AMK Most
Moderátor: Moderátoři
Re: AMK Most
Nemate tam nieco ako SOI-ku? Minimalne tie otvaracie hodiny by sa dali napadnut.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: AMK Most
Jo, máme ČOI-ku. Ale myslím, že v tomto případě nejsou otv.hodiny řízeny vyšší mocí, ale samotným AMK. Mrzí mne, že můj nejbližší Lada-stánek se takto zachoval....Cory píše:Nemate tam nieco ako SOI-ku? Minimalne tie otvaracie hodiny by sa dali napadnut.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: AMK Most
Myslim, ze staci, ak ma predajna/servis vycapene na dverach otvaracie hodiny, tak ich musi dodrziavat.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: AMK Most
Tak oni je dodržují, jsou tam, ale nejsou snad povinni přijímat zakázky.
Tim se je nesnažim bránit, klidně bych jim tam tu ČOIku poslal taky, ale myslim si, že to je nenapadnutelný.
Je jen vidět, jak se chovají a na tom by měli zaskřípat.
Tim se je nesnažim bránit, klidně bych jim tam tu ČOIku poslal taky, ale myslim si, že to je nenapadnutelný.
Je jen vidět, jak se chovají a na tom by měli zaskřípat.
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMK Most
Otázkou ale je, co během otvíracích hodin musí udělat. Vpustit zákazníka dovnitř a zjistit, co chce? Stačí díl prodat a nebo ho musim i nainstalovat? I během otvíracích hodin můžou mít lidi dovču. Můžou mít domluveno s vedoucím, že potřebujou v tulik a tulik jít. Vedoucí to neumí. Nabídne alternativu. Na tu zákazník samozřejmě nepřistoupí a pak ztropí scénu, během níž jsou otvírací hodiny jednim z hlavních argumentů.
Jako je toho dost a sám si umim představit situaci, která mi hne žlučí, hlavně v pátek, i kdybych jí uměl řešit a to i v rámci podniku, kam civilista naštěstí nepříde.
Tim spíš, když na tuten podnik jsem zatim slyšel jedině kladný reference. Inu, já jsem si obrázek udělal a stále se snažim v lidech hledat spíš to lepší. Byť to nasere.
Jako je toho dost a sám si umim představit situaci, která mi hne žlučí, hlavně v pátek, i kdybych jí uměl řešit a to i v rámci podniku, kam civilista naštěstí nepříde.
Tim spíš, když na tuten podnik jsem zatim slyšel jedině kladný reference. Inu, já jsem si obrázek udělal a stále se snažim v lidech hledat spíš to lepší. Byť to nasere.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: AMK Most
Koukám....že se to tady začíná zvrhávat, do podob mylných představ...jak se to celé událo.
Nemůžu usnout...tak k tomu ještě něco napíšu....předem se omlouvám...pokud to přeženu
Takže pro upřesnění.....
Nikdo ze zúčastněných, nemluví o tom....co který servis (potažmo zaměstnanec, šéf, majitel firmy) musí a nemusí...je to jeho věc a svědomí!!
Už vůbec si nemyslím, že kdokoliv z nás, co jsme tam byli....měl myšlenky na to...řešit celou situaci nějakou ČOI-kou, stížností na úřadech nebo něčím podobným!!!
Začalo to tak....že jedno ze čtyř aut (značky Lada), které se vydaly do cca 550km vzdálené Jeny, na předem domluvený sraz automobilů (značky Lada)....mělo zhruba v polovině cesty poruchu, v podobě prasklé "hardyspojky" na kardanu (nešlo ani o zadřený "šál", či prasklý blok motoru, a už vůbec nešlo o pravidelnou výměnu oleje...což je docela důležitý fakt)....auto bylo pojízdné...jen s trochu nestabilní budoucností.
