Stránka 2 z 5

Napsal: pát dub 14, 2006 23:18
od Křečík Barbuška
Pool píše:
Koko Loko píše:každopádně po téhle zimě je žluťák najméně okvetlý co si pamatuji, asi to bude tím, že už došlo železo.
Tmel nahrazuje železo? Takže dochází k postupnému odlehčování vozu...? Takže vlastně tunning... :-)
Tmel zcela jistě železo v pevnosti nenahradí viz. škody napáchané na Žluťáku potom co se o něj otřel Scenic, ale je to dobrý pomocník k zachování podoby vozu v případě odumření jeho kovových částí, každopádně se musí nechat, že konstrukce Lady je natolik dokonalá, že jí v podstatě nevadí ani částečně chybějící prahy, sekery či hokejky. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že i takto oslabené vozidlo lze provozovat v nejnáročnějších podmínkách bez rizika zborcení samonosné karoserie. Pokud někdo znáte přejezd v Troubsku tak vězte, že jsem jej projel rychlostí cca. 60 - 70 Km/hod ze strany Bosonoh a VAZidlu se vůbec nic nestalo, sice spolujezdec na chvíli nechápal co se děje, ale to bylo spíše způsobeno hladinou alkoholu v jeho krvi.

Napsal: sob dub 15, 2006 00:10
od Majo
tak ja z vlastnej skusenosti viem potvrdit aj vacsie brutality ako su prahy. Napr take drziaky na pruziny:
Obrázek
Obrázek
dokazu v pohode uniest 580kg strku+ plnu nadrz LPG+skoro plnu benzinu a dvoch ludi:
Obrázek
Obrázek
Hanbim sa za to, bol som na to navedeny :oops:
Budeme tomu hovorit "zatazovy test"

Napsal: sob dub 15, 2006 13:32
od Tomáš
tak to je síla a já si furt myslel že to mám schnilý :happy7:

Napsal: sob dub 15, 2006 13:34
od ARMAN
tywoe :shock: to je sila!

Napsal: sob dub 15, 2006 16:19
od radek mb
Když budeš používat tmel na auto,tak z toho vlastně děláš Kitcar :laughing6:

Napsal: sob dub 15, 2006 17:20
od čmelák
pokrokova technologia :hello2:

Napsal: sob dub 15, 2006 17:30
od Křečík Barbuška
Pája píše:Já brousim kartáčem do vrtačky. Všude lítá ten rezavej sajrajt, ale je to mocná zbraň...
Dnes jsem tuto technologii odzkoušel na 07čce, je to opravdu velice pokorokové, ale na závěr se to přece jen musí trochu vzít šmirglem, aby se vychytaly detaily.

Napsal: stř dub 19, 2006 14:09
od slavoj
Koko Loko píše:
Pája píše:Já brousim kartáčem do vrtačky. Všude lítá ten rezavej sajrajt, ale je to mocná zbraň...
Dnes jsem tuto technologii odzkoušel na 07čce, je to opravdu velice pokorokové, ale na závěr se to přece jen musí trochu vzít šmirglem, aby se vychytaly detaily.
.. a hlavne nezabudnut, ze ten smirgel ma byt na vodu, teda jemne brusenie pomocou vody. klasicky mirgel by sa ti po namoceni rozpadol a obycajnym nikdy nedosiahnes tu hladku kvalitu.
.. a poznate zazrak menom kovova pasta? nahradi tmel kde je riziko dalsieho sirenia hrdze, po zaschnuti stvrdne na kov.

Napsal: stř dub 19, 2006 14:12
od Brandy
slavoj píše:nahradi tmel kde je riziko dalsieho sirenia hrdze
To jako zastavi korozi? Muzes o tom, prosim, napsat neco blizsiho?

Napsal: stř dub 19, 2006 14:24
od slavoj
Brandy píše:
slavoj píše:nahradi tmel kde je riziko dalsieho sirenia hrdze
To jako zastavi korozi? Muzes o tom, prosim, napsat neco blizsiho?
no proste ten flek kde mas hrdzu /nemyslim tym velke plochy/ ale ako hrzdave miesta na leme prednej kapoty, alebo na dolnych rohoch dveri kde je hrdza uz prezrata cez plech, je mozne aplikovat tuto pastu, pretoze tmel sa ti z toho vykrusi po case a hrdza postupuje dalej. tato pasta ti ale prekryje celu poskodenu plochu a tym padom uzavrie hrdzave miesto. je ale potrebne tu pastu brusit po miernom zaschnuti, pretoze ked stvrdne tak je s tym problem pohnut. potom mozes na to davat tmel a farbu

Napsal: stř dub 19, 2006 14:42
od Richard Novotný
O takovéhle pastě slyším prvně.Můžeš napsat název,výrobce,cenu nebo nějaké podrobnosti?Nejlepší by byla fotka balení(pardon,nejsem trochu vlezlej?).

