Nová vylepsena hlava pre 1.8 od Autovaz
Moderátor: Moderátoři
Re: Nová vylepsena hlava pre 1.8 od Autovaz
Všichni, kteří ten motor měli rozdělaný, celou dobu vědí, že zvýšenou spotřebu oleje způsobuje špatná výroba ve fabrice. Přesněji řečeno, špatně vybroušený motor, totálně mimo tolerance. Předepsaná tolerance mezi pístem a válcem je 3 setiny. Bohužel ty motory mají z výroby kolikát i 9 setin. Absolutně nechápu, proč pořád řeší hlavu motoru, poněvadž tím to není. Takže by mě zajímalo, jakou konkrétně další konstrukční změnu udělali ...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Nová vylepsena hlava pre 1.8 od Autovaz
No pisu na agregate (asi celkovo motor nie len hlavu) , tak uz to asi vyrabaju lepsie, alebo im cinania poslali lepsie stroje
Re: Nová vylepsena hlava pre 1.8 od Autovaz
Jojo, jeden taky agregat mam v dielni Všetko ako nové, aj piesty, aj valce...len vola medzi piestom a valcom je v niektorych pripadoch az 0,09mm...pricom vyrobca stanovuje volu 0,10mm ako hranicnu pre GO. Toto nevedia vymerat, ale merat hlavne a ojnicne ulozenia na 3 velkostne kategorie v kombinacii s 4 hrubkami lozisk, to im ide.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)