Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
Moderátor: Moderátoři
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
Ale měli bysme se tu chovat v rámci nějakého slušného standardu, když se budu chovat jak hulvát a vidlák, tak ač moje znalosti budou sebelepší, budu stejně akorát za hulváta, co se neumí chovat. I kdybys měl pravdu sebevíc, to, jak je podaná, sráží její hodnotu.
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
Ale tak to jak se každý prezentuje je přece jeho věc, tak tuto starost nechte Markovi. Vždyť má pravdu, a kromě slova "neser" nevidím v jeho příspěvku nic hrubého.
Kdyby to padlo někde na srazu nad otevřenou kapotou, nikdo by ani nemrkl. Jenom takto v psané formě na internetu se z toho dělá kdoví co.
Kdyby to padlo někde na srazu nad otevřenou kapotou, nikdo by ani nemrkl. Jenom takto v psané formě na internetu se z toho dělá kdoví co.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
Ano Marku, ty jsi ten veliký, praveliký, bez kterého by toto forum padlo popelem. Všichni k Tobě vzhlížíme a krom Tebe tu není nikdo, opravdu nikdo, kdo by těmto vozům rozuměl. Bez Tvých rad budeme v koncích...Marek píše: Měl bys mít na paměti, že já tohle fórum nepotřebuju, já o Ladách vím to, co jiní ani netuší. Lidi zde potřebují mne. Tak to veď v patrnosti a bude vše v pořádku .
.... já si s arogancí nezačal
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
zmažte toto vlákno. Neviem o ladách ani 10% toho čo viete vy, knižku tiež nemám (zohnal som 4 ale chybaju strany) a vediet o ladách nikdy nebudem viac ako vy tu. to je bez uvodzoviek uplne vazne napisane.
Ked sa tu ma polovica fora rozhadat tak si asi ban zasluzim ja len som sa pytal blbo ako vzdy... co uz robil som doposial ine cinnosti, nie opravoval auta tak ste to molhli strpiet a ponizit sa natolko aby ste mi odpovedali aspon na nieco. Ludek Musil, jediny od koho som v tomto vlakne dostal odpovad ostatne su len zvasty ako berem to pohode aj tak si to sam spravim nedam to nikomu robit lebo viem ako by to dopadlo. Cely moj prispevok je off takze ban poprosim vdaka
Ked sa tu ma polovica fora rozhadat tak si asi ban zasluzim ja len som sa pytal blbo ako vzdy... co uz robil som doposial ine cinnosti, nie opravoval auta tak ste to molhli strpiet a ponizit sa natolko aby ste mi odpovedali aspon na nieco. Ludek Musil, jediny od koho som v tomto vlakne dostal odpovad ostatne su len zvasty ako berem to pohode aj tak si to sam spravim nedam to nikomu robit lebo viem ako by to dopadlo. Cely moj prispevok je off takze ban poprosim vdaka
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
Mistře corsaire. Ban se dává za úplně jiné věci. Buď v klidu. Prostě zkus dřív, než položíš dotaz, trochu vice po hledat na fóru nebo v literatuře. Toť vše.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
Corsair:
K přednímu guferu:
Myslím, že pro Tebe bude nejtěžší povolit tu matici ... klíč 38, zařazená 4 nebo 5, zatažená ruční brzda. Případně zapřený šroubovák o vanu. Pak už stačí postupně povolit matky či šroubky a opatrně sejmout/odrazit prsa. Starý gufero vypáčíš šroubovákem. Nový gufero je dobrý buď opatrně naklepnout přes dřevěnou destičku kladívkem. Já naposledy použil (jako lis) stojanovou vrtačku (bez vrtačky) .. a taky to šlo.
K zadnímu guferu:
Ano, setrvačník, je to těch 6 šroubů. A jde to sešroubovat jen jedním způsobem. A musí dolů i ten "šusplech". A je to datežený momentem.
Zbytek demontáže a montáže jako vpředu.
A můžu Ti říct, že pokud u toho budeš aspoň trochu přemýšlet a jsi aspoň trochu šikovný - tak to zvládneš.
L.
