Spojka sa tažko vracia

Moderátor: Moderátoři

Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Spojka sa tažko vracia

Příspěvek od Majo »

Milimeter k nitom je relatívne dosť, otázka je, či má zmysel pri tak veľkej demontazi použiť zrovna lamelu starú.
Nanitovat oblozenie sa dá v dielňach na to určených, lenže to stojí zhruba toľko ako zigulacka lamela. Ja zvyknem platiť okolo 20e, ale robím to len preto, že sa to dá spraviť lepšie než origo(dá sa nanitovat ako širšie, tak vyššie obloženie).
Doma sa s tým experimentovať oplatí, len ak to obloženie zozenies za zanedbateľne peniaze
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1185
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Spojka sa tažko vracia

Příspěvek od Mara »

No te prace je hodne, jeste k tomu kdyz je misto na opravu kastly, tak to nejak brzo kompletovat nebudu. Z nosniku jsem vykopal kila zkameneleho blata vseho druhu, takze o zabavu s flexou je postarano:) Diry nosniku zespod zaspuntuju, at to tam tak neleze a necham je dychat vetsima dirama do vrchu. Lamelu vetsi dojedu a potom bych ji nechal treba oblozit na hrubsi. Ten milimetr teda necham jako zalozni. Diky
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“