Stránka 2 z 2
Napsal: pát dub 07, 2006 11:14
od Myso
trochu verim ze V-power dokaze udrzat motor cisty, ale zeby len naliatie 108oktanoveho benzinu sposobilo zazrak tak to ma teda ospravedlnte ale tu koncim...
Napsal: pát dub 07, 2006 11:32
od Devil
Jo o té čistotě jsem taky slyšel !!!!
Až pojedu okolo Shellky tak zkusím V-Power.
____________
Lada Forever
Napsal: pát dub 07, 2006 11:37
od Devil
Jo takhle to říkal. 160 a pak se bal víc sešlápnout plyn.
____________
Lada Forever
Napsal: sob dub 08, 2006 08:33
od Majo
fakt zazracny benzin
ja som len zvedavy aky benzin bude chciet ten moj motor teraz, ked som este aj valce vybrusil o 1mm(zo 79 na 80), to kompresie este narastu
Napsal: sob dub 08, 2006 08:43
od Trevor
Majo píše:fakt zazracny benzin
ja som len zvedavy aky benzin bude chciet ten moj motor teraz, ked som este aj valce vybrusil o 1mm(zo 79 na 80), to kompresie este narastu
Ty by si si mal este do tej objednavky prihodit aspon 10tesneni pod hlavu
Napsal: sob dub 08, 2006 19:29
od Majo
Trevor píše:Ty by si si mal este do tej objednavky prihodit aspon 10tesneni pod hlavu
z Ruska?? Neblazni! Odtial nechcem ani jedno
Mal som a nevydrzalo 7800rpm, uz to viac nechcem
Dam tam radsej spevnene 1700vkove MADE IN EU(POLAND)
Napsal: sob dub 08, 2006 19:48
od Trevor
Majo píše:Trevor píše:Ty by si si mal este do tej objednavky prihodit aspon 10tesneni pod hlavu
z Ruska?? Neblazni! Odtial nechcem ani jedno
Mal som a nevydrzalo 7800rpm, uz to viac nechcem
Dam tam radsej spevnene 1700vkove MADE IN EU(POLAND)
Made in Poland
uz tu vidim nabruseneho Mysa