Stránka 2 z 8
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 09:25
od dusin
Nafta patří do kamen....Ještě mě napadá Ford Scorpio v poslední generaci,to snad byla i zadokolka a dělalo se to v kombíku,ale bude to asi dost raritní vozidlo.
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 10:03
od ger007
jako dajme tomu to terrano / fronterra by mi asi nevadila, ale mat naftove auto je proti mojmu presvedceniu je to otazka zivotnych priorit
. to ze je to velke by mi asi tak nevadilo, ale skor ze by som uz nemohol jazdit tak rychlo a zbesilo :_D
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 10:19
od Marek
Názor "nafta patří do kamen" může vyslovit jen inteligenčně omezený jedinec, anebo ten, co s naftou nikdy nejel.
ger007 - co máš proti naftě?
Já jsem naopak odpůrcem velkých atmosférických motorů. Proč mít takový motor, který je zcela záměrně omezený na výkonu a mohl by dát mnohem, mnohem víc? To radši menší motor, ale s maximem toho, co může dát (čili stejné výkonové parametry, jako ten velký atmosférák, ovšem za zcela jinou spotřebu a náklady).
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 10:28
od dvk
Rýchlo a zběsilo s dvoutunovým vozíkem na kouli
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 10:46
od ger007
o mne je obecne zaname ze rozumu som moc nepobral, obcas sa mi stane ze narazim hlavou do steny, nafta mi jednoducho smrdi, je to zalozene na mnoholetych predsudkoch a taky trocha na skusenostiach, kedze jazdim casto po meste kratke trasy 3 - 5 km coz je tak 40 % mojich ciest nafta sa teda sakra tazko ohreje ked aj benzinak s tym ma problem, nasledne je na nafte fakt vysoka spotreba, nehovorim o tom ze kupit v tejto lokalite DOBRY (caitaj ako nevylietany nepretoceny, nedokurveny) motor je naozajsny kumšt. Od roku 2008 sme mali k dispozicii Octaviu II 1,9 Tdi uplne od noveho vozu jazdila 95 % iba po meste az do svojich 70tkm, spotreba prekracovala aj normovanu spotrebu podla tp, 2x bolo na reklamacii turbo, otca to raz zamklo v aute a nechcelo ho to pustit von..
Dizel do mesta nepatri, keby som byval v Nemecku a jazdil by som denne 200 km po dialnici uz davno mam dizel a nabavim sa o tom
to dvk: samozrejme rychlo a zbesilo sa z 2t vozikom neda ani keby mam Bugatti Veyron (ozaj do kolko to ma tazne) ale z vozikom clovek nejazdi furt ze
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 10:47
od dusin
Marku neser,mám na naftě najeto hodně a i přesto tvrdím,že nafta patří do kamen a basta.to že ty momentálně jezdíš naftou a tak nad ní prsotě není mi je u pr....Mám monentálně cca pátý auto v turbodehtu,ale benzín nenahradíš....
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 10:52
od corsair
Benzin je benzin. IOnak co nedopatrali sme sa k "normalnemu" dajme tomu ludovemu modernemu auto so zadkom?
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 10:57
od ger007
jediny kombik zo zadnym nahonom ktory si moze dovolit aj normalny pracujuci je ten Opel Omega alebo socialne Volvo 940 az prve V90 keby si mal viac stastia ako rozumu tak sa ti podari zohnat nezhnila Sierra (co je ale uz tiez adept na youngtimera ), alebo Scorpio. Pokial nemas moc love na Eklasse alebo 5er...
alebo ked nechces naftove auto tak si diletant a odporca rezimu
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 11:32
od Marek
ger007 píše:jazdim casto po meste kratke trasy 3 - 5 km coz je tak 40 % mojich ciest nafta sa teda sakra tazko ohreje ked aj benzinak s tym ma problem, nasledne je na nafte fakt vysoka spotreba, nehovorim o tom ze kupit v tejto lokalite DOBRY (caitaj ako nevylietany nepretoceny, nedokurveny) motor je naozajsny kumšt. Od roku 2008 sme mali k dispozicii Octaviu II 1,9 Tdi uplne od noveho vozu jazdila 95 % iba po meste az do svojich 70tkm, spotreba prekracovala aj normovanu spotrebu
Tomu rozumím - do městského provozu nafta skutečně moc vhodná není.
