Stránka 2 z 2
Re: Jak nouzově "zatemovat" vlnovec
Napsal: pát lis 06, 2015 16:40
od Yellow01
Díky. Já výfuky vařím COčkem, protože zatím ještě nemám TIG. Autogenem jsem je vařil párkrát, v dnešní době moderních svářeček už je to přežitek. Elektrikou bych na jakýkoliv díl určený na auto nikdy nesáhl, ta je dobrá tak na svaření věnce nebo kari sítí někde na stavbě.
Re: Jak nouzově "zatemovat" vlnovec
Napsal: pon lis 09, 2015 07:59
od dvk
K tomu výfuku jestli polák nebo nepolák ... před časem sem měnil komplet výfuk na Teránu, první díl byl dostupný jedině polák, druhý a třetí díl sem vzal Bosal. Co se spasování a kvality prvedení týče, všecky díly na tom byly úplně stejně (pominu, že druhý díl sem musel dovařit, protože mi podavač v obchodě špatně objednal krátký díl na třídvéř). Co se týče povrchové úpravy, všecky díly byly stejně holé, nehledě na cenu. To sem teda měl zato, že Bosal je na tom trochu lépe. Druhá věc je materiál ... není plech jak plech.
Re: Jak nouzově "zatemovat" vlnovec
Napsal: pon lis 09, 2015 16:54
od Yellow01
Dneska už ani Bosal není žádná výhra. Měnil jsem ho kamarádovi na Felicii a po dvou letech byl durch.