Náhoda tomu chtěla, že po "X" telefonátech s "X" lidmi (za což jim určitě patří, zde opomenutý DÍK!) se podařilo náhradní díl pozitivně poptat, a to dokonce na trase, směrem k cíli. Pokud by se tahle "akce" nepovedla...řidič by to nejspíš, se sevřenýma půlkama, otočil směr domov...což by byla docela škoda, ale nedalo by se nic dělat!!
Po sem je to psané, jen pro upřesnění situace (nejelo se ani do "Kaufu" pro rohlíky...ani na zahrádku 10km od Brna) a je v tomto případě, z určitého pohledu nepodstatná.
Osobně jsem byl překvapen, že po příjezdu na parkoviště se nejedná o kdejakého "přeprodejce" náhradních dílu všech možných značek....ale o autoservis s logem LADA a cedulí AMK (což pro mě...který v životě nebyl s žádným autem v servisu, bylo příjemné překvapení...v podobě "tolika štěstí najednou":)
Takže je jasné...že první co Vás v té chvíli napadne je..."že je to v klidu":)
Nebylo....první negativum, co jsem vyslechl....byl samotný prodej (na hraně slušného chování), kýžené součástky....budiž....prodávající se špatně vyspal...nebo už se těší na sobotu (nebo je takto "nepříjemný" od narození...každý jsme nějaký).
Vzhledem k tomu, že před Námi byl ještě kus cesty....a čas také nepolevoval ze svého úprku....někoho napadlo, optat se na případnou montáž dané součástky....ale nepochodil s tím....že "servismeni" MAJÍ MOC PRÁCE a navíc, nemají odevzdané výkazy práce předešlých zakázek....také akceptovatelné a pořád pochopitelné! Byla cca 1 hodina odpoledne.
Přišel další nápad....v podobě zápujčky prázdného zvedáku (tedy...pokud nějaký prázdný je...když mají tolik práce).
Jaké však bylo překvapení vyjednávačů, že nejenže jsou prázdné zvedáky všechny, a po autech ani památka...ale i to, že "servismeni" po dílně v podstatě jen "zevlují".
Takže přišlo na řadu vyjednávání....v podobě vysvětlení celé situace...kdo jsme, odkud jedeme...a kam...a že by nám (v rámci příslušnosti dané značky vozů) hodně pomohlo...kdyby jsme si mohly sami, na jejich zvedáku, součástku vyměnit...a to i za úplatu.
Bohužel....i po těchto argumentech, zaznělo od šéfa celé té party, rezolutní NE!!!! (zdá se mi to?...nebo to vůbec nezní jako alternativa....?!)
Upozorňuji pro ty, co neví....že se celkem jedná o dva 19 klíče...6 šroubů s matkou a dvaceti, max. třiceti minutách času (těch třicet jsem přehnal)...včetně zvednutí a spuštění auta ze zvedáku!! Na parkovišti před servisem...to trvalo cca dvě hodiny....s nemalým rizikem pádu auta, z originálních "heverů"....s o pár metrů vzdálenou "profi" dílnou, vybavenou pro servis vozů LADA (a asi nejen jich)!
Docela pitoreskní situace....aspoň z mého pohledu...
Jacek psal, že jeden ze "servisáků", byl ochotný součástku vyměnit...tato informace mě minula...za což se všem, (pokud v tom nebyl sám) takto smýšlejícím z celé té party omlouvám, že jsem je házel do jednoho pytle, "s tou neochotou"...a sypu si popel na hlavu! Je dost dobře možný...že se chodili dívat...jestli nám to jde...popř.jestli nejsme v nouzi...což by bylo supr.
Nezlobte se na mě...živí mě také práce rukama (kterou si musím sám shánět...potažmo se o ní postarat od A až do Z), a taky mám pár lidí "pod sebou"...takže asi vím, o čem je komunikace se zákazníkem....ale tohle...tohle bych si v životě nedovolil...a už vůbec né s cedulkou na dveřích "DNES OTEVŘENO"!!
