Stránka 2 z 2

Re: Zapojenie EKONOMIZERu na 2107

Napsal: pon led 19, 2015 10:22
od dvk
No .. prodělat ... když si vzpomenu, kolik jsem za tu novou (starší) ovládací krabičku dal v Otrokovicích ... Apropós, tuším, že ji ještě někde mám doma, i s tím elektroventilem, kdyby někdo chtěl jezdit a šetřit :mrgreen:

Re: Zapojenie EKONOMIZERu na 2107

Napsal: pon led 19, 2015 19:47
od radek mb
dvk píše: Apropós, tuším, že ji ještě někde mám doma, i s tím elektroventilem, kdyby někdo chtěl jezdit a šetřit :mrgreen:
To mi zní jako známý výrok "nechci slevu zadarmo" :lol:

Re: Zapojenie EKONOMIZERu na 2107

Napsal: úte led 20, 2015 12:46
od corsair
Na elpneu ventile nejde prud (merane ziarovkou)
Na RJ ide prud skusal som tiez ziarvkou
1 2
3 4
RJ.png
RJ.png (1.87 KiB) Zobrazeno 3423 x
jeden pol som dal na 1 a druhy na 1 - ziarovka svietila slabo (6V?, alebo to budu impulzy s inducky)
jeden pol som dal na 1 a druhy na 3 - ziarovka svieti normalne, motor zdochyna
jeden pol som dal na 1 a druhy na 4 - ziarovka svieti normalne
1 bude kostra, nie?
2 inducka
3 ?
4 ?

Tak bude chyba v RJ alebo mozem nejako nejako "merat" dalej?

Re: Zapojenie EKONOMIZERu na 2107

Napsal: sob bře 14, 2015 13:36
od corsair
Dosiel som na to. Nenapadlo ma "odmerat" ci na el. ventil ide prud, a ide. Takze neprepina. Da sa ten ventil aj nejak "rozchodit"?

Re: Zapojenie EKONOMIZERu na 2107

Napsal: čtv bře 19, 2015 17:53
od corsair
Ako zapojit budik ekonomizeru? (hodiny nejdu a dam ho nemiesto nich).
Viem ze treba spravit odbocku z podtlaku do budika, ale ma to aj nico elektricke z inducky, nie?

Re: Zapojenie EKONOMIZERu na 2107

Napsal: čtv bře 19, 2015 22:06
od Vašátor
Pleteš si pojem ekonomizer a ekonoměr. Ekonomizer je krabička spořící v určitém režimu jízdy palivo - viz. výše. Ekonoměr je budík, ukazující podtlak v sání, načež rafička názorně ukazuje ne/ekonomickou jízdu v závislosti na sešlápnutí plynového pedálu. Čím větší podtlak v sání, tím lepší "využití" palivové směsi.

Ekonoměr je zapojený pouze do sání. Dále má akorát připojené podsvícení.

Re: Zapojenie EKONOMIZERu na 2107

Napsal: pát bře 27, 2015 18:19
od corsair
Dobre, hodiny som rozobral, creva vyhodil a do obalu som dal ekonomer. Tesi ma ze bude fungovat aj podsvitenie. To by bolo, sice to zatial neni pekne lebo je to "ohlodane" :oops: od srobovaka ale ako skuska ci to bude OK mi to postacuje, zozeniem si druhy plech. Ale pre inspiraciu:
DSCF2344.JPG
DSCF2345.JPG
DSCF2346.JPG
No... Este mi treba nenasilne (bez vrtania a sekania) priviest podtlak do stredoveho tunela. Napadlo ma viest to okolo saltpaky ale to asi nepojde... Pospekulujeme, uvidime.
Neporadite?

Re: Zapojenie EKONOMIZERu na 2107

Napsal: pát bře 27, 2015 18:49
od Roman
Ten chromovany ramik sa otvara z druhej strany - od tela budiku, nie od skla, potom ta cast, ktora je viditelna ostane bez stop po rozoberani :-)

Re: Zapojenie EKONOMIZERu na 2107

Napsal: pát bře 27, 2015 19:43
od corsair
Uz som zistil... Pojdem asi na vrakac pokukat po dalsom...

Re: Zapojenie EKONOMIZERu na 2107

Napsal: pát dub 17, 2015 19:50
od corsair
Kadial mam voviest hadicku z motoroveho priestoru do kabiny bez vrtania????

Re: Zapojenie EKONOMIZERu na 2107

Napsal: pát dub 17, 2015 20:34
od Cory
cez priechodku hydrokorektoru nad spojkovym valcom

Re: Zapojenie EKONOMIZERu na 2107

Napsal: sob kvě 23, 2015 12:57
od corsair
Kolko voltov ma byt na mikrospinaci pri zapnutom a vypnutom?

Alebo - rele ekonomizera, da sa pouzit aj nejake ine (obycajne) rele?

Re: Zapojenie EKONOMIZERu na 2107

Napsal: ned kvě 24, 2015 19:59
od Křečík Barbuška
"rele" ekonomizera je blok sofistikovane elektroniky, zadne rele. Tezko najdes za nej jednoduchou nahradu, leda by jsi si postavil svuj. Kdo umi programovat ruzne PICy nebo jak se to zove tomu svet lezi u nohou :-) . Co nameris na mikrospinaci jest patrno ze schematu. Je to obycejny kontakt. Zmacknuty tusim nevede, nezmacknuty vede :-) .

Re: Zapojenie EKONOMIZERu na 2107

Napsal: ned kvě 24, 2015 21:03
od corsair
Ekonimzer uz ekonomizuje :D