znova Karburator, nenastavim otacky

Moderátor: Moderátoři

Paja2107
Příspěvky: 7
Registrován: stř bře 29, 2006 23:13
Bydliště: Hostivice

Příspěvek od Paja2107 »

Myso : To co si popsal se podle me dela sroubkem na druhy strane karburatoru sroub c.10 http://www.ladaklub.com/www/manualy/obr ... /krb5u.htm pokud se mylim tak se omlouvam
admin
Site Admin
Příspěvky: 12
Registrován: stř kvě 26, 2004 09:00
Bydliště: underground

Příspěvek od admin »

Paja2107 píše:Myso : To co si popsal se podle me dela sroubkem na druhy strane karburatoru sroub c.10 http://www.ladaklub.com/www/manualy/obr ... /krb5u.htm pokud se mylim tak se omlouvam
no priznam sa ze som sa pomylil lebo som pozeral na ten karbec opacne, ale vlastne som mal na mysli tu 10tku...tym som si pridaval volnobeh ked som mal iste problemy(tie sem ale nepatria)...takze u teba sa hybalo tou 55kou?to bude mat nieco s 2.komorou...a to menilo volnobeh???

Myso
Paja2107
Příspěvky: 7
Registrován: stř bře 29, 2006 23:13
Bydliště: Hostivice

Příspěvek od Paja2107 »

presne tak hejbalo se s 55 meni se tim taky otacky a to docela hodne (kousek pootocim a hned je tak o 300ot/min navic) a dale hejbe s akceleracni punpickou ale taky je to podle me spojeno zkrz celej karbec s ovladanim plynu(s teme tahlama) takze vlastne tim pridavam plyn jako kdyz na nej slapu v kabine (pisu to asi dost podivne ale v karbeci se vubec nevyznam)
Tedy nevim co jsem tim rozladil a taky nevim jak tedy nastavit otacky na serizeni karbece protoze to muzu udelat timto sroubem 55 tak sroubkem mnozstvi smesi
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10520
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

To byl ten šroubek takovej maličkej, navíc rozklepanej a zakápnutej barvou? Na obrázek jsem se zatím nedíval, ale jestli jo ......... tak jsi neudělal příliš dobře, že jsi s ním pohnul. A podle toho, jak se při tom mění otáčky, tak mám asi pravdu. Změnil jsi tím přesné nastavení mezery mezi klapkou a stěnou první komory. Teď se to zpátky bude seřizovat doost blbě (má tam být ani ne vlasová spára). :( L.
Paja2107
Příspěvky: 7
Registrován: stř bře 29, 2006 23:13
Bydliště: Hostivice

Příspěvek od Paja2107 »

no popravde ja stim nehejbal byl to bratranek ale je to takovej majej cervik rozklepanej ani zakapnutej barvou nebyl ale to mohly odstranit jinde. Mel jsem karbec vyndanej na serizeni a tam to stelovaly a cistily no a kdyz sem to prines a namontoval, tak to vubec nedrzelo otacky. Takze sem to musel zase rozladit jenze sroub na mnozstvi smesi nefungoval bylo to nekde ucpany a po profouknuti uz to slo ale predtim mi stim bratranek hejnul a tim nastavil vetsi otacky.
jozo
Příspěvky: 11
Registrován: pon led 23, 2006 17:43

karburator OZON

Příspěvek od jozo »

Ja mam teraz nieco podobne. Otacky 2000-2500. Ale mne to aj zere vela benzinu. Strasne bohata zmes. Z vyfuku ide benzinovy dym. Nastavim aj toto tym srobikom na tu klapku?
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Re: karburator OZON

Příspěvek od Pšenda »

jozo píše:Ja mam teraz nieco podobne. Otacky 2000-2500. Ale mne to aj zere vela benzinu. Strasne bohata zmes. Z vyfuku ide benzinovy dym. Nastavim aj toto tym srobikom na tu klapku?
Jestli mas kour cerny, tak mas asi hodne vysokou hladinu benzinu v karburatoru.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
jozo
Příspěvky: 11
Registrován: pon led 23, 2006 17:43

Re: karburator OZON

Příspěvek od jozo »

Pšenda píše:
jozo píše:Ja mam teraz nieco podobne. Otacky 2000-2500. Ale mne to aj zere vela benzinu. Strasne bohata zmes. Z vyfuku ide benzinovy dym. Nastavim aj toto tym srobikom na tu klapku?
Jestli mas kour cerny, tak mas asi hodne vysokou hladinu benzinu v karburatoru.
Nie. Je taky slabomodry. Ale je to urcite benzinovy smrad.
A to sme pred 2 dnami menili stieracie gumicky a nastavovali sa ventili aj zapalovanie, iba tie otacky nejdu regulovat a ide benzinovy smrad.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

