Stránka 2 z 3

Napsal: ned dub 16, 2006 23:14
od Pool
Aby bylo jasný o jakej zvuk jde, tak jsem vystřihl kousek ze záznamu, kdy je to celkem dobře slyšet, ten zvuk na pozadí motoru... ;-)

Napsal: ned dub 16, 2006 23:38
od Honza 21061
pool:
Přesně tak, to je ten zvuk! Myslím, že si Ladu nemůže splést ani laik na auta. Staré Fiaty vzniklé od 124 mají sice trochu podobný zvuk a zdá se mi, že i Mirafiori, ale Lada ho dotáhla k dokonalosti. :) Lépe se vychutnával ve 1300, ale ani 1500S není zdaleka ošizená. :iconbiggrin:

Napsal: pon dub 17, 2006 12:37
od čmelák
uchylove :hello2: :hello2: :hello2:

Napsal: pon dub 17, 2006 13:04
od Pool
čmelák píše:uchylove :hello2: :hello2: :hello2:
To k Ladě patří ne? :lol:

Napsal: pon dub 17, 2006 16:29
od Honza 21061
Pool píše: To k Ladě patří ne? :lol:
To každopádně!! 8)

Napsal: úte dub 18, 2006 10:40
od čmelák
yop yop :hello1:

Napsal: pon čer 26, 2006 00:58
od Honza 21061
Oživím staré výfukové téma- také máte po delší jízdě zahřátou pravou stranu podlahy kufru nad tlumičem 3 dílu výfuku? Až dnes jsem si toho všiml a není mi z toho zrovna dvakrát dobře. Gumová podlážka byla po cca 50 km jízdy úplně horká a lak na podlaze pod ní měkký od rozehřátí. :roll: Nemůže v plášti tlumiče chybět izolace bránící přechodu tepla ven? Nebo je neúčinná? Plech nad tlumičem je na svém místě. Nebo jsem si toho možná dříve se starým tlumičem nevšiml, ale to je jen útěcha...
Výfuk komplet tam mám dávaný týden před Bechyní (originál Lada) a od té doby jsou pořád nesnáze, když se vyřešilo neustálé povolování spoje 2-3 dílu, tak zase teď nad 3000 ot. bručí a ještě se zahřívá kufr. Poblíž tlumiče je benzínová nádrž, tak jednou může přijít ten okamžik, kdy se smíchy neudržím... :cry:

Napsal: pon čer 26, 2006 07:23
od Teepee
Ale udržíš, taky se mi to zahřívá, i logicky musí. Například u Sierry je nad katalyzátorem a u prvního dílu výfuku ochraný štít. U LADY je to již léty vyzkoušené, fakt bych se nebál.
Jinak benzín se nevznítí, svého času jsem s dědou sekával lištovou sekačkou ze systému TERRA ve svažitém terénu a od té doby vím, že benzín může téct na výfuk, se sykotem se odpařovat, či snad dokonce tvořit kuličky, ale nevznítí se. (pohonná jednotka TERRA má víčko nádrže nad výfukem).

Napsal: pon čer 26, 2006 10:33
od Honza 21061
Teepee: No, že bych si toho předtím nevšiml? :roll: Ale asi je to tak, už na tu stranu nebudu dávat věci, kterým by hrozilo poškození teplem. Benzínu se nebojím, pokud je ho malé množství- tu přepadovou trubičku z karburátoru mám normálně natočenou nad parohy a benzín tam někdy odkapává.
Jednou jsem viděl u náklaďáku teplem úplně roztaženou nádrž (díky nekvalitní naftě, která v ní chytla) a řidiče při tankování zranilo vystřelené víčko, ale když mám v pořádku odvzdušňovací potrubí, tak se mě to snad netýká.

Napsal: pon čer 26, 2006 10:55
od Teepee
Honza 21061 píše:Teepee: No, že bych si toho předtím nevšiml? :roll:
Nemůže v plášti tlumiče chybět izolace bránící přechodu tepla ven? Nebo je neúčinná? Plech nad tlumičem je na svém místě.
Tak to musíš jedině objektivně (sám) porovnat na dvou autech po ujetí stejné vzdálenosti. Těžko to změřit teploměrem, nebo subjektivně pohmatem. Já jen vím, že to teplý v kufru na pravé straně bývá.
Nejsem teda odborník, ale že by bylo těleso tlumiče výfuku tepelně izolováno uvnitř se mi moc nepozdává.

Napsal: pon čer 26, 2006 11:52
od Nulašestka
Jasně že to tam hřeje a dost. :wink: Prostě Lada má i vytápění zavazadelníku,no kde jinde jste tohle viděli? :lol:

Napsal: pon čer 26, 2006 15:25
od Ondra 07
Taky zelezi jak se jede, ve meste se logicky vyfuk zahreje vic nez mimo.Ale ikdyz jezdim po meste je konec madara jenom teplej.A kdyz jezdim mimo mesto tak je jenom vlaznej... No jo no to jsou ty origo "brzdice" vyfuku. Neni nad madara.Skoda ze se nedela v "padesatce"

Napsal: pon čer 26, 2006 16:18
od Křečík Barbuška
Před nedávnem jsem nahradil dvoutlumičový střední díl jednotlumičovým. Jezdí to stejně s jedinou změnou je, že zmizel odporný bzukot a rezonance ve 110 Km/hod. Asi nějaká výrobní vada, střední díl neměl vzhled originálního (oba tlumiče tvaru válce), ale oproti originálním přežil zimu bez koroze.

Napsal: pon čer 26, 2006 17:35
od Honza 21061
Koko Loko: Ten jednotlumičový díl jsem tam měl předtím a schválně jsem teď pořídil "patnáctkový" se dvěma. Ve vysokých rychlostech nic neslyším, akorát právě v těch 3000- 3500 ot. je slyšet takové sportovní bručení, kupodivu nejvíce to slyším, když je zařazená trojka.
Ten jednotlumičový výfuk, když začal odcházet, vydával právě takové bzučení, jaké máš asi na mysli, když jsem ubral plyn a otáčkoměr přecházel dolů přes 3100- 3000 ot. Zabzučelo to a potom už nic. Ale to bylo určitě v souvislosti s tím, že byl celý výfuk zralý na vyhození a vysypaný zadní tlumič...

Teepee: Co já vím, tak u žigula je ten ochranný štít nad posledním dílem taky. Radši se kouknu pořádně, ale mám za to, že na něm drží úchyty výfuku, takže tam být musí...

Napsal: pon čer 26, 2006 17:50
od Nulašestka
Honza 21061 píše: mám za to, že na něm drží úchyty výfuku, takže tam být musí...
Úchyty posledního dílu vejfuku jsou přivařený na kastli a po nějakým štítu tam nejni ani památky!Strávil jsem v těch místech už dost hodin nato abych to si to dovolil takhle natvrdo tvrdit. 8)
Koko-Loko:Tvoje teorie je správná,ten vejfuk byl zmetek.Vracel jsem kvůli tomu dva střední díly.Problém je v kovových voštinách z mizerně provedeného výrobního procesu-ty se pak melou v tom tlumiči a nemůžou ven.Zkoušel jsem to tehdy vysát,vyfoukat,ani omylem,pak jsem zjistil že to vzhledem ke konstrukci toho tlumiče ven nepůjde nikdy.Stačí si s tím vejfukem na krámě pořádně zaklepat,jestli to v tom bude chrastit a je to. :wink: (Pokud teda nebudeš mít takovou smůlu jako já tady,když mi prodavačka přinesla už třetí vejfuk a taky chrastil.Další už neměla,tak jsem to musel koupit jinde. :roll: )