Napsal: stř dub 19, 2006 14:46
od slavoj
Richard Novotný píše:O takovéhle pastě slyším prvně.Můžeš napsat název,výrobce,cenu nebo nějaké podrobnosti?Nejlepší by byla fotka balení(pardon,nejsem trochu vlezlej?).
no to fakt neviem ako sa to vola, pretoze tu pastu som ziskal z jednej firmy od kamosa a bolo to vo vacsom baleni, ale vravel mi ze to predavaju aj v tube velkosti zhruba 75ml a stoji nejakych 100,- bezne to predavaju v predajniach farby laky alebo autopredajne, pouziva sa to tiez na vymedzenie lozisk, ked su stare puzdra vybite, takze mozno aj v takych predajniach to treba shanat. inac miesa sa to este s nejakou tekutinou - urychlovac, je to k tomu pribalene.

Napsal: stř dub 19, 2006 17:43
od denis
Jestli je to to co myslím, tak se jedná o dvousložkový epoxid-plnidlo s kovovýma částečkama a tvrdidlo. Smícháš 1:1 a aplikuješ-dají se tím i lepit výfuky a cena by seděla. Spravoval jsem tím i ulomené madla v autě a drží víc jako nové. Dá se to brousit, řezat.....

Napsal: stř dub 19, 2006 18:55
od Little Red Riding Hood
denis píše:Jestli je to to co myslím, tak se jedná o dvousložkový epoxid-plnidlo s kovovýma částečkama a tvrdidlo. Smícháš 1:1 a aplikuješ-dají se tím i lepit výfuky a cena by seděla. Spravoval jsem tím i ulomené madla v autě a drží víc jako nové. Dá se to brousit, řezat.....
dostl podobná věc je tmel se skelnýma vláknama... tet otázak co je lepší použít.. dnes sem brousil dveře a pod lakem se objevila vrstva kitu... kovovymu kartáči a vlexe to dalo dost zabrat než se dostala na železo.. a to byl jen obyč tmel.. hlevní problém u plácáni nesmyslů na auto je přinavost.. povrch musí být kvalitně připraven a pak je to lážo.. věc kterou zaplácneš díru může být sebetvrdší a stejně se ti to může celí sloupnout.. takže tak.. :happy1:

Napsal: ned bře 27, 2011 17:57
od MartasBrno
Tohle téma se mi líbí. V létě budu opravovat škody napáchané předešlýmí několika léty a zimami, konkrétně se chci zaměřit na rožky dvěří. Dohnala mně k tomu skutečnost, že kamarád s pěkným Formanem chce toto řešit taky má to poněkud pokročilejší.

Já mám ty nejhorší dveře ve stavu, kdy v rožku je prorezlá díra, plech okolo je vcelku. Až do toho zajedu dráťákem do flexky, tak možná ustoupí, ale v zásadě tam něco mám.
Kamarád má ovšem rohy pryč, tedy tak pryč, že úplně. Prostě tam nejsou. Má cenu otravovat někoho s vařením rožků? To by vyšlo levněji vyměnit dveře za lepší z vrakáče, řekl bych. No nic, chci ale probrat technologii opravy.

Uvažuju materiály dostupné doma, takže nerezový plech tl. 1mm, Fe plech tl. 1mm, tmel se skelnými vlákny, základovka, vrchní, odrezovač T, karosářský tmel.

Chci to udělat tak, že ufiknu, vojedu, vohrnu všecko špatné a pokud něco zbude, udělám z (jinak odpadního) nerez plechu "dlahu", která nahradí vzduch po původní konstrukci v rohu dveří. Tuto dlahu chci zasunout zevnitř dveří mezi torza původních plechů, zafixovat (jak, čím? Nalepit na kyt?), zakytovat do původních tvarů, zabrousit a hurá na povrchovku. Může být?