídá zhruba taky takovej výkon.
5kg hupcuk, tak to bych nevěřil, že to auto dostane ven, když je dobře usazený, ale třeba je to možný. Já bych se na to 100% nespolehl a co není 100% jako by nebylo
Každopádně kinetické lano přidá minimálně 30 procent výkonu navijáku, to je jak s dobrou koncovkou výfuku, ta přídá zhruba taky takovej výkon.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
Přijeď a uvidíš dosud neviděné já raději spolehnu na mechaniku než elektriku, ale mám obojí a mechanika je záloha...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
ok
tak najdi místo, kde utopíme tvojí naloženou nivu až po světla, v něčem pěkně tuhým a pak mě přesvědčíš, jak to ten ruční hupcuk vytáhne
ale stejně zůstanu u elektriky, protože už vidím jak jsem zoufalej, s prasklou poloosou, vysypaným difem někde v lese a x krát denně se desítky metrů navíjím a navíjím vstříc civilizaci, abych neroztrhal zbytky transmise a mohl se aspoň v dobrých úsecích pohybovat vlastní silou
tak najdi místo, kde utopíme tvojí naloženou nivu až po světla, v něčem pěkně tuhým a pak mě přesvědčíš, jak to ten ruční hupcuk vytáhne
ale stejně zůstanu u elektriky, protože už vidím jak jsem zoufalej, s prasklou poloosou, vysypaným difem někde v lese a x krát denně se desítky metrů navíjím a navíjím vstříc civilizaci, abych neroztrhal zbytky transmise a mohl se aspoň v dobrých úsecích pohybovat vlastní silou
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
tuto vzorku som nasiel ako kompromis na teren aj dialnice a chodim na nej uz 2 roky. zatial som nic lepsie nenasiel. nehuci, nezere, nederie sa, sedi na ceste, v blate v kritickych miestach treba podhustit na 0.7Atm, inak zvlada bezne tereny aj pod tlakom 2.5Atm. Opozeral som to od Petra Litvinova z youtube ale on ma BF Goodrich original a ja cinsku napodobeninu. Tie original sa mi zdali dost drahe a s cinanom som spokojny. Tieto maju nabehanych cca 15.000km a nejavia znamky opotrebovania
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
a rozměr ?
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
ten rozmer co si pisal R15 205 to je jediny najvacsi co sa da pouzit a ktory na standartnej nive nezaskiera do blatnikov. ked ju zvysis asi sa da pouzit aj vacsi len neviem presne ktory to je.
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
a jak se ta guma jmenuje ?
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
a jaký konkrétní označení, tam toho je plno
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
A ještě odlehčit nářadí, naházel jsem všechno na hromadu a je toho přes 13 kilo. Chtělo by to nějak odlehčit. Jen to nezbytné, ale aby se s tím dalo všechno v bojových podmínkách opravi. Zkoušel jsem něco vyhodit ze seznamu, ale nějak se mi to nedaří Tady je jen nářadí, úplně bez dílů.
rukavice tenké, pevné, gumové
čelovka
alumatka na ležení
nůž
brusný papír 4 zrnitosti
pilník 20cm jemnější
ostrý majzlík 20mm
klíč na svíčku
klíč stranový/očkový 8,10,12,13,17,19,22, 24, 27
ráčna, páka, kardan, dlouhý nástavec, krátký nástavec + 1/2´ ořechy 10, 12, 13, 14, 17, 19, 24, 27,32 - s pákou od hiliftu i pro povolení matic kol
kombinačky velké ostré
šroubovák plochý
šroubovák křížový
sikovky
2x montpáka na sundání pneu z disků
sprej na nasazení spadlé gumy
knoty na opravu gum 6ks + jehla s vidličkou
záplaty 4x + lepidlo v tubě 2x
malý multimetr
mycí houba malá
stahovák na ložiska kol a homoklouby
4x svařovací elektrody
2x řezací elektroda
černé sklo
20cm L profil 20x20x2 pro nastavovájní ulomených/naprasklých dílů
20cm pasovina 20x20x5
malá klema na elektrodu s konektorem + zemnicí klema
krátká propojka mezi akumulátory
2x3,5m svařovací/startovací kabely 16mm s konektory na koncích, používá se také na přenosný naviják
rukavice tenké, pevné, gumové
čelovka
alumatka na ležení
nůž
brusný papír 4 zrnitosti
pilník 20cm jemnější
ostrý majzlík 20mm
klíč na svíčku
klíč stranový/očkový 8,10,12,13,17,19,22, 24, 27
ráčna, páka, kardan, dlouhý nástavec, krátký nástavec + 1/2´ ořechy 10, 12, 13, 14, 17, 19, 24, 27,32 - s pákou od hiliftu i pro povolení matic kol
kombinačky velké ostré
šroubovák plochý
šroubovák křížový
sikovky
2x montpáka na sundání pneu z disků
sprej na nasazení spadlé gumy
knoty na opravu gum 6ks + jehla s vidličkou
záplaty 4x + lepidlo v tubě 2x
malý multimetr
mycí houba malá
stahovák na ložiska kol a homoklouby
4x svařovací elektrody
2x řezací elektroda
černé sklo
20cm L profil 20x20x2 pro nastavovájní ulomených/naprasklých dílů
20cm pasovina 20x20x5
malá klema na elektrodu s konektorem + zemnicí klema
krátká propojka mezi akumulátory
2x3,5m svařovací/startovací kabely 16mm s konektory na koncích, používá se také na přenosný naviják
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
Zo zvedavosti: uz si niekedy rucne vyzuval bezdusovu R16? Ja som mal dlhymi montpakami velky problem vyzut uz bezdusovu R13, ohol som lem disku, limec pneumatiky ostal taky zvlneny a to som to robil velmi opatrne, ale tam sa skratka musi pouzit hruba sila aj pri dodrzani vsetkych dolezitych zasad (napr. zhrnutie limca pneumatiky do priehlbiny disku oproti miestu, ktore prevliekas cez disk). Castokrat uz len odlepit bezdusovu pneumatiku od disku je sialena vec, ale nastastie sa da pouzit zdvihak a rozopriet ho medzi karoseriu a vyzuvane koleso. Dusove a diagonalne pneumatiky sa daju vyzuvat lahko.