Stránka 2 z 2
Re: Zapojeni vypinace svetel.
Napsal: úte čer 14, 2016 19:50
od Culda
Ahoj ta dvojpacka se mi nevypaluje, ale primo ten vypinac v palubni desce. Ted jsem ten vypinac rozdelal a vevnitr normalne rozteklej.Do toho vypinace jdou tri kabely, zelenej, bilej a zdvojenej cernej a prave ten cernej se rozpaluje. A je to citit asi po minute ze se zahriva.
Re: Zapojeni vypinace svetel.
Napsal: úte čer 14, 2016 20:54
od Vašátor
Hurikán píše:
Existovaly i hybridni zarovky, kdy klasicka H4kova banka s vlakny byla na patici Pt45, coz umoznilo tyto halogenove zarovky pouzit v obycejnych parabolach. Wataz ale byla standartni (55/60W). Nevyhod bylo mnoho. Chybnou geometrii svetla pocinaje (jine ohniskove vzdalenosti) a vypalovanim patic konce.
Čoveče, já na tyto H4 žárovky s paticí asymetru (jsou zakázané pro provoz na silniční komunikaci) jezdím již 10let a jsem pouze a jen spokojen. Kresba světla standartní, na STK při zkoušce kresby světel nikdy nikdo nic neřekl, patice světel drží. Jen trojpáčku u volantu mám už třetí
Ale za to mohou spíše dlouhé cesty k moři v šíleném horku.
P.S. Alberte, v Oranžádě mám tyto žárovky snad od začátku
a měl jsem je i v Ladátorovi (jen chvíli)
To Culda: jestli se kabel rozpálí už po minutě, bude někde zkrat.
Re: Zapojeni vypinace svetel.
Napsal: stř čer 15, 2016 05:55
od Luděk Musil
Mám za to, že kdysi se vyráběly H4 40/45 v paticí asymetry.
A určitě jsem je měl jeden čas v mé první 011. Pak jsem to přehodil na H4 paraboly, H4 60/65, po vypálení 3-páčky jsem dodával relátka. L.
Re: Zapojeni vypinace svetel.
Napsal: stř čer 15, 2016 10:39
od Jimmi
Já mám na dvojpáčce standardní H4 bez relátka a nikdy se to nehřálo. Tam to bude opravdu někde "utíkat". Proto jsem výše radil ten ampérmetr.
Re: Zapojeni vypinace svetel.
Napsal: stř čer 15, 2016 12:49
od Mikeš
Jestli to nevypaluje pojistky tak to může být jen obyčejný přechodový odpor v tom trojspínači-takže spínač vyměnit a konektor od toho černýho drátu napružit nebo přelisovat na nový pokud se to bude zase hřát.