svařování na voze
Moderátor: Moderátoři
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: svařování na voze
Myslím že tady není nikdo kdo by to dělal, Jarda byl snad až v Číně a zatím se tu neobjevil... Ten by věděl jak na expedici...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: svařování na voze
no tak jestli má zkušenosti tak by se to hodilo
činský hranice, pamír nebo altaj ?
činský hranice, pamír nebo altaj ?
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: svařování na voze
Na Jardu ti dám telefón třeba se z vás stane nerozlučná dvojka...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: svařování na voze
Už jsem se díval na foto.
Musel by trochu odlehčit auto a nebát se zajet do horšího terénu
Musel by trochu odlehčit auto a nebát se zajet do horšího terénu
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: svařování na voze
Myslím že Jardovi nemůže do ježdění nikdo mluvit... On všechno zvládne, i brody i zátěž, dokonce myslím že podle většiny extrémní lift a nebojí se jet s ním na konec světa... Má všechno na staré nivě, a to je ono, vozí sebou pro jistotu akuflexu aby kdyžtak vybrousil vin a dojel vlakem Jen fór...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: svařování na voze
Snad se zase někoho nedotknu, nemyslím to zle, předem upozorňuju. A nikomu nemluvím do toho kam má jet a co ssebou poveze, to si každej zvolí sám.
Já našel jen nějaký šotolinky v pamíru a přišlo mi že byli docela přeloženi. Docela mě to zajímá, protože jsem ještě něviděl na fotkách, ani videu, že by někdo s nivou od nás někam jel a tam na místě zajížděl mimo hlavní cesty. Všichni (myslím i jiný stroje než niva včetně motorek) to jen tak profrčí a nic zajímavýho mimo trasu neukážou. Buď nemají čas, ale spíš, jak jsem pochopil se boji, že by to nezvládli.
Já našel jen nějaký šotolinky v pamíru a přišlo mi že byli docela přeloženi. Docela mě to zajímá, protože jsem ještě něviděl na fotkách, ani videu, že by někdo s nivou od nás někam jel a tam na místě zajížděl mimo hlavní cesty. Všichni (myslím i jiný stroje než niva včetně motorek) to jen tak profrčí a nic zajímavýho mimo trasu neukážou. Buď nemají čas, ale spíš, jak jsem pochopil se boji, že by to nezvládli.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: svařování na voze
Co jsi našel je zajímavé, ale snaž se držet tématu Šotolinky na pamíru nemají nic společného se svařováním, tohle patří do tématu "výlet na sever". Až budeme mít čas tak to tam přesuneme.
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: svařování na voze
Georgius: máš moji podporu a souhlasím s tím, že by se všichni měli držet tématu a neodbočovat.
Jaký máte zkušenosti se svařováním za pomocí dvou nebo tří akumulátorů. Pořád nevím jak vyřešit regulaci proudu. Zkoušel jsem to vložením drátů s menším průměrem mezi svařovací kabely a akumulátor, ale pořád to není ono.
Jaký máte zkušenosti se svařováním za pomocí dvou nebo tří akumulátorů. Pořád nevím jak vyřešit regulaci proudu. Zkoušel jsem to vložením drátů s menším průměrem mezi svařovací kabely a akumulátor, ale pořád to není ono.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: svařování na voze
toto je zvaracka na 12V
Re: svařování na voze
a nějaký hodnoty, kolik to celý váží a jak je to velký
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: svařování na voze
https://www.youtube.com/watch?v=AWyThxbkWxg od stadiov pokusov az k hotovym zvarackam na 12V. Chcel som len tym povedat ze zvaracka na 12V nie je len napojit elektrodu na baterku, tam musi byt nejaky obvod ktory drzi obluk.
Re: svařování na voze
když svařuju tak spojuju dva akumulátory sériově, ještě lepší jsou tři, ale vozím jen dva a s nima to jde taky
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: svařování na voze
treba to zistit, ale nejaky lacny vyrobeny obvod by tomu mohol napomoct, lepsi obluk, lepsi zvar, urcite to pouzivaju v terene na zvaranie aj iny.
Re: svařování na voze
Co jsem viděl , tak všichni svařují spojením dvou nebo tří akumulátorů, bez dalších udělátek, ono to jde celkem dobře, v nouzi, ale invertor je invertor. Já různě testoval dva akumulátory, dá se a docela to i drží. Akorát to chce na slabší materiály přidat odpor - kus drátu kterej se během sváření pěkně rozžhaví a většinou schoří i izoloace. Stejně to po návratu vyhodíš a dáš tam novej díl. Hlavně, že dojedeš.
to na videu je hračka, na auto potřebuješ aspoň 120 ampér.
to na videu je hračka, na auto potřebuješ aspoň 120 ampér.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: svařování na voze
najlepsie riesenie je potom taketo nieco https://www.youtube.com/watch?v=uTAKqQB ... =emb_title
mozes to pouzivat aj ako zdroj napajania na notebook, svietenie, nabijanie telefonu. Za baterky dal 5.000 Ru co je asi 55E a mas silny zdroj energie na vsetko. Ja by som asi kupil hotovy akupak zletovany v cinskej garazi, lebo do neho davaju cinankovia aj balancery, aspon niekolko aj to pomoze.
mozes to pouzivat aj ako zdroj napajania na notebook, svietenie, nabijanie telefonu. Za baterky dal 5.000 Ru co je asi 55E a mas silny zdroj energie na vsetko. Ja by som asi kupil hotovy akupak zletovany v cinskej garazi, lebo do neho davaju cinankovia aj balancery, aspon niekolko aj to pomoze.