Stránka 2 z 11

Re: Zlyhava elektrika pri zime

Napsal: úte bře 20, 2018 15:20
od JmJ
Luděk Musil píše:
Georgius píše:.. choromyslnost ... demence ... mimochodem, jsi si vědom toho, že tady docela velkou část komunity urážíš ? Nicméně rýpanec "Je to blázen, hoďte na něj síť", jak psal jeden ze slovenských kolegů klidně beru... .
Také jsem pro choromyslnost, na druhou stranu se musím Marka (Koko-Loko) zastat. Ač malý růstem - velký myšlenkou. Navíc je u něj zřetelně poznat, kdy větu myslí vážně a kdy z legrace. L.
PS: Máro sorry za drobnou invektivu ohledně Tvé tělesné schránky :oops:
Toz oni vestari Kolaloku neznaji tak jako my, tak jsou z toho spatni ;-)

Re: Zlyhava elektrika pri zime

Napsal: úte bře 20, 2018 16:10
od FOMA
No ona se tady celá ta diskuse nějak zvrhla zcela mimo téma a v podstatě ji ukončil Makar se svým příspěvkem. V ten okamžik jsem se snad přestal orientovat úplně o čem, že je vlastně řeč a na čí že slova či názor básník reagoval a co tím komu vlastně ze zúčastněných chtěl říct :|

Zlyhava elektrika pri zime

Napsal: úte bře 20, 2018 16:51
od Mičun
Vám všem by měli z AvtoVAZu poslat nějaké ocenění za věrnost... :D

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: pát bře 23, 2018 19:16
od Jan Vaníček
Já to napíšu trochu jinak, kulantněji. Rozumím Markovi, který tu cosi napsal a některé doufám v nadsázce i urazil. Pokud je to tak, rozumím těmto slovům ( a jen potrefená husa se ozvala a opět buď po skleničce, nebo v horším případě bez ní jiný než svůj názor označila za fašizující a poukázala na možný majetkový rozdíl - jinak pro vysvětlenou, můj nejlepší kamarád je Slovák). Já vás, kteří si nové Lady za těchto okolností kupujete obdivuji!! Ať už to děláte z nostalgie, či nějakého vnitřního přesvědčení, proč ne. NIKDY bych si nekoupil nové auto (nevztahuji na Ladu), které by nemělo zajištěnou servisní síť. Auta - ta starší si opravuji, renovuji, ale u moderního plasťáku, na který nemám potřebné diagnostiky, přípravky a zkušenosti očekávám, že mi ho někdo profesionálně ( samozřejmě i toto je dnes dikutabilní :D ) opraví, aniž bych musel jezdit stovky kilometrů. O to víc vás obdivuji, že jste šli do prakticky nového, neodladěného modelu, který může mít více či méně různých much a mušek ( to je zkušenost, které se nevyvaruje žádná automobilka). O to víc, bych se třeba já rozmýšlel, jestli těžce vydělané a ušetřené peníze dám do takového rizikového projektu, místo toho, abych ještě o půl roku déle šetřil a koupil tuctovku se zajištěným servisem. Rozumím snad jedinému PRO a to je klasický, čtyřválcový motor. Ostatní musí být pouze o fandovství, nebo i "bláznovství". Já třeba pořizuji pouze auta, která mi opraví v okruhu 30km, ať už ve značkovém, nebo spolehlivém neznačkovém servisu (nová, nebo jetá, služební, nebo soukromé). Na Slovensku je situace s prodejem a servisem přeci jen trochu lepší, než v Čechách, takže i pochopím, že tam auta přibývají a dovedu si představit, koupit si Ladu. Ale v Čechách v současné době ani omylem. Ostatně ať už z jakéhokoli důvodu/nutnosti prodat i zánovní auto je o těžké ekonomické ztrátě (viz inzerce Granta, byť socka). Navíc my, kteří jsme z Lady sběhli a vyzkoušeli jiné vozy rozumného výrobce nedejbože nové, tak (doufám, že není jen můj názor) nás může přivést zpět jen pořizovací cena (pokud značka nepřesvědčí větší okruh lidí o svém opodstatnění na trhu) a další týlové zabezpečení, tedy SERVIS. A ani jedno, minimálně v CZ není. Honza

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: pát bře 23, 2018 20:48
od Křečík Barbuška
Tak, tak, tesat do kamene. Jedine dva duvody proc jsem do toho sel jsou:

a) cena, na vic si proste poctivou praci nevydelam a chtel jsem jednou v zivote zkusit funglovku :-)

b) normalni motor, delat Sandera ci Logany s normalnim motorem dal bych Lade kosem.

