Stránka 2 z 5
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: pát zář 22, 2017 14:09
od Georgius
Ehm, už jsem ten parametr postfixu opravil
, takže Ti asi za nějakou dobu ještě přijde
Každopádně díky za telefonát, uvidíme
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: pát zář 22, 2017 15:33
od Raduz
Jj mejlik dorazil, domluvený jsme mejlik dorazil, tak uvidime.
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: pát zář 22, 2017 16:51
od zelvotron
valda1971 píše:Že by už Radek nebyl "bezpáteřní" bez VAZu ?
Přál bych mu to
nn Raduz si pouze potřebuje oživit vzpomínku proč se zbavil 2111
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: pon říj 02, 2017 06:19
od Raduz
Já se zbavil 11. protože sem ji vyměnil za Nivu.....
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: sob říj 14, 2017 10:31
od dmatej
Hele, já bych jí aj vzal, na čas, na odladění diagnostiky pro Ladasrazy
Sadská píše rozumnou cenu, kde že ta 2111 "bydlí"?
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: sob říj 14, 2017 10:41
od Georgius
Koukám, že se tady nic neutají
Momentálně stojí v Sadské u Nedbala. Budu rád, když zůstane v klubu
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: pon lis 06, 2017 10:32
od Georgius
Takže dnes prodáno, prosím nemazat, jenom přesunout do sekce "diskuze k modelové řadě" - možná se vlákno bude hodit novému majiteli
. Je mi líto, že to s dmatejem neklaplo, ale oba víme, jak to bylo
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: pon lis 06, 2017 10:35
od FOMA
Však ty si ještě na 11tečku vzpomeneš
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: pon lis 06, 2017 13:42
od Gallič
Budu informovat, má ji kamarád, čeká ji těžká služba......
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: pon lis 06, 2017 13:52
od Georgius
No, pan N. naznačoval, že ta rybička na kufru se bude hodit
. Tak snad prožije podzim Ladího života v relativním poklidu ... Moderátorům díky za přesun.
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: pon lis 06, 2017 18:30
od posim
Aha, tak preto ten nový avatar... Tak snáď sa nebude mať zle a Tebe nebude dlho za ňou smutno.
Inak zaujímavé, že práve dnes som míňal protiidúcu 12tku a keďže vozy tohto radu sú u nás vidieť len naozaj zriedkavo, tak mi hlavou preblyslo, či ten Georgie ešte tu svoju desiatku má, alebo čo je s ňou.
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: stř lis 15, 2017 20:41
od Gallič
Takže........Lada byla včera projeta, pro mě to bylo po deseti letech opět v Ladě, co jsem prodal svoji 2107, pro majitele je to první VAZ. Nikdo ve vesnici nechce věřit, že Lada může mít spotřebu kolem 6ti litrů, lidi se ptají, majitel je hospodský, stojí před ní. Vypadá to všechno k světu..........Co se řeší je rádio a anténa, zavírání kufru bude chtít taky poladit.
Máte někdo zkušenosti s instalací rádia a antény??? Ať se nevymýšlí vymyšlené.........
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: stř lis 15, 2017 22:43
od Georgius
Zavírání kufru mi přišlo že trochu souvisí s těma kornoutama a s nimi související pracující karoserií - předpokládám, že kornouty jsou už hotový ? Protože před tím ten kufr podle mne nemá cenu řešit. Jinak u nás byl ideologický odpor k rádiu, takže v tomhle směru neporadím
ale Koněvka dělávala normální přípravu, na reproduktory je tam hafo místa - ale poradí asi spíš někdo, kdo s tím má osobní zkušenosti
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: čtv lis 16, 2017 05:28
od tavri
Já měl na bílé také přípravu z Koněvky, což bylo 4x slušné repro a nejlevnější anténa bez zesilovače. Žádný konektor, svorkovnice ani vyvedený plus. Ten jsem vzal z nepoužívaného svazku k palubnímu počítači a mínus na prvním šroubu poblíž.
Do té současné jsem natáhnul plus od zapalovací skříňky, později extra přes vypínač, neboť autorádio značky AAAAudio (z áček) mělo neuvěřitelný klidový odběr.
Re: Naše 2111 1500 16V Euro 3
Napsal: čtv lis 16, 2017 15:54
od FOMA
Rádio: "+ "taženo od spínací skříňky a to jak stálé "+" (30), tak i "+" po vložení klíčku(pohotovostní poloha) není to však poloha po zapnutí klíčku (15). Je to poloha pro rádio, to aby když jej chceš poslouchat, tak jen vložíš klíček a rádio je napájeno/klíček vytáhneš a vypněš rádio.Stálé "+" musí bát připojeno pořád a to hlavně z důvodu paměti uložených naladěných stanic na rádiu tuším svorka M nebo 30. Pokud by jsi to dal na svorku "15" po zapnutí klíčku rádio by sice taky spustilo, ale zároveň by jsi napájel všechny kontrolky a spotřebiče po zapnutí klíčku což by bylo nepraktické a zárověň by jsi zbatečně vybíjel akumulátor. Anténa se mi osvědčila obyčejná bez zesilovače. Se zesilovačem to bylo rušeno - zesiloval i ty rušivý vlny.