Řídím se pravidlem, že firemní motto není důležité....ale zdravý, lidský, selský rozum dělá divy!! (možná i proto, se mi daří)
Celá pointa tohoto příběhu je v tom, že v nouzi poznáš......hádej koho!!!!! (v tomto případě, se to minulo účinkem...což je škoda )
Jak rád bych tady psal...že nám, na tom suprovým výletu...zrovna tento servis vyšel vstříc!!
P.S. Píšu tak pozdě...protože jsem před chvílí dodělal práci pro zákazníka....kterému "teklo do bot"...a zítra ráno si ji převezme.(tedy...vlastně už dnes )
Nemůžu usnout...tak k tomu ještě něco napíšu....předem se omlouvám...pokud to přeženu
Takže pro upřesnění.....
Nikdo ze zúčastněných, nemluví o tom....co který servis (potažmo zaměstnanec, šéf, majitel firmy) musí a nemusí...je to jeho věc a svědomí!!
Už vůbec si nemyslím, že kdokoliv z nás, co jsme tam byli....měl myšlenky na to...řešit celou situaci nějakou ČOI-kou, stížností na úřadech nebo něčím podobným!!!
Začalo to tak....že jedno ze čtyř aut (značky Lada), které se vydaly do cca 550km vzdálené Jeny, na předem domluvený sraz automobilů (značky Lada)....mělo zhruba v polovině cesty poruchu, v podobě prasklé "hardyspojky" na kardanu (nešlo ani o zadřený "šál", či prasklý blok motoru, a už vůbec nešlo o pravidelnou výměnu oleje...což je docela důležitý fakt)....auto bylo pojízdné...jen s trochu nestabilní budoucností.
Náhoda tomu chtěla, že po "X" telefonátech s "X" lidmi (za což jim určitě patří, zde opomenutý DÍK!) se podařilo náhradní díl pozitivně poptat, a to dokonce na trase, směrem k cíli. Pokud by se tahle "akce" nepovedla...řidič by to nejspíš, se sevřenýma půlkama, otočil směr domov...což by byla docela škoda, ale nedalo by se nic dělat!!
Po sem je to psané, jen pro upřesnění situace (nejelo se ani do "Kaufu" pro rohlíky...ani na zahrádku 10km od Brna) a je v tomto případě, z určitého pohledu nepodstatná.
Osobně jsem byl překvapen, že po příjezdu na parkoviště se nejedná o kdejakého "přeprodejce" náhradních dílu všech možných značek....ale o autoservis s logem LADA a cedulí AMK (což pro mě...který v životě nebyl s žádným autem v servisu, bylo příjemné překvapení...v podobě "tolika štěstí najednou":)
Takže je jasné...že první co Vás v té chvíli napadne je..."že je to v klidu":)
Nebylo....první negativum, co jsem vyslechl....byl samotný prodej (na hraně slušného chování), kýžené součástky....budiž....prodávající se špatně vyspal...nebo už se těší na sobotu (nebo je takto "nepříjemný" od narození...každý jsme nějaký).
Vzhledem k tomu, že před Námi byl ještě kus cesty....a čas také nepolevoval ze svého úprku....někoho napadlo, optat se na případnou montáž dané součástky....ale nepochodil s tím....že "servismeni" MAJÍ MOC PRÁCE a navíc, nemají odevzdané výkazy práce předešlých zakázek....také akceptovatelné a pořád pochopitelné! Byla cca 1 hodina odpoledne.
Přišel další nápad....v podobě zápujčky prázdného zvedáku (tedy...pokud nějaký prázdný je...když mají tolik práce).
Jaké však bylo překvapení vyjednávačů, že nejenže jsou prázdné zvedáky všechny, a po autech ani památka...ale i to, že "servismeni" po dílně v podstatě jen "zevlují".
Takže přišlo na řadu vyjednávání....v podobě vysvětlení celé situace...kdo jsme, odkud jedeme...a kam...a že by nám (v rámci příslušnosti dané značky vozů) hodně pomohlo...kdyby jsme si mohly sami, na jejich zvedáku, součástku vyměnit...a to i za úplatu.