že by benzínový čerpadlo? takhle to u mě začínalo, než prdla membrána.
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

ja si pamatam ze motor chytil isel pekne po par sekundach zacal znizovat otacky az zhasol ale ten dym co sa valil z ryny na konci dooovi :)
bol zly plavak
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

Tak mam stejnej problem, jako mel gogo. :( Motor drzi vysoke otacky a at kroutim jak kroutim srouby mnozstvi a bohatosti smesi, nic se nedeje. Karburator jsem vyndal a zadnou zavadu v podobe zasekly klapky jsem neobjevil. Dneska to poradne rozeberu a uvidim. Jestli me to ale nastve tak tam pujde karburator novej (neni to prvni problem s timhle kusem). Tak se ptam, koupit s ekonomizerem nebo bez? Cetl jsem tady na foru, ze to nekomu chcipa pri dojizdeni na semafor a podobne. To bych nerad. :? Mam 21061.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Brandy píše:Tak mam stejnej problem, jako mel gogo. :( Motor drzi vysoke otacky a at kroutim jak kroutim srouby mnozstvi a bohatosti smesi, nic se nedeje. Karburator jsem vyndal a zadnou zavadu v podobe zasekly klapky jsem neobjevil. Dneska to poradne rozeberu a uvidim. Jestli me to ale nastve tak tam pujde karburator novej (neni to prvni problem s timhle kusem). Tak se ptam, koupit s ekonomizerem nebo bez? Cetl jsem tady na foru, ze to nekomu chcipa pri dojizdeni na semafor a podobne. To bych nerad. :? Mam 21061.
kdyz je vsechno kolem ekonomizeru ok, tak nic nechcipa a slape to ok. a udrzet system ekonomizeru v chodu neni nic narocneho ani na zrucnost ani na finance.

za sebe jsem se potkal jen s tim, ze po vice jak 10 letech uzivani zterela membranka ekonomizeru (u 2 karburatoru). novy stoji 100% do 100Kc a vymena spociva v odsroubovani asi 2 nebo 3 sroubu. a to, ze je membranka na odchodu se pozna jeste pred tim, nez definitivne klekne.
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
zigulman
Příspěvky: 84
Registrován: čtv srp 04, 2005 09:03
Bydliště: Prerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigulman »

No me to nekdy chcipne,ale jen z vysokych otacek pri vyrazeni.Pokud dojizdim bez plynu a pri 1200 otackach vyradim tak se to udrzi.Ale tak se ma dojizdet bo kdyz je vic jak 1600 otacek a je pustene plyn tak to jede zadarmo.Jen je potreba si na to davat pozor.A jestli chces jezdit na spotrebu tak je to kolikrat dost narocne a je potreba se hodne krotit.Kolikrat me boli noha uz po 25 km jizdy na chatu :-)
Lada neni jen auto,je to zivotni styl.
2103 model 77 Bila pani :-)
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

zigulman píše:No me to nekdy chcipne,ale jen z vysokych otacek pri vyrazeni.Pokud dojizdim bez plynu a pri 1200 otackach vyradim tak se to udrzi.Ale tak se ma dojizdet bo kdyz je vic jak 1600 otacek a je pustene plyn tak to jede zadarmo.Jen je potreba si na to davat pozor.A jestli chces jezdit na spotrebu tak je to kolikrat dost narocne a je potreba se hodne krotit.Kolikrat me boli noha uz po 25 km jizdy na chatu :-)
toz ja kolikrat vyradim 3. kvalt ve 120 a nechcipne nic :-). bud ti odchazi membranka ekonomizeru (nestiha vcas reagovat), ale spis to chce zvednout volnobeh. uz v manualu pisou, ze volnobeh se ma nastavit na nejnizsi mozne otacky, ale tak, ze kdyz motor vytocis vysoko, tak to pri klesani otacek nesmi zdechnout. proste RTFM :rolleyes: :-)

ale jak te znam, tak to mas zas serizene nejak extra usporne, takze se asi nebude cemu divit ;-)
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

JmJ píše:....kdyz je vsechno kolem ekonomizeru ok, tak nic nechcipa a slape to ok. a udrzet system ekonomizeru v chodu neni nic narocneho ani na zrucnost ani na finance....
To bych, až tak netvrdil u 13cky mi ta úsporná decelerace, chodí celkem obstojně, jen při dlouhodobém brždění motorem to má tendenci ke zdechnutí, ale u 15ctky to jaksi ne a ne rozchodit, respektive k uzavření paliva dojde, což poznám lehkým závanem pachu oleje co putuje do výfuku, ale již po krátkém brždění motorem to při vyřazení zdechne, všechny komponenty byly prověřeny, ani ta střelka v karburátoru nikde nedrhne a zatím žádný pokrok. Ještě zkusím jiný spodek karburátoru neb původní má šíleně prohlé příruby což by mohlo způsobovat nějaké přisávání vzduchu, nemáte někdo nějaký zaručenějši tip na tuto problematiku?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“