Stránka 2 z 3

Napsal: čtv bře 30, 2006 13:42
od Paja2107
Myso : To co si popsal se podle me dela sroubkem na druhy strane karburatoru sroub c.10 http://www.ladaklub.com/www/manualy/obr ... /krb5u.htm pokud se mylim tak se omlouvam

Napsal: čtv bře 30, 2006 14:17
od admin
Paja2107 píše:Myso : To co si popsal se podle me dela sroubkem na druhy strane karburatoru sroub c.10 http://www.ladaklub.com/www/manualy/obr ... /krb5u.htm pokud se mylim tak se omlouvam
no priznam sa ze som sa pomylil lebo som pozeral na ten karbec opacne, ale vlastne som mal na mysli tu 10tku...tym som si pridaval volnobeh ked som mal iste problemy(tie sem ale nepatria)...takze u teba sa hybalo tou 55kou?to bude mat nieco s 2.komorou...a to menilo volnobeh???

Myso

Napsal: čtv bře 30, 2006 14:29
od Paja2107
presne tak hejbalo se s 55 meni se tim taky otacky a to docela hodne (kousek pootocim a hned je tak o 300ot/min navic) a dale hejbe s akceleracni punpickou ale taky je to podle me spojeno zkrz celej karbec s ovladanim plynu(s teme tahlama) takze vlastne tim pridavam plyn jako kdyz na nej slapu v kabine (pisu to asi dost podivne ale v karbeci se vubec nevyznam)
Tedy nevim co jsem tim rozladil a taky nevim jak tedy nastavit otacky na serizeni karbece protoze to muzu udelat timto sroubem 55 tak sroubkem mnozstvi smesi

Napsal: čtv bře 30, 2006 14:38
od Luděk Musil
To byl ten šroubek takovej maličkej, navíc rozklepanej a zakápnutej barvou? Na obrázek jsem se zatím nedíval, ale jestli jo ......... tak jsi neudělal příliš dobře, že jsi s ním pohnul. A podle toho, jak se při tom mění otáčky, tak mám asi pravdu. Změnil jsi tím přesné nastavení mezery mezi klapkou a stěnou první komory. Teď se to zpátky bude seřizovat doost blbě (má tam být ani ne vlasová spára). :( L.

Napsal: čtv bře 30, 2006 14:48
od Paja2107
no popravde ja stim nehejbal byl to bratranek ale je to takovej majej cervik rozklepanej ani zakapnutej barvou nebyl ale to mohly odstranit jinde. Mel jsem karbec vyndanej na serizeni a tam to stelovaly a cistily no a kdyz sem to prines a namontoval, tak to vubec nedrzelo otacky. Takze sem to musel zase rozladit jenze sroub na mnozstvi smesi nefungoval bylo to nekde ucpany a po profouknuti uz to slo ale predtim mi stim bratranek hejnul a tim nastavil vetsi otacky.

karburator OZON

Napsal: úte dub 04, 2006 19:49
od jozo
Ja mam teraz nieco podobne. Otacky 2000-2500. Ale mne to aj zere vela benzinu. Strasne bohata zmes. Z vyfuku ide benzinovy dym. Nastavim aj toto tym srobikom na tu klapku?

Re: karburator OZON

Napsal: úte dub 04, 2006 19:51
od Pšenda
jozo píše:Ja mam teraz nieco podobne. Otacky 2000-2500. Ale mne to aj zere vela benzinu. Strasne bohata zmes. Z vyfuku ide benzinovy dym. Nastavim aj toto tym srobikom na tu klapku?
Jestli mas kour cerny, tak mas asi hodne vysokou hladinu benzinu v karburatoru.

Re: karburator OZON

Napsal: úte dub 04, 2006 20:07
od jozo
Pšenda píše:
jozo píše:Ja mam teraz nieco podobne. Otacky 2000-2500. Ale mne to aj zere vela benzinu. Strasne bohata zmes. Z vyfuku ide benzinovy dym. Nastavim aj toto tym srobikom na tu klapku?
Jestli mas kour cerny, tak mas asi hodne vysokou hladinu benzinu v karburatoru.
Nie. Je taky slabomodry. Ale je to urcite benzinovy smrad.
A to sme pred 2 dnami menili stieracie gumicky a nastavovali sa ventili aj zapalovanie, iba tie otacky nejdu regulovat a ide benzinovy smrad.

Napsal: stř dub 05, 2006 07:48
od dmatej
že by benzínový čerpadlo? takhle to u mě začínalo, než prdla membrána.

