Stránka 2 z 3
Napsal: pát dub 21, 2006 08:30
od Hnojar
mno v tom případě není co řešit, vyjde li mě solidní ladička na min. 15 tis s lpg( spíš více ), nebo 7-8 bez, tak bych spíš volil bez a za desítku si nechal namontovat fungl nové lpg ne ? je to ale i o tom co se mi povede sehnat....
Napsal: pát dub 21, 2006 08:50
od denis
Asi tak-nová montáž 10500,- a máš klid. Při ceně benzínu začínám řešit plyn už i já-zjistil jsem, že Lada na LPG je levnější než auto se spotřebou 6,5l na benzín, proto jdu taky do plynu pro svou papavou stíhačku.

Napsal: pát dub 21, 2006 09:36
od Hnojar
a jak jsou na tom lady se spotřebou lpg ? podle výrobce papá 2106 stejně benálu jako 2105

aby to nežralo 13l mimo město ...
Napsal: pát dub 21, 2006 09:41
od denis
Já ti můžu říct jen své poznatky-měl jsem 1300ccm 2105ku. Na benzín jsem to nikdy neřešil ale na plyn papala 11-13 po městě, protože jsem jezdil jako prase, ale není problém jezdit za 10l LPG. Dálkové jezdila za 8l LPG a to 120km/h trvale se 4Q. JInak ta 1,3 je více žravá než 1,5. Strejda měl 1,5 na LPG a žrala o 2l méně než má lada-měl ji v super stavu. Myšo jezdí tuším do 11l LPG. Každopádně, proti benzínu svinský rozdíl-teď na benzín trpím.....

Napsal: pát dub 21, 2006 09:44
od Myso
denis píše:Myšo jezdí tuším do 11l LPG.
Myšo jezdí
od 11l LPG. (ale ma 1600)
Napsal: pát dub 21, 2006 09:48
od Hnojar
chapu dobre, ze nema cenu shanet 2105 kvuli spotrebe, ale spis vzit 03,06,07 ?
Napsal: pát dub 21, 2006 09:53
od denis
Tak Myšo nemá úsporný režim

. Nemá cenu řešit 1200 a 1300 motor. Dle zkušenosti lidí, co měli ladu a znám je, je ideální 1500ccm. 1600 byla více papavá ale jela jako pila. I ta 1300 se dala, nebyla to zase taková hrůza-já byl spokojený. Teď mám japonce a jsem taky spokojen,jede to jako pila-1500 motor a 880kg váha auta dělá své, ale jak to roštnu a trhám asfalt, chce mi to utrhnout peněženku, ikdyž lada by byla asi ještě drsnější při stejném stylu jízdy na benzín.

Napsal: pát dub 21, 2006 10:16
od Hnojar
ještě mě napadlo dát lpg do samary, ale to mi připadá jako vyhozené prachy, kdoví jak dlouho požije než se rozpadne definitivně, - už má díru v zadním podběhu, přední blatníky jdou do nebe a navíc převodovka začíná taky zlobit....... pravda , je to auto do sněhu....... ale k žigulíkům, zejména typ 3 a 6 a 7 mě to mnohem víc táhne
Napsal: pát dub 21, 2006 10:28
od denis
No, do hniličky bych neinvestoval. přece jen je to 10tis. a to na cestě nenajdeš. Jinak jsme to počítali, a pokud ti auto bere 8l benzínu a najedeš 20tis. km ročně, vrátí se ti přestavba do 1 roku při současných cenách plynu a benzínu.
Napsal: pát dub 21, 2006 10:41
od Hnojar
Moje samara vezme 6,5l mimo město, 7,5 ve městě - benzín.......umí ale i 8,5 l, když je mráz, krátké štreky atp......ladu na plyn chci proto že už to nebudu mít do práce 8 km, ale 20.........
Napsal: pon dub 24, 2006 09:23
od Majo
ja na 1600 nedam dopustit. Mne sa ten motor lubi najviac. Vcera bol u mna Jaano s jeho upravenou 21036 a na sprint i na maximalku prekonava moju neupravenu 1700 dost brutalne. A spotreba? Moja 10,5 LPG, jeho 10 pri normalnom jazdeni. Ale to vraj skusal len asi na dve nadrze, normalne jazdi jak prasa za 13

Napsal: pon dub 24, 2006 09:29
od Hnojar
Mno tak 10l LPG by vyslo lepe nez 7,5 L benalu............
Napsal: pon dub 24, 2006 18:29
od Majo
Hnojar píše:Mno tak 10l LPG by vyslo lepe nez 7,5 L benalu............
mno u mna to robi rozdiel troch litrov. 7,6 benalu a teraz 10,5 LPG pri rovnakych podmienkach.
Ked si zratam, kolko ma LPG stve, kolko vykonu ubera ta blba plynova priruba(kedze zmensi priemer cez ktory sa do karbu saje vzduch), o kolko viac mi to optrebuva motor a o kolko stupla spotreba oleja(momentalne z 0 na 1l/10tkm), tak si hovorim, ze tych 17tisic SKK co som dal za montaz bola moja najhorsia investicia. Usetrim, ale za aku cenu

Napsal: úte dub 25, 2006 04:59
od Hnojar
Já myslel že LPG motor šetří.........

Napsal: úte dub 25, 2006 09:23
od Trevor
Nesetri......... ale ja by som vtom az taky problem nevidel. Este som nepocul ze by niekomu kvoli plynu odisiel motor ci nejako vyrazne sa opotreboval.