Stránka 2 z 4
Napsal: stř bře 09, 2005 19:59
od Hurikán
Tomáš píše:No tak to je síla....ne že bych si je nekoupil,ale stačí aby žigul trochu papal olej a sou asi za pár km v ...... já dám přednost klasice za pár kaček a prostě po pár km je vyměním,není to přece zas až taková hokna ne..
Moje řeč. Dřív jsem o nich uvažoval taky. Později o tří-elektrodových. Nakonec jsem zůstal u klasiky. Jezdil jsem na BOSCHech, nyní BRISK. Obě s měděnými elektrodami. Nepozoruji žádný rozdíl.
Na zkušenosti jsem velmi zvědavý. Pokud budou jednoznačné, tak to asi zkusím taky.
Napsal: stř bře 09, 2005 20:29
od Křečík Barbuška
Na jedné benzince mezi Jihlavou a Brodem jsem koupil Brisky LR15YC k plné spokojenosti za 21 Kč / kus. Co dodat?
Napsal: stř bře 09, 2005 21:52
od Pool
Můžete zkusit i tyto svíce BRISK:
LR15ZC
- dvě povrchové jiskry (po celém obvodě)
- jedna vzduchová jiskra (po celém obvodě)
LR15TXS
- jedna povrchová jiskra (po celém obvodě)
- tři vzduchové jiskry
- stříbrná centrální elektroda
Napsal: stř bře 09, 2005 22:03
od Pool
For Hurikán:
Záleží co používáš za zapalování. Jestli klasiku přerušovač - kondenzátor a původní cívku, tak bych být Tebou do těch tuningových svíček raději nechodil. Obávám se, že cca 11kV při 5000 ot/min (uvedeno v brožuře) by asi na přeskok několika jisker nestačilo. Zůstal bych v Tvém případě raději u těch obyčejných svíček.
Napsal: čtv bře 10, 2005 12:10
od goodji
Ty svíčky s kruhovým jiskřištěm jsou sice dobrý, ale vadí jin i nepatrná nadspotřeba oleje, nebo i bohatá směs. Když je Brisk začal vyrábět, tak nám je s velkou pompou dealeři vychválili, že jsou to ideální svíčky pro Š Favorit. Tak jsme je začali montovat, ale to jsme si naběhli. Fáčko s karburátorem na ně najelo cca 100-300km, pak se sjiskřiště potáhlo sazemi, a motor začal vynechávat. Tak se nám vrátilo na reklamaci cca 20 vozidel. Tyhle svíčky(podle mých zkušeností) jsou ideální pro vícebodové vstřikování a motory, používající syntetický olej (mají menší konstrukční tolerance a tím pádem menší spotřebu oleje).
Napsal: čtv bře 10, 2005 15:46
od Pool
goodji píše:Ty svíčky s kruhovým jiskřištěm jsou sice dobrý, ale vadí jin i nepatrná nadspotřeba oleje, nebo i bohatá směs. Když je Brisk začal vyrábět, tak nám je s velkou pompou dealeři vychválili, že jsou to ideální svíčky pro Š Favorit. Tak jsme je začali montovat, ale to jsme si naběhli. Fáčko s karburátorem na ně najelo cca 100-300km, pak se sjiskřiště potáhlo sazemi, a motor začal vynechávat. Tak se nám vrátilo na reklamaci cca 20 vozidel. Tyhle svíčky(podle mých zkušeností) jsou ideální pro vícebodové vstřikování a motory, používající syntetický olej (mají menší konstrukční tolerance a tím pádem menší spotřebu oleje).
Takže raději pro jistotu LR15TXS
Napsal: pát bře 18, 2005 13:07
od Pája
Ty LGS sem tam měl. Bez úprav zapalování. Když sem je tam dal, tak se mi "zdálo", že jde auto trochu líp od spodu. Asi po třech tisících začlo auto při plnym plynu škubat a žrát asi jedenáct litrů. Dal sem tam starou klasiku a zas to začlo jezdit bez problémů. Myslim si, že to sériový zapalování to nezvládlo.
moje skusenosti s Brisk LGS
Napsal: sob bře 19, 2005 22:54
od Pato
mam v motore 1,7 LGS-ky uz dost dho (dal som za nich cca 1200 Sk) a nemozem sa stazovat, negativne skusenosti ziadne, vidi sa mi ze motor lepsie taha od spodku a nie je problem ho vytocit na 6500 (podla budika), teraz mam na nich uz cca 20000 a chystam sa ich vymenit ale problemy stale ziadne.
Teraz som pochopil preco tatkov Favorit po nejakom case s LGS-kami sklbal. Dali sme nazad trojite Boschky a znova bezal. Po generalke motora (komplet) sme zase nahodili LGS-ky a slape jak hodinky.
BTW: generalka bola preto ze motor mal cca 300000 a nie zeby ho boli posrali sviecky
Napsal: sob bře 19, 2005 23:09
od Pool
Ale koukám že DENSO IRIDIUM ještě nikdo nezkoušel..
Napsal: úte bře 22, 2005 15:18
od franta
Ale zkoušel, mám je v autě 2112 16v. Lépe startují, tišší zvuk motoru a lepší zátah odspodu. Před tím brisky ty spešl 170kč/kus. Subjektivně jsou denza lepší, ale je tu ale, zatím nevím jak se spotřebou. Asi bude stejná jako u brisků. Uvidím v létě nasazoval jsem je v prosinci.
Franta
Napsal: úte bře 22, 2005 19:51
od Pool
For franta:
Kolik stála jedna DENSO? Já je zatím neviděl levněji než 550,- / 1ks
Napsal: čtv bře 24, 2005 08:36
od franta
ta cena odpovídá
Napsal: pát bře 25, 2005 12:30
od Wolf
Pšenda píše:Už se jich nemůžu dočkat.
Předpokládám, že na nich dorazím do Bechyně.
Psendo, ja uz jsem taky netrpelivy, uz je mas, jak slapou ? W.
Napsal: pát bře 25, 2005 19:40
od Marlosk
Já bych se přidal k těm, kdo mají klasické Brisk, i když to bude asi tím, že jsem je tam dal místo Pal starých snad desítky tisíc km. Má to konečně správný start a odpich.
Napsal: pát bře 25, 2005 20:18
od Pool
Marlosk píše:Já bych se přidal k těm, kdo mají klasické Brisk, i když to bude asi tím, že jsem je tam dal místo Pal starých snad desítky tisíc km. Má to konečně správný start a odpich.
Hmm to musím zkusit. Já v tom mám pěknej bordel, dvě svíčky pal 15L..cosi a dvě jakési feny staré L17Y. Tak doufám, že až je brzy vyměním, pojede auto líp