Po sešlápnutí plynu padají otáčky

Moderátor: Moderátoři

Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

nebo to spis zamrzlo...po chvili se to zase prohreje a rozmrzne.S LPG nemam zkusenosti, blbej dotaz...takova packa na zimni a letni provoz je prepla na zimu???
Uživatelský avatar
denis
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denis »

POkud je zima a brzo se přepne na plyn, zamrzne reduktor a zdechne to-smrad z plynu jak v opičárně-mě to dělalo ve velkém mrazu.
Toto nejspíš ale nebude váš případ,protože ten motor byl ohřátý-chce to zkontrolovat filtr na LPG,nelépe u servisu-u nás to seštelují grátis a zjistí případné chyby. Je dobré vědět, kolik systém LPG má za sebou-mohou být v kelu membrány.
Pokud je auto na plyn zachlastané, chce mu to dát chvilku klid-nechal jsem to nějaké 2 minuty ať se to trochu odvětrá a pak po přepnutí na benzín to trvá déle, než to chytne-samo že bez sytiče(pokud je to zahřáté. Pokud padá benzín, na čerpadle, trvá to ještě déle-nejlépe napumpovat ručně benzín do karburátoru-hrrrr a jedeme dál.....
Toto vše platí za předpokladu, že je motor aspoň trochu rozumně nastavený a zapalování je OK.
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

No nevim co myslis filtrem LPG.Jestli filtr ve filtrboxu tak to nema s plynem nic spolecnyho.Zasada je na LPG udrzovat cistej saci filtr.Tz. menit casteji nez po 10 000,ale to zalezi na prostredi.Jinak dost dulezity je u plynu parvidelne servisovat reduktor "smesovac" kdy je potreba ho rozebrat,vycistit,a vymenit vsechny membrany za novy.Cela sada nehrednich dilu pro reduktor stoji pry cca 400,-.Plyn umi poradne zasrackovat soustavu,to je pak jak kdyby se do toho nekdo vys...al.Potom to jinak jezdi... :lol:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
denis
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denis »

Ondra 07 píše:No nevim co myslis filtrem LPG.Jestli filtr ve filtrboxu tak to nema s plynem nic spolecnyho.Zasada je na LPG udrzovat cistej saci filtr.Tz. menit casteji nez po 10 000,ale to zalezi na prostredi.Jinak dost dulezity je u plynu parvidelne servisovat reduktor "smesovac" kdy je potreba ho rozebrat,vycistit,a vymenit vsechny membrany za novy.Cela sada nehrednich dilu pro reduktor stoji pry cca 400,-.Plyn umi poradne zasrackovat soustavu,to je pak jak kdyby se do toho nekdo vys...al.Potom to jinak jezdi... :lol:
Jak máš ventil pro plyn, pod ním je šroubem přidělaná taková miska z kovu. Když to odšroubuješ, je v ní normální filtr z papíru-vypadá jako zmenšený filt na vzduch. Nemusí to mít všechny montáže LPG ale kamarád to má a člověk by koukal, kolik bordelu a prachu je v tom plynu narváno. Já to psal jako jednu z možných závad-pak to nedává plyn jak má a dělá to bordel. :wink:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

to co se ti stalo že ti to zdecho je dívný a příčin může být několik. proč ti to pak nešlo nastartovat je jednoduchý uchlastal si ho. stačilo přepnout do polohy bez LPG a bez Benzínu a třikrát čtyřikrát miotorem otočit startérem. vidě by si že by to chytlo a hned naskočilo. a následně po spotřebování směsi zhaslo.Nebo to nechat tak 58 min stát a zkusit nastartovat za chvíli pak už jen přepnout na benzín natočit a odjet. na LPG zkusit přepnout až za chvíli. Chyba může být i nedostatek vody v systému chlazení. špatně se ohřívá reduktor a dochází k zamrznutí. ( osobně jsem se s tím setkal pouze jednou na horách při -18°)
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
martinz
Příspěvky: 72
Registrován: pon kvě 28, 2007 17:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od martinz »

Takle mi jednou zdechnul motor poté co jsem natankoval plnou u bývalé Petry v Č.Budějovicích.Taky nešlo nastartovat a benzin jsem neměl.(vypustil jsem pak z LPG nádrže 9litrů vody!To nase...!Ještě to pak zlobilo nějaký měsíc,že zamrzlo občas potrubí.
Na benzin startuju jen na emise a seřízení před tím-jinak NIKDY.I nový motor po GO jsem zajížděl jen na LPG.
Jen jak byly ty mrazy,po roce 90.U nás celý týden -30,přes den jenom -20.Tak to zamrzalo.
Ročně jsem s žigulem najel tak 70 000km.Už jsem jich měl několik.Všechny po revoluci jsem hned nechal předělat na LPG.Filtr LPG jsem při tankování z bomb čistil každou chvíli a občas měnil.Také membrány rychle tvrdly a byl tam olej z LPG ruční pumpy.Ale kilometr stál necelých 50halířů:).
Ted membrány měnim tak po 4 letech a o filtříku nevim.Tankuju hlavně v Mirošovicích,ted tam maj za 14,90Kč.Po mnohaletých zkušenostech bych do žigula nedal jiný náhradní díl,než od CS AUTOLADA.Bud Koněvovka,nebo Mělník.Jinak to jsou většinou náhražky a sr...y!
Protože mám tranzistorový zapalování,tak palec už jsem měnil několik desetkrát,ale neopotřebovává se kladívko a předstih-odtrh drží.
Pěkný den.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“