Bohužel - trend předopohonných vozů je dnes mimořádně silný. Taky nechápu, proč to je. Z hlediska rozložení hmotnosti a jízdních vlastností je přední pohon totálně o ničem. Ale je to trendy.
Asi je to jednodušší na výrobu, možná levnější..............?
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 11:35
od valda1971
Marek : Asi je to jednodušší na výrobu, možná levnější..............?
Ano - přesně o tom to je.
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 11:36
od ger007
samozrejme ze je to o peniazoch
ked uz taky mercedess vyvija GLA, CLA, A, B, je to proste nahovno, zadokolka je drahsia, kardan, diff mimo prevodovky, menej miesta v kufri menej miesta v interieri, no bohuzial doba to tak chce, kezby este niekdo vyrabal pekne a klasicke automobili zo zadnym nahonom proste poctive a poriadne
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 12:16
od Vašátor
Jejda mane, opět tu budou dlouhosáhlé debaty o motorizaci benzín versus nafta? Běžte s tím už někam ... do jiného tématu. Jak řekl Ger, je to otázka priorit, každému vyhovuje něco jiného.
Gere, ta Omega vypadá velice pěkně, ale přijde mi drahá. Co se týká koroze, poslední Omegy už tolik nehnijou. Nejvíce trpí přední podběhy, respektive nosník mezi kolem a motorovu stěnou. Je dělaný z X na sebe navařených plechů a bobtná to klasicky jako u věže u Lady. Ale nic hrozného. Kamarádova Omega "C" 2.5 DTI common rail má nalítáno 280 000km, letos jsme poprvé dělali nástřik podvozku a dutin a až na pár rezavých míst, nabobtnaného podběhu a malé dírky v zadním podběhu u prahu (stejně to byla jen přepážka do nikam) to byla nádhera.
Bratranec Víťa si před dvěma lety pořídil Omegu "C" 3.2 V6 rok 2004, vypadá přesně jak ta z tvého inzerátu, až na výhřev zadních sedaček v plný palbě, s automatickou převodovkou (zde automat řadí opravdu sametově a hlavně inteligentně - přizpůsobí se režimu jízdy takovým způsobem, že jsem to u jiného auta ještě neviděl). Omegu pořizoval z Německa, měla najeto 170 000km a dal za ni cca 75 000kč. Pravda, měla škrábanec přes půl boku, ale bez koroze a k tomu dvě sady pneu na litákách. Jelikož jezdí s kamionem, tahá na štaci narvaný kufr věcí (kombík) a k tomu všemu dojíždí do Holandska, dostává autí pěkný zápřah. Nyní má Omega najeto 233 000km a jediné co se dělalo, byl termostat (u V6 je to práce skoro na půl dne), pravý čep řízení+geo, zadní vzduchem stavitelné tlumiče a přední brzdy (+ samozřejmě klasický servis a k tomu montáž LPG).
Co se týká najetých kilometrů, na ty nehled. Konkrétně motory V6 najedou půl milionu jako prd. Problémy byly u motorů R6, kdy odcházelo těsnění pod hlavou. A co se týká spotřeby, motor 2.6 a 3.2 bude brát přibližně stejně, Omega je těžký auto.
A k tý korozi... vždycky se podívej na páté vrata, pod stěrač. Tam Omega začíná z venku reznout nejdřív. Potom následují rožky zadních dveří.
P.S. Velikostí kufru na to nemá ani Mercedes, ani BMW. Možná tak Mondeo IV, ale to je předohrab v jiné cenové
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/ope ... 03288.html
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/ope ... 58666.html
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/ope ... 56741.html
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 12:26
od dvk
No, motor 3.2 V6 benzín bude do města daleko vhodnější, to je pravda
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 12:29
od corsair
Keby som chcel NOVE auto so zadkom?
Re: modernejsia zadokolka
Napsal: čtv pro 11, 2014 12:42
od Marek
Budeš dlouho hledat. Takhle v rychlosti mě napadá pouze MB.