Bohužel....i po těchto argumentech, zaznělo od šéfa celé té party, rezolutní NE!!!! (zdá se mi to?...nebo to vůbec nezní jako alternativa....?!)
Upozorňuji pro ty, co neví....že se celkem jedná o dva 19 klíče...6 šroubů s matkou a dvaceti, max. třiceti minutách času (těch třicet jsem přehnal)...včetně zvednutí a spuštění auta ze zvedáku!! Na parkovišti před servisem...to trvalo cca dvě hodiny....s nemalým rizikem pádu auta, z originálních "heverů"....s o pár metrů vzdálenou "profi" dílnou, vybavenou pro servis vozů LADA (a asi nejen jich)!
Docela pitoreskní situace....aspoň z mého pohledu...
Jacek psal, že jeden ze "servisáků", byl ochotný součástku vyměnit...tato informace mě minula...za což se všem, (pokud v tom nebyl sám) takto smýšlejícím z celé té party omlouvám, že jsem je házel do jednoho pytle, "s tou neochotou"...a sypu si popel na hlavu! Je dost dobře možný...že se chodili dívat...jestli nám to jde...popř.jestli nejsme v nouzi...což by bylo supr.
Nezlobte se na mě...živí mě také práce rukama (kterou si musím sám shánět...potažmo se o ní postarat od A až do Z), a taky mám pár lidí "pod sebou"...takže asi vím, o čem je komunikace se zákazníkem....ale tohle...tohle bych si v životě nedovolil...a už vůbec né s cedulkou na dveřích "DNES OTEVŘENO"!!
Řídím se pravidlem, že firemní motto není důležité....ale zdravý, lidský, selský rozum dělá divy!! (možná i proto, se mi daří)
Celá pointa tohoto příběhu je v tom, že v nouzi poznáš......hádej koho!!!!! (v tomto případě, se to minulo účinkem...což je škoda )
Jak rád bych tady psal...že nám, na tom suprovým výletu...zrovna tento servis vyšel vstříc!!
P.S. Píšu tak pozdě...protože jsem před chvílí dodělal práci pro zákazníka....kterému "teklo do bot"...a zítra ráno si ji převezme.(tedy...vlastně už dnes )
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMK Most
Mne sa to javi ako klasicky "socialisticky" pristup. Len sa divim, ze v dnesnom "kapitalistickom" svete si nechali ujst taku reklamu, ktoru mohli ziskat za 20 minut jednoduchej prace ( za ktoru by dostali este aj zaplatene). Ved keby vam to hodili na zdvihak a vymenili, tak by sa cele toto tema nieslo v celkom inom duchu.
Roman
Re: AMK Most
Jak píše Dan, nedělejme z toho kdo ví jaké porušení všeho možného. Volat na ně ČOIku? Proč? Oni žádné zákony neporušili. Naopak! Průser by měli v případě, kdyby vás pustili na zvedák. Nepovolaná, nepoučená osoba v blízkosti dílenského zvedáku nemá co dělat. A popravdě ... já bych k nám na zvedák rovněž nepustil nikoho, koho neznám. Tudíž toto naprosto chápu.
Nepochopitelná situace je pouze ta, že vyjít někomu vstříc v nouzi, navíc když se jedná o 20 minut práce s prstem v zadku, je prostě slušnost. Zde tu slušnost neměli. Já se řídím heslem "náš zákazník, náš pán". Pokud je čas, vyjdu vstříc. Když čas není, bohužel není.
Nepochopitelná situace je pouze ta, že vyjít někomu vstříc v nouzi, navíc když se jedná o 20 minut práce s prstem v zadku, je prostě slušnost. Zde tu slušnost neměli. Já se řídím heslem "náš zákazník, náš pán". Pokud je čas, vyjdu vstříc. Když čas není, bohužel není.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: AMK Most
Naprostá pravda a hodně podstatná!....nicméně....ani tímto nám nebylo argumentováno (i když jsme si toho byly vědomi). Takže, jak jsi správně pochopil....nešlo o nic jiného, než o ten lidský přístup a "trhání trnu z paty" v době, kdy není té práce tolik a nějaký ten volný čas, tam taky je.Vašátor píše:Průser by měli v případě, kdyby vás pustili na zvedák. Nepovolaná, nepoučená osoba v blízkosti dílenského zvedáku nemá co dělat. A popravdě ... já bych k nám na zvedák rovněž nepustil nikoho, koho neznám.
