Stránka 2 z 2
Re: Stále kolísajú otáčky...
Napsal: pát kvě 22, 2015 21:43
od corsair
Ani pomocou brakecleaner-u som to spolahlivo nedhalil - je tam toho viac pohromade (priruba, "raketa"...), tesnenie(nia) nema(ju) ani tyzden. Typujem na prirubu lebo raketa ma vacuumtest OK. Este je moznost (0,00001%)srob bohatosti - avsak tam je teflonpaska aj o-kruzok. V okoli karburatora je pocut sykot...
Z tychto dvoch - pasuju (daju sa pouzit) obidve na ozon2107??? Len pre info...
Este otazka trocha mimo, cim sa lisi ozon2107 od ozonu2105?
Re: Stále kolísajú otáčky...
Napsal: pát kvě 22, 2015 22:57
od Marek
Další se použít oba - jeden je mechanický, druhý s pod tlakem.
OZON 2105 se liší od OZONu 2107 menším difuzorem 1.stupně, menší 2.klapkou a jiným tryskováním.
Re: Stále kolísajú otáčky 2107
Napsal: ned kvě 24, 2015 20:24
od Křečík Barbuška
Pneuraketka byva casto pricinou pofiderniho volnobehu kdy pro ustaleni je potreba obcas nekolikrate proslapnout plyn. Ono remeslne zpracovani novovyrobku byva desive, vyrobcum chybi hrozba gulagu. Mechanicka raketka je "jistota", ale zbavujes se kouzla ekonomizeru
.
Re: Stále kolísajú otáčky 2107
Napsal: ned kvě 24, 2015 21:07
od corsair
Koko Loko píše:vyrobcum chybi hrozba gulagu
Hlaska dna!!!
Dal som tam ozon2105 a s tYm to funguje bezproblemou, tak ho tam asi necham, kym nesfrezujem priruby na 2107...
Re: Stále kolísajú otáčky 2107
Napsal: sob bře 04, 2017 22:20
od corsair
Tak znova som tu. Problém ten isty ale už viem o niečo viac.
Kolisanie volnobehu sa deje pre to že si sám otvára druhu komoru zistil som to po tom co ekonomer ukazoval bez plynu slabší podtlak. Pozrel som na karb a na volnobehu bolo pekne vidno jak sa otvara a zatvara. Prečo ale?
Re: Stále kolísajú otáčky 2107
Napsal: pon bře 06, 2017 13:58
od Marek
Ve volnoběhu si karburátor nemůže otvírat druhou komoru, protože nemá podtlak pro její otvírání. Pokud se tak opravdu děje, máš blbě vlasové mezery (dorazy na klapkách).
Re: Stále kolísajú otáčky 2107
Napsal: úte bře 07, 2017 12:59
od Vašátor
Marek píše:Ve volnoběhu si karburátor nemůže otvírat druhou komoru, protože nemá podtlak pro její otvírání. Pokud se tak opravdu děje, máš blbě vlasové mezery (dorazy na klapkách).
A navíc má být u volnoběhu druhá podtlakem ovládaná klapka mechanicky dotlačená a zavřená
Klapka druhé komory se uvolní až po určitém otevření první komory. Tudíž ti musí něco chybět něco mezi první a druhou komoru - u táhel na karburátoru.
https://www.google.cz/search?q=karbur%C ... wUENZuh1mM: