Stránka 2 z 21
Napsal: úte dub 18, 2006 20:23
od durisko
S tymi tvrdymi prachovkami suhlasim, tie nove som menil v priebehu 5tkm 2x,stare tam boli 200tkm, ked mozes, zozen niekde vsetko co najpovodnejsie, myslim nove, ale este kvalitne vyrobene, mimochodom aj nove gumy stabilizatora pr. napravy vydrzali cca 10tkm, stare 200tkm.Nemen nic preventivne, hlavne si daj pozor s tym kladivom, najlepsie sa to robi s dvoma, jedno moze byt co najvacsie - s tym zozadu podopries cap a s druhym dost velkym - primerane udries po cape. Daj si pre istotu rukavice, casto odlietaju ocelove triesky z kladiva, zaryte do ruky alebo nebodaj do oka nie je nic moc. Podla mna je to dost blba robota bez jamy, inak ked sa to naucis to budes vediet celkom rychlo, vela zdaru.
Napsal: úte dub 18, 2006 20:53
od Lubis
Mam mozna blby dotaz ale nedostalo se mi naje nikde v mem okoli odpovedi. Na Samare 2108 mi huci loziska vzadu ale jak na jejich vymenu? Kazdej mi rek neco jinyho takze: je vimena jednoducha jako u favorita nebo je zapotrebi stahovaku nebo snad lisu? Special od lady? Mate li nekdo zkusenost prosim napiste. Auto potrebuju dene do prace.... Diky
Napsal: úte dub 18, 2006 20:59
od Dave
durisko píše:S tymi tvrdymi prachovkami suhlasim, tie nove som menil v priebehu 5tkm 2x,stare tam boli 200tkm, ked mozes, zozen niekde vsetko co najpovodnejsie, myslim nove, ale este kvalitne vyrobene, mimochodom aj nove gumy stabilizatora pr. napravy vydrzali cca 10tkm, stare 200tkm.Nemen nic preventivne, hlavne si daj pozor s tym kladivom, najlepsie sa to robi s dvoma, jedno moze byt co najvacsie - s tym zozadu podopries cap a s druhym dost velkym - primerane udries po cape. Daj si pre istotu rukavice, casto odlietaju ocelove triesky z kladiva, zaryte do ruky alebo nebodaj do oka nie je nic moc. Podla mna je to dost blba robota bez jamy, inak ked sa to naucis to budes vediet celkom rychlo, vela zdaru.
No jo, sranda to asi nebude, ale snad se zadaří. Preventibně bych se na to vys*al, ale ozývaj se mi tam takový rány až hrůza a to kolo se klepe jak u trakaře. Tak je to bohužel nutnost než prevence
Napsal: stř dub 26, 2006 14:28
od Richard Novotný
Tak jsem měnil čepy.V obchodě měli poslední čtyři,tři Fenoxy a jeden taky z Běloruska a nejvíce se podobal originálu-viz. foto.
Velká legrace to zase nebyla.Měl jsem udělaný stahováček(spíše roztahováček) podle Tůmy,akorát užší aby se tam vešel bez demontáže řídící páky.Jenže při pokusu povolit matky M14 stranovým klíčem(jiný se tam nevejde přes řídící páku) jsem musel vyvinout takovou sílu(i přes prostříkání a poklepávání),že jsem se obával,abych na matici neprotočil klíč.Takže řídící páku dolů.Bohužel je to průběžný šroub a abych se dostal na jeho druhou stranu,musí se sundat náboj kola.Tím bylo vyřešeno dilema jestli mám měnit tuk v předních ložiscích,nebo to nechat,když to nic nedělá.
Po demontáži řídící páky šla na matku M14 nasadit šestihranná Gola.Sílu,kterou jsem musel ze sebe vydat abych ji povolil málem převrátila auto na střechu.Podařilo se,obě matky jsem povolil o 2mm a po vložení roztahováčku stačilo 5 ran na každý čep aby vyskočil.Potom už šlo všechno jako na drátku.Při vyndavání čepů jsem si druhým heverem lehce přizvedl spodní rameno.