Pak tedy taky, ze jsem fanousek znacky a vuz se mi libi.

Zbytek jsou tezka negativa a je jich dost ... .

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: pát bře 23, 2018 23:00
od stano112
Úplne chápem,že kupovať novú Ladu u vás v ČR,je ťažké rozhodovanie. Ale s týmito značkovými servismy mi to tu pripadá už ako tragikomédia. Ja by som podaktorým servisom nezveril ani dofúkanie kolies,nieto ešte svoj majetok. Česť slušným a poctivým servisom. Ale ja osobne svoje auto nezverím žiadnemu servisu,aj na základe skúseností s inými značkami áut,či už z rodiny,alebo od kolegov z práce.
Aj preto som sa rozhodol pre novú Ladu,že si ju viem servisovať sám. Kto tú možnosť nemá,tak by som sa radšej obrátil na známeho garážového majstra,ktorý to v pohode zvládne :) . A určite podstatne lacnejšie.
U mňa bolo pri výbere auta servisné zázemie snáď na poslednom mieste. Preto vyhrala konkurz Lada :D . Samozrejme dôležitú úlohu hrala dostupnosť náhradných dielov,ktorá je na slušnej úrovni.
Týmto nechcem nikoho uraziť,ani znevažovať slušné a poctivé servisy. Chcel som len ukázať iný uhol pohľadu :) . Nie každý potrebuje mať značkový servis cez ulicu :D .
Tie autá sú stále pomerne jednoduché,údržbu a poprípade aj väčšiu opravu zvládne každá slušnejšie vybavená dielňa.

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: pát bře 23, 2018 23:12
od Georgius
... a je pravda, že pitomostí, které potřebují gradeX snad není/nebude tolik.

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: sob bře 24, 2018 08:43
od JmJ
Koupit nove auto, nejezdit do zadneho servisu, tedy nedodrzet servisni prohlidky a tim riskovat to, ze v pripade, ze se tomu zadre motor, tak si vse hradim a opravuju sam, to mi prijde s prominutim jako napad blazna, nebo vystredniho milionare. Doufam m, ze jde o tu druhou moznost ;-)

Nemam rodinu, asi se dost venuju praci, i kdyz prd z toho, rad si v klidu na aute opravim mechanicke zalezitosti, ostatne opravuju zgarby i jinym lidem, ale abych se musel starat sam a za svoje o nove auto, to by ma slak trefil. Od toho sem zaplatil nemale penize, abych 5 let mel klid. Pokud by mi o toto neslo, koupim rozumnou ojetinu.

Nefunguje parkovaci kamera? V pondeli zavolam, pres tyden se trochu poskorpime se servisem o papiry, v utery dalsi tyden pristavim vuz na 1500, sednu si do cekarny, vyridim par mejlu, 1545 odjizdim domu. Btw servis komunikuje emailem i v nedeli. Podotykam, ze v tom servise nemam zadne kontakty.

V km jsou min dva velmi rozumne servisy, kam bych se urcite novou Ladu nebal dat. Servisy, kterym kdyz nabidnu soucinnost, jako jsou schemata nebo katalog dilu, tak sou za to rady, servisy, ktete komunikuji, co se dohodne to plati a kdyz vidi, ze autum aspon trochu rozumim, tak se mnou nejednaji jako s debilem. Kdyby se jeden z nich stal servisem Lada, to by FOMA od radosti vyzral 10 pixli zigulevskeho piva a krepcil by doma na stole ;-) Ovsem pokud by lada centrala se servis komunikovala tak, jak komunikuje se zakazniky, tak by s tim servis brzo seknul.

