Stránka 2 z 4
Napsal: pon bře 27, 2006 05:57
od Pája
Koukal sem, že ceny jsou uvedeny bez DPH... Ale i tak bych do toho šel.
Napsal: pon bře 27, 2006 08:33
od Roman
Oltcit ma klasicku cievku, s dvojvyvodovymi som sa osobne stretol iba na Maluchovi - FIAT 126.
Napsal: pon bře 27, 2006 10:47
od Trevor
Dvojvyvodove cievky mala tusim aj ickova samara. U starsich aut je to trochu problem ale novsie to uz maju vsetky. Treba ale pozerat nato ze ako je to urobene lebo niektore maju aj priamo driver a rj len posiela log. impulzy
Sice ta hracka vie budit dve cievky naraz ale asi nie dve dvojvyvodove. Neviem ci to vie urcovat polohu klukovky takze to s touto kombinaciou moze byt problem.
Napsal: pon bře 27, 2006 12:17
od VaSek
Z toho jak to tam ma Radek Taraba popsane vyplyva ze pri pouziti snimace, ktery dava pul otacky uroven H a pul otacky L, spina jednu civky pri prechodu H-L a druhou L-H a melo by to tedy fungovat. A zaroven by meli stacit dvouvyvodove civky treba z Malucha (diky Romane).
Napsal: pon bře 27, 2006 13:41
od Pšenda
To je pěkné zapálko. O tom by se dalo uvažovat.
Napsal: pon bře 27, 2006 14:00
od Trevor
VaSek píše:Z toho jak to tam ma Radek Taraba popsane vyplyva ze pri pouziti snimace, ktery dava pul otacky uroven H a pul otacky L, spina jednu civky pri prechodu H-L a druhou L-H a melo by to tedy fungovat. A zaroven by meli stacit dvouvyvodove civky treba z Malucha (diky Romane).
Vo FAQ bolo pisane ze cievka musi mat aspon 2ohmy. Vsetko mensie je vraj nepouzitelne.
Napsal: pon bře 27, 2006 16:49
od VaSek
Trevor píše:
Vo FAQ bolo pisane ze cievka musi mat aspon 2ohmy. Vsetko mensie je vraj nepouzitelne.
JJ prave proto jsou vhodne civky urcene pro kladivkove zapalovani. Civky pro elektronicke zapalovani maji mensi impedanci a doba buzeni u nich musi byt rizena. Popravde nerozumim proc je tam toto omezeni, kdyz v popisu je nejake rizeni budiciho casu uvedeno.
Napsal: pon bře 27, 2006 17:14
od Pšenda
VaSek píše:Trevor píše:
Vo FAQ bolo pisane ze cievka musi mat aspon 2ohmy. Vsetko mensie je vraj nepouzitelne.
JJ prave proto jsou vhodne civky urcene pro kladivkove zapalovani. Civky pro elektronicke zapalovani maji mensi impedanci a doba buzeni u nich musi byt rizena. Popravde nerozumim proc je tam toto omezeni, kdyz v popisu je nejake rizeni budiciho casu uvedeno.
Zkoumal jsem manuál a tam je uvedeno, že se dá nastavit buzení podle otáček motoru. Přímo si tam nastavíš v jakých otáčkách to má budit. A mám pocit že cívka z Favorita by asi byla OK.
Napsal: pon bře 27, 2006 17:34
od Dusan
Ked k tomu autor neda manual ,schemu a origo program tak je to o ničom... Vrtat sa vniečom čo neviete ako funguje je na.... A žeby vam on kazdy druhy den niečo upravoval v programe nehroziii
A že vam to všetko prezradi si nemyslim ked to ma na kšeft....
Napsal: úte bře 28, 2006 12:47
od Deli
Dusan píše:Ked k tomu autor neda manual ,schemu a origo program tak je to o ničom... Vrtat sa vniečom čo neviete ako funguje je na.... A žeby vam on kazdy druhy den niečo upravoval v programe nehroziii
A že vam to všetko prezradi si nemyslim ked to ma na kšeft....
Proc by mel autor poskytovat vsechny tyto informace? Sdeli jak to funguje, co se kde pripojuje a jak se to nastavuje...
Napsal: úte bře 28, 2006 12:58
od Deli
Pšenda píše:VaSek píše:Trevor píše:
Vo FAQ bolo pisane ze cievka musi mat aspon 2ohmy. Vsetko mensie je vraj nepouzitelne.
JJ prave proto jsou vhodne civky urcene pro kladivkove zapalovani. Civky pro elektronicke zapalovani maji mensi impedanci a doba buzeni u nich musi byt rizena. Popravde nerozumim proc je tam toto omezeni, kdyz v popisu je nejake rizeni budiciho casu uvedeno.
Zkoumal jsem manuál a tam je uvedeno, že se dá nastavit buzení podle otáček motoru. Přímo si tam nastavíš v jakých otáčkách to má budit. A mám pocit že cívka z Favorita by asi byla OK.
Ve FAQ k elektronickym zapalovanim pisou:
Cívka ze Škody Favorit má odpor 1,2 ohmu. Podmínka pro použití cívky je odpor 2,5 ohmu a větší, proto tuto cívku použít nelze.
A v manualu k zapalovani jsem se docel:
Pro optimalizaci typu indukční cívky a jejího buzení slouží položka Energie jiskry. Pro indukční cívky s odporem menším než 2 ohmy je nutné nastavit buzení střední až minimální, které zamezí přebuzení indukční cívky a jejímu přehřívání. Pro cívky s odporem větším než 2 ohmy slouží nastavení buzení střední a maximální. Kompromisem buzení indukční cívky je nastavení pro řízení energie jiskry, které řídí buzení na základě hodnoty palubního napětí.
Takze tam maji trochu spory ...
Napsal: úte bře 28, 2006 13:11
od VaSek
To Dusan: Vsak prave predpokladam, ze nastavim krivku predstihu, krivku podtlakove regulace a hotovo. Proto jsem ochoten do toho dat ty penize, ze me to uz nebude stat dalsi cas. Jenom navrh hw je pro me tak od boku 40 hodin prace, aby to melo nejakou uroven, na sw je to urcite jeste nekolikrat vice casu.
To Deli: Vsak na tu nejasnost kolem buzeni jsem upozornoval...
Napsal: úte bře 28, 2006 13:24
od Pája
Ta FAQ debata je ale k zapalování pro nějakou dvěapulu, s tim škodaign, nebo directign to nemá nic společnýho.
Napsal: pát bře 31, 2006 16:23
od Dusan
Už len poznamka pripajať procesor k kladivkovemu prerušovaču nie je to prave... sice zmenšenie odtrhu niečo porieši ale neviem v akom stave mate radialnu volu na oske rozdelovača. To bude dalšia nepresnosť.
el zap
Napsal: pát bře 31, 2006 16:56
od stav
neodolal jsem a připojuji svůj názor / hrubě laický / 1) pokud by mělo zařízení pracovat s klasickým kladívkem tak nevidím až takový pokrok, z dřívějších zkušeností je právě tato část dost háklivá na čistotu kontaktů, únava pérka, opotřebování části co klouže po vačce a pod. 2) šel bych do toho za předpokladu, že ty kladívka budou nahrazena jiným zařízením, že montáž provede odborná firma, která mě dokáže garantovat, že od chvíle montáže to bude fungovat bez nutností dalšího ladění a experimentování a bude mi úplně jedno jaké parametry má ta nebo jiná cívka. 3) dovolte mi vyjádřit obdiv a respekt k přispěvovatelům, na jak vysoké odborné úrovni dokáží toto zařízení popisovat.