Napsal: pát kvě 05, 2006 08:23
Odvětrávání karburátoru měly snad jen první karburátory 2101.
Každopádně karburátor WEBER 2106-1107010 odvětrávací ventil nemá, těsnění s očkem jsem použil bez problémů, dokonce jsem tam očko nechal, ničemu tam nepřekáží.
Ale mám trochu jiný problém. Karburátory WEBER (ale asi obecně karburátory LADA) dost trpí na vytažení středního dílu, jehož důsledkem je netěsnost víka k střednímu dílu v oblasti toho jednoho šroubu naproti plovákové komoře. (v oblasti difuzérů)
Před rozborkou s původním těsněním je taková netěsnost neviditelná, původní těsnění je dostatečně silné a flexibilní, že to pokryje. Ale běda, když se dá těsnění nové, hned je tam mezera. Naštěstí by se střední díl dal teoreticky orovnat, ale konstrukčně dalšímu prohnutí asi předcházet nelze, jednak dotažení toho jednoho šroubu a druhak asi síly, které se na to přenáší od tělesa vzduchového filtru vykonají své.
Nějaký nápad co s tím?
Naštěstí mám mezeru jen u komory druhé klapky, ta není v provozu pořád. Až dojde k finálnímu odladění karburátoru (uvažuji o zásahu do otryskování) asi to zvenku přemáznu silikonem.
Každopádně karburátor WEBER 2106-1107010 odvětrávací ventil nemá, těsnění s očkem jsem použil bez problémů, dokonce jsem tam očko nechal, ničemu tam nepřekáží.
Ale mám trochu jiný problém. Karburátory WEBER (ale asi obecně karburátory LADA) dost trpí na vytažení středního dílu, jehož důsledkem je netěsnost víka k střednímu dílu v oblasti toho jednoho šroubu naproti plovákové komoře. (v oblasti difuzérů)
Před rozborkou s původním těsněním je taková netěsnost neviditelná, původní těsnění je dostatečně silné a flexibilní, že to pokryje. Ale běda, když se dá těsnění nové, hned je tam mezera. Naštěstí by se střední díl dal teoreticky orovnat, ale konstrukčně dalšímu prohnutí asi předcházet nelze, jednak dotažení toho jednoho šroubu a druhak asi síly, které se na to přenáší od tělesa vzduchového filtru vykonají své.
Nějaký nápad co s tím?
Naštěstí mám mezeru jen u komory druhé klapky, ta není v provozu pořád. Až dojde k finálnímu odladění karburátoru (uvažuji o zásahu do otryskování) asi to zvenku přemáznu silikonem.