Stránka 2 z 15
Re: Honzova 2103
Napsal: pon úno 23, 2015 11:51
od Jelen
Pěkná, jen tak dál, nejhezčí model automobilky
Re: Honzova 2103
Napsal: sob úno 28, 2015 21:15
od Honza854
Tak jsem se dnes vrátil z výletu z jižních čech za příbuzenstvem. Protože silnice byly suché, bez soli a předpověď dobrá, jel jsem modrým zázrakem. Po seřízení a dalších opravách letí jako vítr, na E55 normálně i 120 km/h, v kopci u Votic předjíždění Fabií a dalšího... No nádhera. Chladicí soustavu mám vyčištěnou s novou náplní, ovšem všimnul jsem si, že na volnoběhu topí hůře, vratka je vlažná, po zvýšení otáček se zahřeje, čili pomalý oběh... Někde se to tu již řešilo... Bude to pitomina, tak se na to zítra podívám... Také je cítit problém v hlavním válci brzd, nemá opakovatelnou funkci a v části zdvihu se náhle zvýší brzdicí účinek... To zatím nechám spát do generálky vozu... Ale řízení bezva (klouby namazané, geometrie udělaná), světla po seřízení také dobrá (ještě PAL Made in Czechoslovakia)... V práci si nechám vytočit podložky nad pružiny aby vůz dostal původní výšku... Jinak vypružení super, na pneu 165... Jakoukoli nerovnost jen přeplave... Oproti našemu Fordu Fusion luxus, Fordka skáče jak koza... Dobré je, že je Lada na plyn a přitom jezdí za stejném nožství plynu +- jako Fusion, který je asi o 30 let mladší (1600/16V), ale výkonově se chová v běžném provozu podobně...
...
Re: Honzova 2103
Napsal: sob úno 28, 2015 21:49
od Jelen
Krásný auto.
Re: Honzova 2103
Napsal: ned bře 01, 2015 12:27
od Honza854
Tak dorazila elektromagnetická spojka z F 125p i s čerpadlem... Spojka je již stažena, teď koupit novou vodní pumpu a ventilátor a spasovat to... Bude se muset vytvořit držák na uhlík na napájení cívky spojka... No bude to zajímavé... Jistě stojí za úvahu životnost ložisek čerpadla při zatížení tímto prvkem a zároveň ráz při zapnutí této spojky... Například v některých typech lokomotiv dochází k prokluzům a praskání řemenů, tak jsem na to zvědav...
Re: Honzova 2103
Napsal: pon srp 03, 2015 18:55
od Honza854
Tak si tak vesele jezdím a mám dotaz. Poladil jsem LPG a další, co se týkalo motoru, ale při jízdě do stoupání se mi v plné zátěži (např. s vozíkem, jako tento týden) po chvíli ozývá cvrdlikání od detonačního spalování. Snížil jsem předstih na míru, kdy to ještě dobře jede, trošku to ustoupilo, ale stejně je to tam furt... Nemáte s tím někdo zkušenost, nebo nemáte fundovanou radu? Před deseti lety na naší 2103 jsem to nijak neřešil, bylo to běžné, ale teď si říkám, že by stálo za to přijít na kloub i tomuto jevu.
Díky.
Re: Honzova 2103
Napsal: úte srp 04, 2015 05:20
od Luděk Musil
Honza854 píše:... cvrdlikání od detonačního spalování... .
Nemá takové cvrlikání něco společného s chudou směsí? Co barva svíček? Nemáš je úplně bílé?
Já taky jezdím na plyn, cvrlikání neslyším, svíčky mám lehce nahnědlé. L.
Re: Honzova 2103
Napsal: úte srp 04, 2015 13:27
od Honza854
Myslíš chudou? To by mohlo být, mám to na hraně, zkusím malinko přisytit na sytší...
Re: Honzova 2103
Napsal: sob srp 15, 2015 06:37
od Honza854
Tak se priznejte, kdo byl vcera v tech Kunicich s 2107 bezove barvy s temi chromovymi puklicemi z 2101/2103... Jel jsem kolem a zatroubil na vas s moji 03. Vidam vase auto obcas okolo Strancic...
Re: Honzova 2103
Napsal: úte led 19, 2016 21:41
od Honza854
Tak jsem si koupil rozdělovač (MasterSport), protože se původní rozsypal. Omylem mi přišel bezkontakt 2103-3706010. Nevíte někdo, kde k tomu seženu komutátor, kablík s konektorem a jak je to s indukční cívkou? Nejraději bych odeslal bezkontakt zpět a nechal si poslat kladívkáč, ale zkusím to s bezkontaktem. Nějak jsem to tu nenašel, jen usuzuji na komutátor 2108, cívku nevím. Díky.
Re: Honzova 2103
Napsal: úte led 19, 2016 21:43
od Honza854
Jo a nová indukční cívka, co přišla, chrastí při zatřepání. To je normální? Jsem zvyklej na výrobky Sdělano v SSSR, ne Made in Germany, takže nevím...
Re: Honzova 2103
Napsal: stř led 20, 2016 16:28
od Mikeš
No já pro bezkontakt u mojí 03 pořídil samaráckou cívku typ 027.3705(SDELANO V ROSSII)
,po zatřepání v ní nechrastí ale šplouchá,
je to samozřejmě transformátorový olej který cívku zevnitř chladí-odvádí teplo od primárního vinutí k vnějšímu plášti a také vinutí izoluje od vnější vlhkosti.
Chrastit by v cívce ale nic nemělo!
Co se týká komutátoru tak zadej Lada komutátor a máš ho,kabelový svazek s konektorem pro zapalování jsem u nás nesehnal(možná by ho Cory dovezl z UA),
tak jsem to vyřešil konektory FASTON 2,8 co jsou k sehnání skoro v každém autokrámě.
Toť vsjo.
Re: Honzova 2103
Napsal: stř led 20, 2016 19:41
od Nulašestka
On taky ten Mastersport má na sobě Made in Germany, přitom Německo to nevidělo ani z rychlíku...
Re: Honzova 2103
Napsal: stř led 20, 2016 19:49
od Honza854
Díky za info, jinak v té cívce fakt šplouchá, ale k tomu i - a to hlasitěji - rachotí...
Re: Honzova 2103
Napsal: stř led 20, 2016 20:25
od applik
moc hezký kousek. šplouchá v cívce, to mě pobavilo
)))))
Re: Honzova 2103
Napsal: stř led 20, 2016 21:52
od Roman
"šplouchá v cívce" - to nie je ziadna zvlastnost, volakedy sa okrem cievok kde bolo vinutie zaliate v izolacii, ktorou bola hmota podobna smole, bezne vyskytovali cievky kde bolo vinutie zaliate olejom. Takze, ked niekto namontoval cievku vyvodmi dole, tak sa mohla vyskytnut zavada: "vytiekol mi olej z cievky":-)