Stránka 2 z 30
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 10:02
od FOMA
Takže ty 3kW půjdou vrátit a celé to čipnout?
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 10:09
od Vašátor
Popravdě mi také přijde divné, že by z ničeho nic zavedli filtr pevných částic, když to na emise motorů s nepřímým vstřikem nemá žádný význam. Nejspíše pisálek zase špatně přeložil ruský text a jak píše Cory, bude se jednat o montáž dvou katalyzátorů.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 13:12
od Cory
Hlavne ak by to bol OPF, tak niekde na potrubi pred nim by musel byt snimac absolutneho tlaku, resp aj za nim, ak by slo o diferencny snimac. A nic take som nevidel.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 17:52
od stano112
Či do Vesty alebo Nivy E6 DTemp pribudlo do výfukového systénu za riadený katalyzátor toto "čudo".
To čudo je prelozené zo všetkých strán. Žiadny káblik,žiadne čidlo k tomu z predu,zozadu z boku nevedie...až po konec výfukového systému. Čiže vyzerá to na neriadený katalyzátor..
No a či pôjde vrátiť naspäť tých 5 koní? Určite áno,stačí s flexkou to čudo z výfukového systému odstrániť
.
Dokonca stále do Vesty nenamontovali EGR ventil...chvalabohu.
Stále sa však divím,že tu podaktorý ešte čítajú,čo o tých autách napíše nejaký chumaj do novín. Hlavne že už novinárik teraz vie,že o dva roky Lada na 100% novú emisnú normu nesplní
. Žasnem nad jeho vedomosťami
.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 18:10
od Liftback
V Galante sa mi posťažovalo pár majiteľov, že by sa im pár koníkov pod kapotou na Veste zišlo na X rayke 1.8 to už je iná káva potom sa o nej rozpíšem inde..
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 18:15
od FOMA
No to je práve ta absence 1.8 na EU thu
Je opravdu škoda že ju nehomologovali stejně jako 1.6
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 18:22
od Gallič
zná někdo cenový rozdíl mezi 1.6 a 1.8 teď po zdražení 1.6 ??? Ono už to možná ani nebude tolik......
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 18:46
od FOMA
Rozdíl v ceně je(mám pocit) cca +/-3000eur. Se Slovladou to nemá nic společné a záruka je taky jiná....Ale očekával bych, že by se k tomu mohli vyjádřit povolanější. Mám na mysli kluky z AMC Hradec Králové, kteří se individuálkami zabývají. Když jsem se pokoušel zjistit konkrétní cenu v době kdy jsem o 1.8 vážně uvažoval a byl pro ni téměř rozhodnut, byl to docela problém a v podstatě ji neznám dodnes. Vzhledem k situaci a absenci vícero informací byla rozumější volba jít cestou rozšířené 1,6. Nicméně je to škoda, ale na vybranou moc nebylo
Ještě zbývá možnost se modlit, že v Iževsku udělají chybu a zcela náhodou bude pod plastovým deklem 1.6 16V tepat 1,8 16V....
v tomhle případě bych asi od reklamace i upustil
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 18:56
od Křečík Barbuška
FOMA píše: ... Ještě zbývá možnost se modlit, že v Iževsku udělají chybu a zcela náhodou bude pod plastovým deklem 1.6 16V tepat 1,8 16V....
v tomhle případě bych asi od reklamace i upustil
Tak tomu se říká vlhký sen
.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 20:31
od stano112
Liftback píše: na X rayke 1.8 to už je iná káva potom sa o nej rozpíšem inde..
Len nevar tú kávu moc silnú,pretože na tú 1,8 tam bolo viac testovcich jazcov
. No a že by som s nej dvakrát padal na riť,tak to zrovna nie
. Bol som ju aj s majiteľov trošku viac prebehnúť a nie je to zas až taký "trhač" asfaltu. V dynamike oproti mojej crosske nijak nevytŕčal z radu. Áno,je pravda,že motor je ešte po 500km surový,ale čakal som aj za surova od neho trocha viac. Je pravda,že zasa rozháňať 1,3 tony na 17" aj keď pri stálom prevode 4,2 nie je žiadna sranda.
Označenie 1,8 vvt je síce lákavé,ale počkám si na hodnotenie,ak to bude mať najazdené cez 10tkm. Viac-menej v tiahlych stúpaniach ten krúťák x-ray podržal,hlavne tam,kde už Veste 1,6 dochádzal dych.
Pri stlačení tlačitka Sport motor zjavne viac ožil,malo to však jeden "nepríjemný" efekt. Pri preďovaní a pustení plynu motor ešte nepatrnú chvíľku zrýchloval ďalej. Ale ono to môže byť aj zábehové "čoro moro"
.
Na svetlú výšku 215mm hodnotím jazdné vlastnosti na slušné. Úpravy podvozku a riadenia priniesli svoje ovocie(skúšal som aj x-ray v holobytu).
No a ako vidieť na obrázku,tak na displayi je aj predpríprava na štvorkolku a niečo sa po autovaze pošuškáva
.
PS-samozrejme píšem tu o X-ray Cross.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 22:22
od Gallič
FOMA: těžko říct, zda to není spíš plus, to nespojení se SlovLadou, z tohoto se dá asi vycházet , 3000euro to určitě bude......
https://www.idnes.cz/auto/magazin/lada- ... _testy_taj
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: čtv úno 21, 2019 09:11
od Liftback
Tak dostal som sa k fotkám a viac ich nahodím priamo do témy XRay nakoľko sa už začali predávať aj tie, teraz to len v skratke zhrniem, kolega stano112 má viac menej pravdu a žiadne zázraky sa nekonajú, ale je naozaj dobré počkať si kým sa surové auto zabehne a urobiť test po cca 15-20 000km? Len dodám že vozidlo má kultivovaný chod motora, a je prekvapivo cekom tiché asi dobre odhlučnené, prekvapil aj veľký kufor v danej triede - prevedení čo pri konkurentovi od Dacie som bol informovaný že je menší, neviem posúdiť, čo ma zarazilo a spomenul mi to najprv náš ďalší kolega z fóra Duko, ktorý otestoval rovnako XRayku je povedzme stiesnená a vo vnútri akosi menej priestrannejšia ako Vesta, to sa mi potvrdilo, Vesta sa mi zdala ale môže to byť subjektívne lepšie prepracované a palubovka lepšia a úhľadnejšia celkovo XRay sa mi zdala ako keby splácaná horúcou ihlou a narýchlo, nesedí aspoň mne na nej pár dizajnérskych prvkov a aj ovládačov.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: stř úno 27, 2019 07:48
od Dusan
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: stř úno 27, 2019 08:55
od Luděk Musil
Gůglí překlad:
◦ Inteligentní systém řízení rychlosti, který upozorní řidiče v případě překročení limitu stanoveného pro tuto část silnice
◦ Obdržet systém v pruhu
◦ Autonomní systém nouzového brzdění (AEB), který může detekovat různé překážky na silnici a zastavit vozidlo před nimi
◦ Systém varování před ospalostí řidiče
◦ Způsoby pro určení stupně intoxikace řidiče: tato zařízení přinutit řidiče, aby provedl zkoušku alkoholu před každým spuštěním motoru.
Jako su zvědavé, kdy ta slavná EU zakáže vyrábět auta s volantem a pedály a na silnici budou moci pouze vozy s autopilotem
.
Doufám, že su dost staré a toho se nedožiju
. L.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: stř úno 27, 2019 10:01
od Cory
Nic, co by sa nedalo kupit, mam.na mysli technologie. Hlavnu rolu hra cena. A som zvedavy, kto by potom vedel tie systemy nastavovat....