Stránka 2 z 2

Napsal: pát úno 24, 2006 17:14
od Drobek81
nebo to spis zamrzlo...po chvili se to zase prohreje a rozmrzne.S LPG nemam zkusenosti, blbej dotaz...takova packa na zimni a letni provoz je prepla na zimu???

Napsal: pát úno 24, 2006 17:29
od denis
POkud je zima a brzo se přepne na plyn, zamrzne reduktor a zdechne to-smrad z plynu jak v opičárně-mě to dělalo ve velkém mrazu.
Toto nejspíš ale nebude váš případ,protože ten motor byl ohřátý-chce to zkontrolovat filtr na LPG,nelépe u servisu-u nás to seštelují grátis a zjistí případné chyby. Je dobré vědět, kolik systém LPG má za sebou-mohou být v kelu membrány.
Pokud je auto na plyn zachlastané, chce mu to dát chvilku klid-nechal jsem to nějaké 2 minuty ať se to trochu odvětrá a pak po přepnutí na benzín to trvá déle, než to chytne-samo že bez sytiče(pokud je to zahřáté. Pokud padá benzín, na čerpadle, trvá to ještě déle-nejlépe napumpovat ručně benzín do karburátoru-hrrrr a jedeme dál.....
Toto vše platí za předpokladu, že je motor aspoň trochu rozumně nastavený a zapalování je OK.

Napsal: pát úno 24, 2006 22:11
od Ondra 07
No nevim co myslis filtrem LPG.Jestli filtr ve filtrboxu tak to nema s plynem nic spolecnyho.Zasada je na LPG udrzovat cistej saci filtr.Tz. menit casteji nez po 10 000,ale to zalezi na prostredi.Jinak dost dulezity je u plynu parvidelne servisovat reduktor "smesovac" kdy je potreba ho rozebrat,vycistit,a vymenit vsechny membrany za novy.Cela sada nehrednich dilu pro reduktor stoji pry cca 400,-.Plyn umi poradne zasrackovat soustavu,to je pak jak kdyby se do toho nekdo vys...al.Potom to jinak jezdi... :lol:

Napsal: pon úno 27, 2006 06:42
od denis
Ondra 07 píše:No nevim co myslis filtrem LPG.Jestli filtr ve filtrboxu tak to nema s plynem nic spolecnyho.Zasada je na LPG udrzovat cistej saci filtr.Tz. menit casteji nez po 10 000,ale to zalezi na prostredi.Jinak dost dulezity je u plynu parvidelne servisovat reduktor "smesovac" kdy je potreba ho rozebrat,vycistit,a vymenit vsechny membrany za novy.Cela sada nehrednich dilu pro reduktor stoji pry cca 400,-.Plyn umi poradne zasrackovat soustavu,to je pak jak kdyby se do toho nekdo vys...al.Potom to jinak jezdi... :lol:
Jak máš ventil pro plyn, pod ním je šroubem přidělaná taková miska z kovu. Když to odšroubuješ, je v ní normální filtr z papíru-vypadá jako zmenšený filt na vzduch. Nemusí to mít všechny montáže LPG ale kamarád to má a člověk by koukal, kolik bordelu a prachu je v tom plynu narváno. Já to psal jako jednu z možných závad-pak to nedává plyn jak má a dělá to bordel. :wink:

Napsal: pon úno 27, 2006 08:54
od Patrac
to co se ti stalo že ti to zdecho je dívný a příčin může být několik. proč ti to pak nešlo nastartovat je jednoduchý uchlastal si ho. stačilo přepnout do polohy bez LPG a bez Benzínu a třikrát čtyřikrát miotorem otočit startérem. vidě by si že by to chytlo a hned naskočilo. a následně po spotřebování směsi zhaslo.Nebo to nechat tak 58 min stát a zkusit nastartovat za chvíli pak už jen přepnout na benzín natočit a odjet. na LPG zkusit přepnout až za chvíli. Chyba může být i nedostatek vody v systému chlazení. špatně se ohřívá reduktor a dochází k zamrznutí. ( osobně jsem se s tím setkal pouze jednou na horách při -18°)

Napsal: stř črc 16, 2008 15:34
od martinz
Takle mi jednou zdechnul motor poté co jsem natankoval plnou u bývalé Petry v Č.Budějovicích.Taky nešlo nastartovat a benzin jsem neměl.(vypustil jsem pak z LPG nádrže 9litrů vody!To nase...!Ještě to pak zlobilo nějaký měsíc,že zamrzlo občas potrubí.
Na benzin startuju jen na emise a seřízení před tím-jinak NIKDY.I nový motor po GO jsem zajížděl jen na LPG.
Jen jak byly ty mrazy,po roce 90.U nás celý týden -30,přes den jenom -20.Tak to zamrzalo.
Ročně jsem s žigulem najel tak 70 000km.Už jsem jich měl několik.Všechny po revoluci jsem hned nechal předělat na LPG.Filtr LPG jsem při tankování z bomb čistil každou chvíli a občas měnil.Také membrány rychle tvrdly a byl tam olej z LPG ruční pumpy.Ale kilometr stál necelých 50halířů:).
Ted membrány měnim tak po 4 letech a o filtříku nevim.Tankuju hlavně v Mirošovicích,ted tam maj za 14,90Kč.Po mnohaletých zkušenostech bych do žigula nedal jiný náhradní díl,než od CS AUTOLADA.Bud Koněvovka,nebo Mělník.Jinak to jsou většinou náhražky a sr...y!
Protože mám tranzistorový zapalování,tak palec už jsem měnil několik desetkrát,ale neopotřebovává se kladívko a předstih-odtrh drží.
Pěkný den.