Myslím si, že kdybychom viděli, jak borci "cvrlikají" mezi návalem aut....tak nás ani nenapadne, se na "něco takového" vůbec ptát!...a jsme rádi, že máme aspoň ten náhradní díl (což jsme samozřejmě byly...a myslím, že hodně!!). Zbytek problému, je ve své podstatě nedůležitý.
Reaguji na to jen proto, že je to v sekci "Zkušenosti se servisy".....a toto je myslím, dost zajímavá "zkušenost"...aspoň tedy pro mě, který do servisu nejezdí.....
Proto ani nikoho nenabádám....aby tam nejezdil....je to opravdu jen o úhlu pohledu!
(dobře...u Vašátora jsem byl jednou na geometrii, a to jen proto, že jsem na to neměl čas...a potřeboval jezdit )
Re: AMK Most
Pár romantických snímků, jak to vypadá, když se může a nepomůže. Je to ale v opačném pořadí.
Moc hezký byl argument pana vedoucího, že nemají vypsaný papír k minulé zakázce. Tož to se fakt nedalo nic dělat, ani když byla nouze poutníka nejvyšší. No pane soudruhu vedoucí, opravdu moc děkujeme za ochotu a rádi doporučíme vaše služby! J.
Moc hezký byl argument pana vedoucího, že nemají vypsaný papír k minulé zakázce. Tož to se fakt nedalo nic dělat, ani když byla nouze poutníka nejvyšší. No pane soudruhu vedoucí, opravdu moc děkujeme za ochotu a rádi doporučíme vaše služby! J.
Re: AMK Most
K tomu není opravdu co dodat.
Re: AMK Most
To víte, to jsou ty objektivní obtíže, dodavatelsko-odběratelské vztahy, hospodárnost a já nevím co všechno ještě... Vcelku ten servis chápu, zvlášť jestli řada z jeho zaměstnanců před sebou třeba měla sjezd svazu zahrádkářů, nebo něčeho podobného o víkendu...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: AMK Most
ja mam rad svuj servis v Jarosove, lidi jsou tam v pohode, praci delaji celkem kvalitne a za rozumne ceny. jen kdyz jsem tam poprve prijel starym Zigulikem, chteli prvne zalohu v hotovosti a pak teprve zacali neco delat
dalsi spatna zkusenost:
- nechteji mne vymenit klinek ve prednim okne, vymena klinku je dle nich mozna jen s celym sklem. asi nejsou moc veteranisti.
- a nedavno mne delali STK na 2103 ktera nemela zadni lapace necistot, nasroubovali tam tedy ty nejlevnejsi co meli a STK proslo. na zasterkach je ale velkym napsano SKODA (zasterky jsou na starou stodvacitku, takova ostuda!), no myslel jsem ze me porazi
jak vidite, i se zakaznikama to casto neni lehke lidi jsou ruzni.
je ale fakt ze nejakou ochotu Vam pomoct v AMK Most mit mohli. v dnesni dobe je servisu mnoho, mohli jste se zeptat u sousedu, asi nebylo uplne nutne jit zrovna ke specialistum na Lady. podle me tam byl nejaky emocni problem - emocne vyhrocena situace a oni se zasekli. vzdyt kdo by si dnes nechtel vydelat..? je to fakt divne. mozna se zalekli toho VB Zigulika a jako zatvrzeli disidenti stale bojuji proti komunisticke totalitni moci!
dalsi spatna zkusenost:
- nechteji mne vymenit klinek ve prednim okne, vymena klinku je dle nich mozna jen s celym sklem. asi nejsou moc veteranisti.