Přitom jsem neustále klečel,takže kolena jsem měl namačkaný a červený jak pavián prdel a záda jsem si rovnal ještě večer v hospodě.A mám to zadarmo!!!!
Napsal: stř dub 26, 2006 14:48
od Myso
aaaa ten bielorusky je KOKOT
mal som ich vsetky a po 10tis zacali buchat po 27tis(spodny cap) som skoncil na papuli...aj napriek velmi peknemu lada hologramu na vsetkych capoch...
Napsal: stř dub 26, 2006 15:11
od Richard Novotný
To potěší.Alespoň půjdou pěkně povolit šrouby.To se vytrhne hlavice z pouzdra nebo co se stane?V téhle zkušenosti jsem začátečník.
Napsal: stř dub 26, 2006 21:11
od Křečík Barbuška
Také mě zítra na Bílé paní čeká tato kratochvíle, když jsem je kontroloval tak jsem si liboval, že tam mám asi origo a jak jsou dobré a stačilo 500 Km a na pravé straně se objevily vůle a ani nejsem schopen odhadnout či vršek nebo spodek. Na levé straně se také objevily vůle, ale jen decentní. V motoru začíná něco záhadně syčet, začínám pomalu střízlivět
. Jsem zvědavý jak dlouho ty Fenoxy vydrží, prý jsou dobré, že nevržou a nikdo je ještě nevracel.
Napsal: čtv dub 27, 2006 06:12
od denis
No, nevypadají zle. Jinak ty co má na fotce Richard Novotný jsou fakt pěkné kurvy-měnil jsem je po 1tkm-vrzaly jako prase a měly vůle-bláto materiál. Pak jsem začal dávat nahoru i dolu spodní čepy a držely perfektně-dal jsem tam mazničky a natlačil do nich vazelinu.
JInak mě vcelku fascinovalo, že těma děrama nešly prostrčit šrouby-ty hovada to lisovaly pěkně vedle....
Napsal: čtv dub 27, 2006 06:18
od Richard Novotný
Jak jsi to udělal s tou mazničkou?To jsi to uprostřed kupole navrtal a vyřezal závit?Co špony a závitníky mají špičku,to se to muselo dřív opřít o hlavici čepu než se vyříz závit?
Jinak spodní čepy byly dobré,protože byly plné vazelíny,ale horní měli vůle asi 2mm a byly totálně suché.Mazničku by to asi chtělo.
Napsal: čtv dub 27, 2006 06:22
od denis
KOupil jsem nějaké čepy a ty měly díru se závitem-pak tam krásně vešly mazničky-seděl závit. Díru bych tam kvůli šponám asi nedělal ale i tak to někteří řešili.
Napsal: čtv dub 27, 2006 06:30
od Richard Novotný
Vyzkouším to na starém čepu a pak dám vědět.
Napsal: čtv dub 27, 2006 09:42
od slavoj
Dave píše:A je po problému! Našel jsem i dva úplně nový spodní
Teď si jenom udělat čas na výměnu.Podle toho jak jsou ty starý zarezlý to nebude žádná sranda.
nenajde sa u teba aj nejaka nova LADA 2017?
skus lepsie pohladat, urcite sa tam nieco bude valat na povale
Napsal: čtv dub 27, 2006 14:29
od Myso
Koko Loko píše:Jsem zvědavý jak dlouho ty Fenoxy vydrží, prý jsou dobré, že nevržou a nikdo je ještě nevracel.
ja nemam fenoxy ale nieco ruske, a vyzera to velice podobne ako tie fenoxy, zatial plna spokojnost...ani prachovky sa nerozosrali po 5min od poskladania...
Napsal: čtv dub 27, 2006 15:03
od Brandy
Myso píše:ani prachovky sa nerozosrali po 5min od poskladania...
Tak to je nadejny.
Napsal: čtv dub 27, 2006 16:35
od Křečík Barbuška
Jsem zmaten, ty vůle nebyly čepama, ale v ložisku. Přitom byly hmatatelné jen ve svislém směru ve vodorovném nikoliv, že by vliv destiček? Každopádně již došlo k náhradě. Takže provozní čepy putovaly místo náhradních do kufru a naopak, chjo.