Stránka 2 z 3
Napsal: pon kvě 21, 2007 13:32
od Majo
na nalisovanie novych lozisk dobre posluzia stare, cez ktore sa udiera rovnomerne kladivom
Napsal: stř čer 06, 2007 21:56
od janci
taka otazka,aku maju zivotnost loziska na ladach?
Napsal: čtv čer 07, 2007 05:34
od Majo
veru tazka otazka
zalezi na mnohyyych faktoroch, najma ake loziska zozenies, ako ich zalozis/dotiahnes/, aku vazelinu pouzijes, ako jazdis....
Ked vydrzia 100tkm a viac, tak je dobre ak menej tak bola niekde chyba.
Ale kazdopadne - loziska vydrzia dovtedy, kym nezacnu mat volu, potom uz darmo dotahujes....
Napsal: čtv čer 07, 2007 12:07
od janci
Majo píše:veru tazka otazka
zalezi na mnohyyych faktoroch, najma ake loziska zozenies, ako ich zalozis/dotiahnes/, aku vazelinu pouzijes, ako jazdis....
Ked vydrzia 100tkm a viac, tak je dobre ak menej tak bola niekde chyba.
Ale kazdopadne - loziska vydrzia dovtedy, kym nezacnu mat volu, potom uz darmo dotahujes....
Ako tu volu zistim? ze si budem isty,ze su to loziska?no tie moje loziska su tam 160 000,a nie som si isty ci su trochu uvolnene alebo prdli.
lebo idem menit kotuce,a chcel by som to zgeneralkovat,,
Viem,ze na zadnej naprave mam pravdepodobne uz loziska trosku fuc,lebo ked stojim na pneumatike,tak to trosku citim,ze sa da trosicku s kolesom hybat..
Napsal: čtv čer 07, 2007 19:45
od Dusan
100tkm a viac .... ono tocit sa budu ale ten hluk z nich
a kontrolna otazka kto to kazdych 10 ci 15tkm dava dole a premaze loziska ? lebo ja nie
Napsal: čtv čer 07, 2007 20:03
od janci
Dusan píše:100tkm a viac .... ono tocit sa budu ale ten hluk z nich
a kontrolna otazka kto to kazdych 10 ci 15tkm dava dole a premaze loziska ? lebo ja nie
tak pokym mi loziska nehucia tak ich mam v poriadku nie?
NO ked ti mam pravdu povediac,ja tam budem az teraz menit vazalinu:P
Napsal: čtv čer 07, 2007 21:21
od Majo
ked tam nasmaram grafitovu vazelinu, vydrzi to bez problemov vyse 100tkm. Ovsem loziska mam zo starych sovietskych zasob a momentalne maju na 061ke okolo 130tkm, vola ziadna a hucia tak akurat gumy
Napsal: čtv čer 07, 2007 22:15
od janci
som sa bavil s bratrancom,ze to mam potocit zdvihnute na heveri a bude pocut,,ci hucia,
Z jazdy to nemozem zatial zistovat,lebo auto je cele rozobrane:D a bez skiel ..heh
Napsal: úte črc 03, 2007 10:40
od Acibuk
Kluci, já moc nechápu to dotažené středové matice.
Mám koupit novou, popř kolik stojí? Jakousi pojistnou drážku na zaklepání na ní nemám, jen stopy kladiva a šroubováku. Momenťák taky nemám, dotahoval jsem to tak, že jsem našel polohu, oři které je matice relativně dotažená a kolo se točí s minimálním odporem, žádne 30stupňů jsem nedodržoval. U 1203 jsem měl na maticích pojistné spony, tady není nic, co tam má být?
Napsal: úte črc 03, 2007 17:13
od Dusan
Zoberies tupy sekac a bac ho po okraji matice..na naboji je tusim drazka tak do tej by sa to malo prehnut a jeto....
Napsal: úte črc 03, 2007 17:46
od Křečík Barbuška
Majo, tu grafitku do ložisek myslíš vážně?
Napsal: úte črc 03, 2007 19:38
od Majo
Koko Loko píše:Majo, tu grafitku do ložisek myslíš vážně?
naprosto
Napsal: úte črc 03, 2007 20:21
od Křečík Barbuška
Majo píše:Koko Loko píše:Majo, tu grafitku do ložisek myslíš vážně?
naprosto
Dobře, já jen, že jsem se kdysi dávno ptal na to co se dává do ložisek a myslím od tebe dostal odpověď, že tam grafitku netreba, takže grafitku netreba, ale môže, hej?
Napsal: úte črc 03, 2007 21:15
od Acibuk
promiňte, že ruším váš rozhovor, ale odpovím si sám na dotaz o pár řádků výš: Prostě jsem to tam namlátil kladivem a majzlem:)
Napsal: úte črc 03, 2007 21:21
od Křečík Barbuška
To zajištění té matky, po utáhnutí předepsaným momentem (já používám straňák a víru v prozřetelnost
), rozklepneš tu válcovou část matky (bez hran) tak aby se promáčkla do drážky co je na trnu, drážky tam jsou tuším dvě jedna dole jedna navrchu a to je celé.