Proto sem stale tak vydesen z toho, co slysim o servisovani Lady na slovensku. Na tohle proste nejsem zvykly :-(

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: sob bře 24, 2018 09:10
od radek mb
Já to také nějak nechápu. Novější Ladu jsem si koupil proto, abych se v tom bez ustání nemusel "hrabat". Nemám na to místo, prostředky ani čas. A pokud bych i teoreticky chtěl koupit funglovku, tak to poslední, čím bych se chtěl zabývat, by bylo provádět všemožné opravy v domácích podmínkách.

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: sob bře 24, 2018 10:05
od Georgius
No, jak naznačuju, Sadská je Sadská, i když nemá GradeX. Jenom netuším, co budu dělat až to jednou pana N. přestane bavit (ale zatím to tak ani zdaleka nevypadá).

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: sob bře 24, 2018 11:40
od Liftback
Tak nechte toho... Serus chlapci, ako si tu žijete...
Držíme spolu :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?v=jZRHuvqyXuk
Stefan ze Slovenska
Stefan ze Slovenska

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: sob bře 24, 2018 12:39
od stano112
JmJ píše:Koupit nove auto, nejezdit do zadneho servisu, tedy nedodrzet servisni prohlidky a tim riskovat to, ze v pripade, ze se tomu zadre motor, tak si vse hradim a opravuju sam, to mi prijde s prominutim jako napad blazna, nebo vystredniho milionare. Doufam m, ze jde o tu druhou moznost ;-)Proto sem stale tak vydesen z toho, co slysim o servisovani Lady na slovensku. Na tohle proste nejsem zvykly :-(
No bodaj by si s tým výstredným milionárom mal pravdu :D . A tá prvá možnosť...blázon nie,ale poloblázon určite :D :D .
Zrejme narážaš na "pečiatku" v servisnej knižke,aby ti bola uznaná reklamácia,v prípade keby sa ti náhodou zadrel motor-čo je zase extrémny prípad a konkrétne keby sa ti to stalo,tak by si mal problém s reklamáciou nielen u lady,ale aj u iných značiek,aj keby si k nim chodil na pravidelný servis. By si neveril,ako sa v tomto prípade vyhovárajú a podsúvajú ti argumenty,že za to zadretie môžeš jedine ty. Nie jeden prípad skončil na súde a na to zas nemám čas ja.
Ale ok,k veci. Ja považujem pečiatku v servisnej knižke za frašku,s skorou sa ešte v nedávnej dobe na SK veselo kšeftovalo. Dnes,keď ti môže dať pečiatku v záruke prakticky ktorýkoľvek servis,tak je to už pasé. Konkrétny prípad-keď otec pred rokmi kúpil jazdený P206,tak boli pečiatky v serviske nabúchané jedna radosť,samozrejme zo značkového servisu. Keď to však dovliekol domov a zhodil som dolu veko ventilov,tak bol motor zvnútra tak zasratý,že mojím skromným odhadom tam nemenil olej nikto takých 80tkm :shock: .
Aj preto som si zvolil cestu takú,akú som si zvolil. Aj ja som si kúpil nové auto preto,aby som sa v ňom neustále nehrabal a furt niečo nevymieňal. Bežnú servisnú prehliadku (výmena oleja+filtra a kabínového filtra 15tkm a každých 30tkm ešte plus vzduchový,palivový filter a sviečky.) nepovažujem za opravovanie auta. Je to pre mňa relax a nech nežerem,tak to mám všetko hotové za hodinku a pol aj s dvomi cigaretkami :D . Ďalšia vec...mám trocha zmapované lada servisy a za 15tkm berú cca 120€ a za 30tkm 160€. Pri mojom kilometrickom nájazde by som obsolvoval tých prehliadok dosť na to,aby som ušetril 800€ o ktoré ťa servis ošklbe. A to som ešte nepočítal výmenu rozvodov...čiže úspora vychádza na cca 1000€ za tri roky. Keby som si mal platiť záruku 5 rokov ako ty,tak to si zrovna môžem za ušetrené prachy kúpiť nový motor,ak by som ho zrovna zadrel :D . Ak si však robím servis sám,viem čo si tam nalejem a kedy si to vymením,čiže zadretie motora minimalizujem :) ,na rozdiel od servisu,kde ani len netušíš,že čo ti tam naliali a či vôbec menily olej a filtre. Peniaze si však zaúčtujú. Opakujem,nechcem ohovárať slušné a seriózne servisy,ale verím len sebe :) . V tomto som egoista :D . Mňa fakt nenapadá,že čo by sa také závažné mohlo na tom pos..ť.Ak pôjdeš reklamovať brzdy,či spojku,tak to ti reklamáciu neuzná nik,proste povedia ti,že si auto používal nesprávne...to isté,ak by ti "odišiel" motor. Každý ti ponúka takú a takú záruku,predľženú záruku a keď príde na lámanie chleba,tak dávajú od toho ruky preč. Len veľmi ťažko ti uznajú závažnú reklamáciu,za veľa €. Zaplať si sám. Preto tento môj iný uhol pohľadu na problematiku záruky.
Parkovaciu kameru ti vyreklamujú,lebo to stojí pár drobných...skús tam ísť po 50tkm s rozpadnutým turbom,alebo preskočenými rozvodmi po 150tkm-konkrétne sa jednalo Hi30. Chlapík si to cvakal za vlastné(1200€),aj keď výmena rozvodom mala byť po 200tkm. Našli si iný paragraf,ktorý porušil...je to konkrétny prípad jedného pána z GA. Záruky sú v mnohých prípadoch len rozprávky,tak isto ako ťa lákajú poisťovne.
Nikoho samozrejme neodhováram od pravidelných servisných prehliadok v značkovom servise,každý je dospelý a vue si uvážiť,ako,kde a do čoho investuje svoje peniaze.
Ja som sa rozhodol pre svoju cestu :D .
A nakoniec-Lada sa na SK servisuje normálnym spôsobom. Ak chceš niečo reklamovať,tak ideš za svojím predajcom,spíšej reklamáciu,ktorú predajca(servis) odošle do centrály v BA. No tam ako to dopadne...to niekedy nevie ani sám najvyšší :D .

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: sob bře 24, 2018 12:51
od FOMA
Nejspíš bylo vše podstatné zde již řečeno. Jen bych snad doplnil, že Ladu v žádném případě nikdo nikomu nenutí 8) Pokud si ji někdo rozhodne pořídit ať již má k tomu jakýkoliv důvod(to považuji za každého osobní věc), tak prostě si tento výrobek kupuje i se vším okolo(včetně služeb) s čímž je každého prodejce obeznámen. A pokud není zcela hloupý či naivní, tak musí vědět, že aut kterých se zde na trhu(CZ) prodá nově jen několik kusů maximálně desítek kusů asi sotva bude mít prodejní/servisní zastoupení tak, jako po několik desítek let zaběhnuté značky. Je hodně pravděpodobné že i zkušenosti zaměstnanců servisů tomu budou odpovídat a na těch pár kusech se budou teprve učit. Tím však nechci vůbec říct, či naznačit, že tito nejsou schopni závadu odstranit. Jen prostě nebudou logicky tak seběhlí jako u ostatních tuctových EUROznaček :) A samozřejmě, taky osobně nepovažuji za opravu výměnu oeleje, filtrů svíček a ostatního "spotřebního" materiálu. Mám především na mysli závady kdy je třeba opravit odborně viz. např. model Vesta a vybíjení budíků apd. Navíc ne zrovna ve všech prodaných kusech se objeví taková stejná závada a taky musí mít člověk štěstí na daný kus - to platí u všech značek stejně :wink:

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: sob bře 24, 2018 19:28
od Křečík Barbuška
Pán s bílou Kalinou má ve mnoha věcech bohužel pravdu. Co se týče mě tak se také kloním k tomu, že si běžnou údržbu do které řadím filtry, oleje, brzdy udělám jistě kvalitněji. Přes to prostě nejede vlak a navíc mne to baví 8) . Už se nemohu dočkat, až se v tom začnu vrtat :mrgreen: . Tak jako první servisku si asi udělat nechám a pak na to asi hodím bobeček :-) . Tady se domáhat nějaké záruky je stejně sci-fi . Leda tak na lampárně.

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: sob bře 24, 2018 19:39
od Georgius
Stačí zajít za Ovčáčkem, ten ti to vytelefonuje ;-) Oprava oprávněné reklamace výměnou za ruského hackera - to by mohlo klapnout, ne ?