Stránka 2 z 2
Re: Šklbnutie motora pri 1500 otáčkach
Napsal: čtv črc 16, 2015 23:21
od lucifero89
Majo, zda sa, ze RJ hlasi cez diagnostiku rovnaku teplotu ako vidim na budikoch...
Cory mal si pravdu, vahy maju ine oznacenie, neviem ako som sa predtym pozeral... Takze:
- na 2110 1.5 16V bola povodne vaha s kodom "0 280 218 037",
- na 2112 1.6 16V bola povodne vaha s kodom "0 280 218 116".
Teraz boli nejaku dobu prehodene, ale uz som ich vratil naspat.
Skusal som prehodit aj regulator volnobehu medzi vyssie uvedenymi autami, kody dielov su uplne identicke, ale ked som dal do 2112-ky motorcek z 2110-ky, tak po nastartovani mal motor zvlastny chod, sklbalo nim a pri kazdom sklbnuti aj zakolisali mierne otacky... Naviac sa objavila chyba P0303 (Cylinder 3 Misfire Detected). Ked som vratil spat povodny motorcek, tak chod motora bez sklbania ci kolisania otacok...
Vymazal som pamat RJ a zatial sa ziadna chyba neobjavila....
Re: Šklbnutie motora pri 1500 otáčkach
Napsal: pát črc 17, 2015 16:43
od lucifero89
Len doplnim, ze motor uz sklbe aj s povodnym motorcekom, aj na volnobehu, aj v otackach... Zase sa objavila chyba P0303 (Cylinder 3 Misfire Detected)... Takze asi vynechava jeden valec... Neviete, cim to moze byt?
Na tej 2110 mi to uz tiez kedysi robilo, vtedy bol vadny zapalovaci modul, ale tato 2112-ka to ma asi nejako inak riesene... Nevyznam sa v tom velmi, ale cievky su asi priamo v kabloch nad svieckami...
Skusil som aspon prehodit kable sviecok, ci bude vypadavat iny valec alebo stale ten isty...
Re: Šklbnutie motora pri 1500 otáčkach
Napsal: pát črc 17, 2015 17:11
od Majo
Problem je, ze vynechanie zapalovania na 3.valci moze sposobovat cely rad veci. Ten uz spominany modul, ci kabel, pripadne sviecka a dokonca aj vadny benzinovy vstrekovac(ani nehovoriac o moznom mechanickom probleme vo valci). Metoda prehodenia jednotlivých komponentov medzi valcami je ucinnym spôsobom odhalenia zdroja zavady.....
Re: Šklbnutie motora pri 1500 otáčkach
Napsal: pát črc 17, 2015 22:38
od lucifero89
Tak po prehodeni cievok a sviecok je zrazu problem na stvrtom valci... Takze uz len zistit, ci je na vine sviecka alebo cievka...
Re: Šklbnutie motora pri 1500 otáčkach
Napsal: sob črc 18, 2015 06:59
od Majo
Nuz, to uz zistis lahko, ked nebudes prehadzovat vsetko naraz
Re: Šklbnutie motora pri 1500 otáčkach
Napsal: sob črc 18, 2015 08:40
od lucifero89
Dali sme nove sviecky, nastartovalo bez potreby pridavat plyn, chod pravidelny, nesklbe... Tak uvidime do kedy
Bodaj by bol problem len v tomto...
Hlavne, ze sviecky sa vymienali mozno 15 tisic dozadu a predavac vtedy tvrdil, ze tie sviecky maju vydrz 50 tisic... Znacka "Brisk"...
Re: Šklbnutie motora pri 1500 otáčkach
Napsal: sob črc 18, 2015 10:19
od JmJ
A patri tam?
Re: Šklbnutie motora pri 1500 otáčkach
Napsal: sob črc 18, 2015 19:27
od Majo
LR15YC-1 ? Lebo tie max 20..... stvorbodove mozno dvojnásobok....
Re: Šklbnutie motora pri 1500 otáčkach
Napsal: ned črc 19, 2015 08:55
od lucifero89
Tie Brisk boli DR15YCY-1 a teraz sme dali Bosch FR7DC+.
Re: Šklbnutie motora pri 1500 otáčkach
Napsal: ned črc 19, 2015 22:20
od Majo
Oboje su OK...
Re: Šklbnutie motora pri 1500 otáčkach
Napsal: čtv srp 06, 2015 21:22
od lucifero89
Tak auto zacalo nejaku dobu dozadu opat sklbat... kontrolka poruchy sa za jazdy, ked motorom sklbe rozsvieti a blika, potom zhasne... Kym som sa dostal k diagnostike, tak ziadna chyba nebola v pamati... No, ale medzi casom som si kupil Kalinu 1.4 16V, ktora ma identicke zapalovacie cievky, tak som dnes vsetky medzi autami zamenil... Presiel som na Kaline asi 100 metrov a zacala sklbat, trhat, kontrolka sa rovnako rozblikala a v pamati su tri chyby:
- P0300 (Random/Multiple Cylinder Misfire Detected)
- P0303 (Cylinder 3 Misfire Detected)
- P0304 (Cylinder 4 Misfire Detected)
Tak snad som konecne narazil na pravu podstatu problemu...