Napsal: stř dub 05, 2006 10:14
od čmelák
ja si pamatam ze motor chytil isel pekne po par sekundach zacal znizovat otacky az zhasol ale ten dym co sa valil z ryny na konci dooovi :)
bol zly plavak

Napsal: úte dub 25, 2006 06:12
od Brandy
Tak mam stejnej problem, jako mel gogo. :( Motor drzi vysoke otacky a at kroutim jak kroutim srouby mnozstvi a bohatosti smesi, nic se nedeje. Karburator jsem vyndal a zadnou zavadu v podobe zasekly klapky jsem neobjevil. Dneska to poradne rozeberu a uvidim. Jestli me to ale nastve tak tam pujde karburator novej (neni to prvni problem s timhle kusem). Tak se ptam, koupit s ekonomizerem nebo bez? Cetl jsem tady na foru, ze to nekomu chcipa pri dojizdeni na semafor a podobne. To bych nerad. :? Mam 21061.

Napsal: úte dub 25, 2006 06:22
od JmJ
Brandy píše:Tak mam stejnej problem, jako mel gogo. :( Motor drzi vysoke otacky a at kroutim jak kroutim srouby mnozstvi a bohatosti smesi, nic se nedeje. Karburator jsem vyndal a zadnou zavadu v podobe zasekly klapky jsem neobjevil. Dneska to poradne rozeberu a uvidim. Jestli me to ale nastve tak tam pujde karburator novej (neni to prvni problem s timhle kusem). Tak se ptam, koupit s ekonomizerem nebo bez? Cetl jsem tady na foru, ze to nekomu chcipa pri dojizdeni na semafor a podobne. To bych nerad. :? Mam 21061.
kdyz je vsechno kolem ekonomizeru ok, tak nic nechcipa a slape to ok. a udrzet system ekonomizeru v chodu neni nic narocneho ani na zrucnost ani na finance.

za sebe jsem se potkal jen s tim, ze po vice jak 10 letech uzivani zterela membranka ekonomizeru (u 2 karburatoru). novy stoji 100% do 100Kc a vymena spociva v odsroubovani asi 2 nebo 3 sroubu. a to, ze je membranka na odchodu se pozna jeste pred tim, nez definitivne klekne.

Napsal: úte dub 25, 2006 07:09
od zigulman
No me to nekdy chcipne,ale jen z vysokych otacek pri vyrazeni.Pokud dojizdim bez plynu a pri 1200 otackach vyradim tak se to udrzi.Ale tak se ma dojizdet bo kdyz je vic jak 1600 otacek a je pustene plyn tak to jede zadarmo.Jen je potreba si na to davat pozor.A jestli chces jezdit na spotrebu tak je to kolikrat dost narocne a je potreba se hodne krotit.Kolikrat me boli noha uz po 25 km jizdy na chatu :-)

Napsal: úte dub 25, 2006 07:17
od JmJ
zigulman píše:No me to nekdy chcipne,ale jen z vysokych otacek pri vyrazeni.Pokud dojizdim bez plynu a pri 1200 otackach vyradim tak se to udrzi.Ale tak se ma dojizdet bo kdyz je vic jak 1600 otacek a je pustene plyn tak to jede zadarmo.Jen je potreba si na to davat pozor.A jestli chces jezdit na spotrebu tak je to kolikrat dost narocne a je potreba se hodne krotit.Kolikrat me boli noha uz po 25 km jizdy na chatu :-)
toz ja kolikrat vyradim 3. kvalt ve 120 a nechcipne nic :-). bud ti odchazi membranka ekonomizeru (nestiha vcas reagovat), ale spis to chce zvednout volnobeh. uz v manualu pisou, ze volnobeh se ma nastavit na nejnizsi mozne otacky, ale tak, ze kdyz motor vytocis vysoko, tak to pri klesani otacek nesmi zdechnout. proste RTFM :rolleyes: :-)

ale jak te znam, tak to mas zas serizene nejak extra usporne, takze se asi nebude cemu divit ;-)

Napsal: úte dub 25, 2006 07:34
od Křečík Barbuška
JmJ píše:....kdyz je vsechno kolem ekonomizeru ok, tak nic nechcipa a slape to ok. a udrzet system ekonomizeru v chodu neni nic narocneho ani na zrucnost ani na finance....
To bych, až tak netvrdil u 13cky mi ta úsporná decelerace, chodí celkem obstojně, jen při dlouhodobém brždění motorem to má tendenci ke zdechnutí, ale u 15ctky to jaksi ne a ne rozchodit, respektive k uzavření paliva dojde, což poznám lehkým závanem pachu oleje co putuje do výfuku, ale již po krátkém brždění motorem to při vyřazení zdechne, všechny komponenty byly prověřeny, ani ta střelka v karburátoru nikde nedrhne a zatím žádný pokrok. Ještě zkusím jiný spodek karburátoru neb původní má šíleně prohlé příruby což by mohlo způsobovat nějaké přisávání vzduchu, nemáte někdo nějaký zaručenějši tip na tuto problematiku?