K přednímu guferu:
Myslím, že pro Tebe bude nejtěžší povolit tu matici ... klíč 38, zařazená 4 nebo 5, zatažená ruční brzda. Případně zapřený šroubovák o vanu. Pak už stačí postupně povolit matky či šroubky a opatrně sejmout/odrazit prsa. Starý gufero vypáčíš šroubovákem. Nový gufero je dobrý buď opatrně naklepnout přes dřevěnou destičku kladívkem. Já naposledy použil (jako lis) stojanovou vrtačku (bez vrtačky) .. a taky to šlo.
K zadnímu guferu:
Ano, setrvačník, je to těch 6 šroubů. A jde to sešroubovat jen jedním způsobem. A musí dolů i ten "šusplech". A je to datežený momentem.
Zbytek demontáže a montáže jako vpředu.
A můžu Ti říct, že pokud u toho budeš aspoň trochu přemýšlet a jsi aspoň trochu šikovný - tak to zvládneš.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
Co se týče předního gufera, pro lepší přístup je vhodné demontovat chladič a masku. V případě, že okolo prs neteče olej, lze gufero vyměnit i na motoru. Staré se vydloubne, nové se narazí velkým gola ořechem či trubkou správného rozměru, tak aby se gufero nedeformovalo - přes sundanou masku a díru po chladiči je tam dobrý přístup. Gufero musíš narážet stejnoměrně, nesmí se deformovat, nesmí se narážet jen z jedné strany. Musí tam jít rovně, jinak ho můžeš zahodit.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
No jo vlastně ... vono se to dá i bez sundání prsou (můj návod) . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
Já jen, není zadní gufero v takovém domečku co lze demontovat a udělat pěkně na stole? Pod ten domeček tuším patří papírové těsnění.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
Mezi těmi radami postrádám to, že gufero se musí lisovat namaštěné na povrchu i na břitu, do mastné díry a na mastný hřídel. A pokud nejde lehce nasadit na hřídel, lze si pomoci kouskem slabého tuhého prešpánu (obkroužit přes hranu hřídele, aby se nepoškodil břit).
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
Dakujem za rady zatial som v stadiu pripravy a znova mi bolo doporucene neriesit to a jazdit kym to jazdit bude a potom vymenit auto kus za kus. A to sa mi nepaci. A bol som zaroven upozorneny na moznost poskrabanej hriadele - a tym padom nutnost vybrusu, mohli by ste m este nieco o tomto popisat? Aka je pravdepodobnost ryhy na hriadeli? Ma niekto aj s tymto skusenost?
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
Kdyz to nebudes pacit jako smyslu zbesily sroubovakem hlava nehlava tak to neposkrabes. Ted se zeptam. Proc to chces menit? Pokud to ve predu jen "prasi" a na kosi spojky jednou za uhersky rok setres kapku motoraku (od prevodoveho snadno rozeznas cichem) tak do toho nesahej. To uz by musel byt unik aby to prosaklo, az na lamelu. Ono aktivni vymenou gufera si muzes take nabehnout. Radeji tam budu mit letite prasici nez novodoby zmetek kolem ktereho to povali proudem.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
ja zas nesuhlasim, ale to preto, ze zmatok by som spoznal a nekupil ani za cenu, ze by som pre dobry semering mal cestovat na Ukrajinu, pripadne prehladat vsetky obchody na Slovensku....
Okrem toho, aj zmatok vydrzi 2 roky alebo 10tkm
Okrem toho, aj zmatok vydrzi 2 roky alebo 10tkm
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
Och, a jak se pozna vadne gufero na pulte kramu? Jiz 5 let se trapim s guferem na poloose LZ sveho reditelskeho vozu. Takt vymeny se z roku stahl na ctvrtrok . I jinou poloosu jsem ze zoufalstvi nasadil. A stale pousti ani ne po tisici. At tam dam ulozenku ci moderne vyhlizejici MS. Mam jeste jedno vypadajici hodne podezrele jak kdyby bylo z virive pracky ... to mne zachrani .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Presný postup výmeny simeringov na kľukovke
S letitou ulozenkou alebo MS si nepomozes. Treba kupit original. Hlavne novy, ktory nestoji 10 rokov na sklade.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)