Stránka 2 z 2
Napsal: úte bře 07, 2006 08:52
od Marek
WOLFe, je ale potřeba si uvědomit, že motory 1,7i mají jinak řešen systém odvětrávání.
Napsal: úte bře 07, 2006 10:36
od Trevor
Marek píše:WOLFe, je ale potřeba si uvědomit, že motory 1,7i mají jinak řešen systém odvětrávání.
Prevedenie je trochu ine ale princip zostava
Napsal: stř bře 08, 2006 08:20
od Majo
Trevor píše:Marek píše:WOLFe, je ale potřeba si uvědomit, že motory 1,7i mají jinak řešen systém odvětrávání.
Prevedenie je trochu ine ale princip zostava
Tak, tak. Tam je rozdielny akurat ten hlinikovy vrch. A to az tak vela nespravi...
Inak ja som tam chcel dat obycajny, no potom by som nemal mierku na olej, tak som si to rozmyslel

Napsal: stř bře 08, 2006 14:18
od Myso
Majo píše:Trevor píše:Marek píše:WOLFe, je ale potřeba si uvědomit, že motory 1,7i mají jinak řešen systém odvětrávání.
Prevedenie je trochu ine ale princip zostava
Tak, tak. Tam je rozdielny akurat ten hlinikovy vrch. A to az tak vela nespravi...
Inak ja som tam chcel dat obycajny, no potom by som nemal mierku na olej, tak som si to rozmyslel

ja mam 2

Napsal: stř bře 08, 2006 14:28
od Roman
A kazda ukazuje nieco ine

Napsal: stř bře 08, 2006 22:29
od Trevor
nie malo by to byt to iste pokial ich nezamenis

Napsal: čtv bře 09, 2006 07:17
od Myso
Trevor píše:nie malo by to byt to iste pokial ich nezamenis

nezamenil som, ta v bloku je samozrejme kratsia, ale ukazuje kazda nieco ine, tomu ver...
Napsal: čtv bře 09, 2006 09:49
od Trevor
Myso píše:Trevor píše:nie malo by to byt to iste pokial ich nezamenis

nezamenil som, ta v bloku je samozrejme kratsia, ale ukazuje kazda nieco ine, tomu ver...
Ved preto ta druha je odost dlhksia

ale ci ukazuju obidve rovnako to neviem lebo nikdy som to neskusal
Napsal: sob bře 18, 2006 11:39
od Šubi
Tak jsem se ptal ještě jednoho experta na ty zapečený kroužky. Ptal se, co to dělá. Tak jsem mu řekl, že byl ucpanej přetlak a tím jsem ztratil měrku na olej. Pak jsem mu řek, že to fouká tim nalévacím otvorem na MO. Říkal, že žiguli to maj tak udělaný proto, že mají mazání shora. Takže to opravovat nebudu. Ale ještě se chci optat, jak ke krytu vzduch. filtru vede hadice přetlaková, tak v ní je taková drátěnka jako čistič. Vadí když tam není, nebo tam bejt musí?
Napsal: sob bře 18, 2006 11:46
od Brandy
Šubi píše:Ale ještě se chci optat, jak ke krytu vzduch. filtru vede hadice přetlaková, tak v ní je taková drátěnka jako čistič. Vadí když tam není, nebo tam bejt musí?
Neni to cistic, ale zhasec plamene. Z hlediska funkcnosti tam byt nemusi, nicmene kvuli bezpecnosti je dobry to tam peventivne mit.
Napsal: sob bře 18, 2006 13:55
od Vašátor
Zhášeč plamene rovněž částečně zabraňuje prskání oleje z té hadice na vzduchový filter. Být tam ovšem nemusí.
Jinak bych ti ještě doporučil, aby sis nechal změřit tlaky motoru. Prvně "nasucho", pak nali trošku oleje do válců (dírou na svíčku) a změř tlaky znovu. Pokud budou tlaky malé a po nalití oleje stoupnou, tak ti špatně těsní pístní kroužky a tudíž ten přetlak v motoru a následné vypadnutí měrky na olej. (pokud budou tlaky malé a po nalití oleje s nezvednou, je to na ventilech...ale o tom tu řeč nevedeme).
Napsal: sob bře 18, 2006 15:43
od Šubi
Tak až bude čas, tak to udělám. Zajedu do dílny a nějak se dohodnu. Díky moc všem za rady.