Na plnící hrdlo nemusí být přeci nutně díra v blatníku.
Po staru u 2101 bývalo na úhelníčku pod zadním nárazníkem a nebylo to skoro vidět. Pokud tomu nebrání nějaký novodobý předpis..... jako že asi ne, protože hrdlo je vždycky v deformační zóně.
Nebo po novu pokud vejde pod současné víčko a pak se našroubuje jen taková plnící redukce. A pod víčko by se to vejít mělo, když to tak dělají u Nivy.
Tady je třeba ten úhelníček i u Nivy:
http://www.neptun-harfa.cz/Niva/3230.html U 2101 měl táta hrdlo kolmo na směr jízdy, tedy na bok a nebylo to skoro vůbec vidět.
U 21103 se mi to před zástěrkou vyloženě nelíbí, ale asi to žádnému předpisu nebrání:
http://www.neptun-harfa.cz/VAZ-21103/3249.html O tomto řešení jsem doposud nevěděl.
Tady je ta varianta pod víčko. Tam se místo skoro vždycky někde najde:
http://www.neptun-harfa.cz/Priora/3346.html
S tím tažným je to zrovna zajímavý příklad. Co když bude tažný týden v servisu samostatně bez auta. Na autě ho nepotřebuješ, servis si ho demontuje, vymění kabeláž, zásuvku, navaří novou ISO kouli, natře a pak namontuje ? Stejně by to mohlo být s vymontovanými některými sedadly z auta, což jsem nějakou dobu měl a při kontrole na cestě problém nebyl. Sedadla jsou taky zapsaná v TP jako místa i když tam momentálně nejsou. Na STK by určitě ani jedno neprošlo, ale v provozu při kontrole to snad nevadí, ne ? Spíš hlídka hledá obráceně co je na autě namontované a není zapsané a má být.
A tažný je supr věc, málokdo se Ti pak lepí extrémně na zadek, protože si nechce dát koulí do chladiče a plastovýho nárazníku, aby neměl jen tak z vlastní hlouposti škodu za 15-30 tisíc (u standardního současného auta), když nedodrží bezpečnou vzdálenost. No a i když mnozí nedodržují bezpečnou vzdálenost, tak nevídám tak často, že vnitřním zrcátkem koukám jen na kapotu a nevidím tomu za mnou světla (do chvíle, než si všimne té koule). Koule na pevno a s montáží na klíč se dle zákona sundavat nemusí, když se jede bez vozíku. Tažný bych nikdy z auta nesundal i když ho v zásadě skoro nepotřebuju.