Stránka 2 z 5

Napsal: čtv bře 23, 2006 09:34
od Roman
1203 sme prevadzkovali so 150Ah, super vec a v zime aj ako zataz zadnej napravy :D

Napsal: čtv bře 23, 2006 09:42
od Wolf
Roman píše:1203 sme prevadzkovali so 150Ah, super vec a v zime aj ako zataz zadnej napravy :D
Taky jsem ji tam mel, nez mi na ni polozil jeden muzikant stojanek na noty :D . W.

Napsal: čtv bře 23, 2006 09:52
od Brandy
Tomáš píše:jjo už mockrát sem přemýšlel co má žigul naopak od standardu....třeba zapalování na levo...obrácený ty kabely byterky....
Taky jsem o tom uvazoval. Okynka se stahujou otacenim klicek na druhou stranu nez jsem zvyklej z jinejch aut, dvere se odemykaji otocenim klickem na druhou stranu nez je obvykly (da se ale predelat)... Mozna toho bude jeste vic.

Napsal: čtv bře 23, 2006 10:30
od Majo
Brandy: to nic, ale na mojej 06 sa kazde dvere odomkynaju inym smerom :lol:

Ale k baterkam - ja som vozil najviac 70Ah v kombiku a voslo to tam, dokonca aj stranovo sedela. V 06ke sa mi daju namontovat obidva typy bateriek, teda aj prava aj lava, kable su dost dlhe.

Ale co sa mi podarilo najvacsia brutalita bola baterka z Lady(55Ah) v otcovom Fiate Cinquecento(povodne tam je nieco nad 30Ah). Skoro mi to tam nevoslo, aj drziak som musel prihnut. Ale to uz sa to auto skoro naklanalo do strany pod tou vahou :lol:

Napsal: čtv bře 23, 2006 14:14
od Brandy
Porad mi neni tak uplne jasny, proc chce nekdo cpat do Lady baterku s vetsi kapacitou. Ja tam mam uz 4 roky Akumu 55 Ah a naprosto bez problemu. Po mesici stani v nejvetsich mrazech to tocilo starterem jak divy a auto v pohode naskocilo.

Napsal: čtv bře 23, 2006 14:21
od Teepee
Brandy píše:Porad mi neni tak uplne jasny, proc chce nekdo cpat do Lady baterku s vetsi kapacitou. Ja tam mam uz 4 roky Akumu 55 Ah a naprosto bez problemu. Po mesici stani v nejvetsich mrazech to tocilo starterem jak divy a auto v pohode naskocilo.
Stačí mít v síti nějaký trvalý odběr a hnedle člověk šilhá po co nejsilnějším AKUmulátoru. Neb platí úměrnost:více Ah = více dní startovatelnosti. I když tato situace lze vyřešit udržovací nabíječkou velikosti nabíječky k mobilnímu telefonu zapojující se do zásuvky zapalovače.

Napsal: čtv bře 23, 2006 14:28
od Brandy
Teepee píše:Stačí mít v síti nějaký trvalý odběr a hnedle člověk šilhá po co nejsilnějším AKUmulátoru. Neb platí úměrnost:více Ah = více dní startovatelnosti.
Pravda, na to jsem nepomyslel. :oops:

Napsal: čtv bře 23, 2006 18:07
od Rafan
Laicky dotaz - kdyz dam do auta silnejsi baterku, nemusim hlidat vysi staleho proudu ? Myslim tim jestli neni potreba delat nejake upravy, kdyby mi treba deda mraz radoval 125ah baterku...

Napsal: čtv bře 23, 2006 18:51
od Brandy
Rafan píše:Laicky dotaz - kdyz dam do auta silnejsi baterku, nemusim hlidat vysi staleho proudu ? Myslim tim jestli neni potreba delat nejake upravy, kdyby mi treba deda mraz radoval 125ah baterku...
Zadne upravy netreba. Jediny v cem je rozdil, je to, ze muzes delsi dobu odebirat proud nez se baterka vybije. Proto to i zaroven dyl trva, nez se nabije.

Napsal: čtv bře 23, 2006 19:35
od Nulašestka
S tou kapacitou je to ale poslední dobou nějaké podivné.Souvisí to s těmi moderními akumulátory které jsou už snad nějak jinak konstruované a u kterých jsou použity rozdílné materiály.My jsme řešili problém když nám do Focuse při"servisní"prohlídce dali 45Ah místo 60Ah.Nic nám hajzlové neřekli,já na to přišel asi za 14 dní náhodou...Tak že je půjdeme zbuzerovat.Ale nejdřív že si zjistíme co se do toho auta dává.Tak jsme obtelefonovávali různé autorizované prodejce se záminkou že jsme si koupili Focuse z bazaru a že nás zajímá co tam má být za baterii.Jaké bylo naše zděšení když nám všude řekli že pokud je to Motorcraft(a je) tak že 45Ah! :shock: Bylo to ale až od roku výroby 2000 tuším.A pro benzín.V papírech od auta,které jsou dobré leda tak na podpal,je jenom 12V...
Takže pokud jde o ty nové akumulátory,prase aby se v tom vyznalo...zimu to odjezdilo bez problému,v -20 jsem nenastartoval jenom já,žejo,no a to se s tím autem jezdí jen štěky do 10 km...víceméně město...

Napsal: čtv bře 23, 2006 20:30
od Ondra 07
Taky bych casem volil vetsi baterku,precejenom zima je zima a spotrebicu bude az az... Tak kolem tech 100Ah by bylo bezva,otazka jestli takhle tezkou baterku nefouknout nekam do kufru,vylepsilo by se zatizeni auta...Hlavne ji dat nizko.

Napsal: pát bře 24, 2006 07:27
od denis
On člověk neřeší baterku, dokud nenakopne ráno auto a když si navíc člověk naimplantuje centrál s dálkou+super rádio značky SONY, je životně důležité, mít dobrou baterku či vyšší kapacitu. Není nic neobvyklého, že rádia této značky papají bez tatranky od 50-100mA a s tatrankou, když jen svítí hodiny něco kolem 350mA. Vypadá to jako malý odběr ale po 14 dnech stání už takřka nelze nastartovat-osud?? :lol: :lol:

Napsal: pát bře 24, 2006 07:57
od Rafan
Ta vaha je docela znat.. nebylo by lepsi mit dve 50ah baterky, kazdou v jednom rohu ?

Napsal: pát bře 24, 2006 08:05
od gogo
Denis kua, ako vies ze mam SONY?

Inak aby bolo kazdemu jasne, mam zigula a feliciu, jedno z nich pojde z domu. Zigul ma baterku dva dni pred smrtou a felda taky rok jej davam. Zaver: kupa jednej baterky, a tym padom radsej kupim silnejsiu, ktoru v pripade potreby pouzijem tam kde bude treba. Otazka znela ci silnejsou nic nepokazim a myslim ze ste mi odpovedali. Riesit problem opacnych polov je taky detail, ze bodaj by sme mali len taketo problemy. Dik

Napsal: pát bře 24, 2006 10:18
od Tomáš
už se to tady nakouslo,ale furt mě není jasno na co víc než 55Ah....paměť rádia nežere skoro nic...hodiny v autě (pokud jedou) taky žádnej odběr...blikající ledka alarmu..taky nic....tak mi řekněte co komu tam ještě funguje...co se týče alarmu...tak ten vydrží na slušnou 55Ah hodně dlouho řvát..