Předně s majitelem se dá normálně mluvit jen není zběhlý v inzerci a už vůbec ne na našem fóru kde každý měl minimálně tři Lady a zná celou vývojovou řadu i o půlnoci jak když bičem mrská
. Tak nějak mi připadá, že k tomu přišel jak slepý k houslím a drbe si hlavu co s tím. Měl jsem obavu, že půjde o překupníka, ale není tomu tak.
Ano, vozidlo jsem viděl. Stav v podstatě odpovídá nájezdu 80. tis km a stáří 18 let což se bohužel neshodovalo s mou "vysněnou představou" takže jsem odmítl nabídku průzkumu na zvedáku, která je možná. Voňavka to prostě není, práce na tom je dost. Je vidět, že to jezdilo a pak déle stálo. Uveřejním nějaké své postřehy, ale nejsem "kovaný" v nové řaďe a čerpám jen z toho na co mne upozorňoval Zelvotron a Michal takže prosím s rezervou.
Zkoumalo se za tmy za pomocí svítilny což mohlo vést k mému, až zbytečnému pesimismu. Trošku jsem to zkoumání přiznám se odbyl když můj zájem ochladl. Tu a tam jsou na vozidle nějaké oděrky, ale ne do krve, takové běžné opotřebení auta co se více používá než leští. Na prazích z prostoru dveří jsem registroval základovkou zapravovanou místní korozi. Pravděpodobně od poškození manipulací s nákladem a otěrem gumových lišt na spodku dveří. Na spodcích dveří je také místy mázlá základovka. Zběžným pohledem na spodek jsem nic fatálního v podobě děr či rozsáhlé koroze neviděl. Tu a tam je vidět zabarvení koroze vystupující z pod nástřiku na hranách prahů co se na ně strká hever. Místy orezlá zadní náprava tu a tam mázlá základovkou. Takže vozidlo nějakou údržbu prodělalo. Na výfuku sem tam povrchová koroze. Interiér na mne působil poněkud neudržovaně, ale spíše jen zaprášen, chce to vyčistit. Sedačky se mi zdály trošku volnější v kolejnicích. Funkcionality jako stahování oken apod. jsem nezkoušel, vlastně ani nevím jestli to má rádio a funkční kukačky. Zadní odrazka lehce nakřáplá.
Zvuk motoru se mi zdál dobrý, výfuk mi nijak zvlášť nesmrděl takže to asi spaluje dobře
. Kontrolka motoru po nastartování zhasíná, volnoběh se nehoupe. Motorový prostor zněčištěn normálně, nezdálo se mi, že by to byla olejnička. Imobilizér to nemá.
Vozidlo nemá světlomety s čočkami, ale s normálními parabolami což je prý u starších ročníků netypické nicméně bourané na předek se nezdá. Zdá se mi že je záď trošku nízko, ale nejsem znalec.
Vzadu to má plastové podběhy takže by kornouty mohly být dobré, blíže jsem je nezkoumal. Misky předních tlumičů se mi zdály z motoru též dobré.
Co jsem si všiml tak expanzka je dost špinavá a jsou tam stopy po vybublání. Dle slov majitele tam servisak objevil dobastlené manuální zapínání sahary. Takže tam mohly být nějaké potíže s čidlem / chlazením. Též se rozhýbávaly zadní brzdy, asi zatuhlá prasátka.
Vzhledem k tomu, že do Břeclavi občas zajíždím pracovně tak bych si dovolil navrhnout, že bych to někdy nafotil za denního světla pohledem "ladakupce". Tedy pokud majitel a servisák nebude proti.