- a nedavno mne delali STK na 2103 ktera nemela zadni lapace necistot, nasroubovali tam tedy ty nejlevnejsi co meli a STK proslo. na zasterkach je ale velkym napsano SKODA (zasterky jsou na starou stodvacitku, takova ostuda!), no myslel jsem ze me porazi
jak vidite, i se zakaznikama to casto neni lehke lidi jsou ruzni.
je ale fakt ze nejakou ochotu Vam pomoct v AMK Most mit mohli. v dnesni dobe je servisu mnoho, mohli jste se zeptat u sousedu, asi nebylo uplne nutne jit zrovna ke specialistum na Lady. podle me tam byl nejaky emocni problem - emocne vyhrocena situace a oni se zasekli. vzdyt kdo by si dnes nechtel vydelat..? je to fakt divne. mozna se zalekli toho VB Zigulika a jako zatvrzeli disidenti stale bojuji proti komunisticke totalitni moci!
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: AMK Most
Za 16 let proste v lada servisech zadna zmena.
V roce 99 jsem jel poprve Werglem I do Krkonos a cestou zpatky tesne za Litomysli mi rupla vodni pumpa. Na kraji Litomysle byl tenkrat Lada servis. Spechal sem tam, kde byl nejaky muz stredniho veku, ktery se me zeptal co chci. Rekl sem, ze mi na 2104 asi rupla vodni pumpa a ze stojim asi 100 metru od servisu. Borec povidal, ze mi to opravit nemuze. Ptal jsem se, jestli mi muze prodat pumpu. Zamyslel se, rekl ze nemuze, ze vlastne neni kdo by mi ji prodal, vyprovodil me za dvere a zamkl za mnou. Pres cestu byl jiny autoservis, ktery je tam do ted, kde me borec uklidnil, ze me hned odtahne k nim do servisu a ze si mysli, ze do druheho dne pumpu sezene a vymeni. Odtahnul me, pumpa bohuzel mela dojit az dalsi den, coz mi ale hned druhy den rano rekl, takze sem dojel dom busem a pro auto jel za par dni extra. A ani to tenkrat nestalo zadne velke penize. O tom ladaservisu se vyjadril, ze jsou to ultra kokoti Zjevne mit Lada servis v CR znamena neco jako mit Downuv syndrom. Proste uz predem vis, se s tema lidma nedomluvis. Nebo jsou to porad ti sami lide a kocuji po republice jako cigani
V roce 99 jsem jel poprve Werglem I do Krkonos a cestou zpatky tesne za Litomysli mi rupla vodni pumpa. Na kraji Litomysle byl tenkrat Lada servis. Spechal sem tam, kde byl nejaky muz stredniho veku, ktery se me zeptal co chci. Rekl sem, ze mi na 2104 asi rupla vodni pumpa a ze stojim asi 100 metru od servisu. Borec povidal, ze mi to opravit nemuze. Ptal jsem se, jestli mi muze prodat pumpu. Zamyslel se, rekl ze nemuze, ze vlastne neni kdo by mi ji prodal, vyprovodil me za dvere a zamkl za mnou. Pres cestu byl jiny autoservis, ktery je tam do ted, kde me borec uklidnil, ze me hned odtahne k nim do servisu a ze si mysli, ze do druheho dne pumpu sezene a vymeni. Odtahnul me, pumpa bohuzel mela dojit az dalsi den, coz mi ale hned druhy den rano rekl, takze sem dojel dom busem a pro auto jel za par dni extra. A ani to tenkrat nestalo zadne velke penize. O tom ladaservisu se vyjadril, ze jsou to ultra kokoti Zjevne mit Lada servis v CR znamena neco jako mit Downuv syndrom. Proste uz predem vis, se s tema lidma nedomluvis. Nebo jsou to porad ti sami lide a kocuji po republice jako cigani
VAZ 2104 1.3 1989