1.mama zle dovrela kapotu( +poistka zaoxidovala v odistenej polohe) a po 3km vpred musela 3km precuvat domov, lebo sa pritresla o sklo tak ze ju neslo zavriet. Doma som ju odmontoval, vyhodil a kupil novu, nic ine sa neposkodilo, zazrakom.
2.nasim pred knauflandom nedali prednost a sikovne zrusili cely bok. Zadny blatnik, predny blatnik a oboje dveri. Vodicove sa menili, ostatne oprava(blatniky boli len otazka laku, zadne dvere sa aj vytlacali).
3.predny naraznik som tukol o plot, ked mi jedna obcianka prevrhla do cesty kocik a ja som sa mu za kazdu cenu chcel vyhnut(keby som vedel ze je prazdny a dieta z neho ma na rukach, tak jej ho z radostou prejdem). Cisto oskrety lak na narazniku, do doby lakovania opadal skoro cely naraznik - inak perlicka - rusi na narazniky pouzivaju PP - co je nelakovatelny plast a napriek tomu ich lakuju.
4.kufrove dvere este otec suchol o garazove vrata, ked ich zabudol privriet pri vysavani kufra. Znovu ciste len chybicka krasy na laku
5. zadny naraznik bol tiez oskrety z neznameho dovodu, znovu chybicka len laku
6.zavaril som zamky a nesikovne umiestneny otvor na antenu - az po montazi anteny som zistil, ze v tom mieste(vpredu na streche, v podstate bezne miesto) antena vydava neskutocny aerodynamicky hluk. Toto som uz robil len preto, ze som vedel, ze po tom vsetkom aj tak dam celolak.
7.vyuzivam sluzby lakyrnika, ktory je fakt majster remesla. Auto nastriekal ovela krajsie ako to bolo od vyroby, ziadne kozenky. Na zraze sme to porovnavali s Trevorovym origo BMW lakom a kvalita laku na Priore bola po prestriekani o dost lepsia
Inak vsetko je to postupne v teme o Priore(snad), ale je mi jasne, ze predohrabnu sekciu nesledujes
A 21063, teda nova karoseria... to je poklad pre buduce generacie