OK, vyfotim. Myslim, ze namontovana byla na motorove prepazce vedle brzdove kapaliny.Petrus píše:Mohl bys mě tu krabičku vyfotit,ať vím jak vypadá? Nemám tady od těch moderních aut žádné schéma,tudíž nevím o co jde Přímo u toho karburátoru to není,ale mohl bych to mít jindeJmJ píše:Pokud bys k tomu mel i tu elektroniku, tedy cernou krabicku a nejake draty, tak 500 za vsechno, bez krabicky za 400
Ja to zaplatim a drobek to pripadne vyzvedne
K: Solex 2105
Moderátor: Moderátoři
Re: K: Solex 2105
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 526
- Registrován: sob led 14, 2012 13:33
Re: K: Solex 2105
A k čemu je to dobré?Proč by člověk měl chtít takový hybrid?
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Re: K: Solex 2105
To neni hybrid. To je proste normalni solex karbec s vypinanim volnobezneho kanalu pri brzdeni motorem. Je to jednodussi a ucinejsi reseni nez na ozonu. Ozon tohle umi taky, ale zavirani/otvirani volnobezneho kanalu je reseno podtlakove, pres pneumaticky ventil, ktery je ovladan elektronikou. Navic na ozonu je jeste mikrospinac, ktery detekuje jestli je klapka prvni komory v nulove pozici. A jeste ma ozon podltakem ovladanou druhou komoru.
Solex ma druhou komoru mechanickou, nema mikrospinac, misto nej se proste pri nulove pozici klapky prikostri signalni kabel a volnobeh zavira elektromagnetickym ventilem, primo ovladanym z elektroniky.
Kazdopadne se solexem motor vykazuje asi nejrozumnejsi chod a nejrozumnejsi spotrebu. Ve spotrebe uz to neni takovy rozdil proti ozonu, spis jde o ten lepsi chod. Ja se chystam zkusit vymenit ozon za solex.
Na motorech 2105 se ve vyrobe stridal ozon se solexem, samary pak maji uz jen solex (aspon myslim).
Solex ma druhou komoru mechanickou, nema mikrospinac, misto nej se proste pri nulove pozici klapky prikostri signalni kabel a volnobeh zavira elektromagnetickym ventilem, primo ovladanym z elektroniky.
Kazdopadne se solexem motor vykazuje asi nejrozumnejsi chod a nejrozumnejsi spotrebu. Ve spotrebe uz to neni takovy rozdil proti ozonu, spis jde o ten lepsi chod. Ja se chystam zkusit vymenit ozon za solex.
Na motorech 2105 se ve vyrobe stridal ozon se solexem, samary pak maji uz jen solex (aspon myslim).
VAZ 2104 1.3 1989
Re: K: Solex 2105
JmJ - to se obávám,že asi mít nebudu,ale podívám se Ti
vaz 2101 -r.v.1977*
vaz 21011-r.v.1979*
vaz 21011-r.v.1979*
Re: K: Solex 2105
Neměl bych mít tu elektroniku někde taky doma(resp.nebral sis to)?Mám dojem že jsem to nakonec z 04 taky ještě vytrhnul.
A kdybys nesehnal to táhlo jinde,budeš ho chtít nebo ne
A kdybys nesehnal to táhlo jinde,budeš ho chtít nebo ne
Re: K: Solex 2105
Elektroniku od tebe sem si nebral. Tahlo, pokud ho mas stare, tak bych si vzal. Zalozni neuskodi. Lepsi, nez kdybys ho mel vyhoditVoda píše:Neměl bych mít tu elektroniku někde taky doma(resp.nebral sis to)?Mám dojem že jsem to nakonec z 04 taky ještě vytrhnul.
A kdybys nesehnal to táhlo jinde,budeš ho chtít nebo ne
VAZ 2104 1.3 1989
Re: K: Solex 2105
Tak bohužel,tu elektroniku k tomu nemám...
vaz 2101 -r.v.1977*
vaz 21011-r.v.1979*
vaz 21011-r.v.1979*
Re: K: Solex 2105
Jasně a jak se domluvíme na předání?JmJ píše:v pohode. Das co mas za 400?
vaz 2101 -r.v.1977*
vaz 21011-r.v.1979*
vaz 21011-r.v.1979*