Stránka 2 z 3

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: čtv bře 22, 2018 22:35
od valda1971
Prostě je to auto jen a jen do civilizace :mrgreen: Což bych ale zrovna u Rusa nepředpokládal :wink:

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: pát bře 23, 2018 00:08
od Georgius
mám spíš podezření, že tu elektroniku v těch budíkách dosouložil nějaký snaživý žabožrout, kterého nenapadlo, že by někoho mohla zajímat skutečná teplota chladící kapaliny nebo že by třeba někde na Sibiři nemusel být signál čehokoliv :-( Protože Voloďa přece ví, jak to je v tom socialistickém pekle (přivezou fůru fošen, pak přijede vozík s krabicemi hřebů a poté jeden pekelný sluha donese kladivo. Ty si do jedné fošny zatlučeš hřebíky, pak si na ně lehneš, přijede parní válec a převálcuje tě. Prostě stejné jako v tom kapitalistickém. Akorát že jeden den nejsou hřebíky, druhý nepřivezou fošny, pak se zaběhne pekelný sluha a někdy nepřijede parní válec ...). A předpoklad, že něco bude všude ...

Jinak já jezdím max jednou za deset dní a baterka zatím drží bez problémů - termín svolávačky pro ČR ještě není stanovený.

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: pát bře 23, 2018 06:15
od Cory
Ja mam pocit, ze francuzi s budikmi nemaju absolutne nic spolocne.

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: pát bře 23, 2018 07:09
od Liftback
Veru tak, snaživých - aktívnych blbcov sa nájde všade dosť, odporúčam nešahať nato čo funguje, základné pravidlo č.1 :P

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: pát bře 23, 2018 08:36
od grafi2
Ale aktualizácia to už vyriešila, nie ?
V Rusku možno používajú iné frekvencie a to by vysvetlovalo aj to, prečo som nenašiel nikde zmienku o problémoch s rádiom pri ICE

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: pát bře 23, 2018 09:09
od Georgius
Aktualizací se teploměr nevyřeší. To na co láteřím je fakt, že původní budíky verze 2015 (bez kontrolky TPMS, bez oranžových okrajů) ukazovaly TEPLOTU, kdežto od verze EU 2017 (oranžové kontrolky, TPMS, posléze verze do SW/Cross) teploměr kecá. Nechci tady zaplevelovat, původní diskuzi jsi vyprovokoval stejně Ty :-P

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: pát bře 23, 2018 12:55
od grafi2
georgius, reagoval som na vybíjanie batérie spôsobené starším FW v budíkoch...

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: pát bře 23, 2018 13:47
od Luděk Musil
:shock: ještěže se v těch vašich termitech nevyznám. V mojí Grantě jde teplota na ukazateli (displayi) nahoru po stupni - dvou :P . L.

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: pát bře 23, 2018 18:15
od Liftback
A držíme od 84 do pokojných 87°C 8)

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: ned čer 10, 2018 20:27
od Nulašestka
Takže co tedy způsobuje to vybíjení baterie? Kde je příčina problému?

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: ned čer 10, 2018 20:34
od Liftback
Žeby zle prehodené káble? Ako to urobili pri štarte rakety Proton? :P Aj keď sa to tam nedalo inak dať, stále sa nájde blbec čo to tam naopak nasilu dá :mrgreen:

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: ned čer 10, 2018 21:22
od Georgius
Chyba ve firmware "budíků", po jejich aktualizaci se musí přepojit dva káble, takže Liftback nebude tak daleko. Každopádně není to jen Lux, týká se to i ICE, ale jen vozů vyrobených do 11.9.2017.

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: pon čer 11, 2018 20:32
od Nulašestka
Cory píše:...auto stoji v meste v garazi, napriklad aj 2 tyzdne a nic. Prideme v piatok na vikend na chalupu a v nedelu je baterka mrtva.
Dneska jsem se ptal techniků v práci a logické vysvětlení by se nabízelo - tlačítko SOS. Aby bylo auto neustále ve spojení se sítí pro případ nehody a potřeby volat pomoc, snaží se řidicí jednotka pořád připojit. No a v oblastech bez signálu se pořád marně připojuje, až vybije baterku.

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: pon čer 11, 2018 20:37
od Křečík Barbuška
Vesta ma tuto SOS vymozenost?

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: pon čer 11, 2018 20:54
od Cory
Vesty na SK nemaju tlacitko SOS. Iba prve 2 varky, cize 16 kusov.