Stránka 2 z 3

Napsal: úte úno 21, 2006 19:13
od camillo_cz
Výrobky zn. bosch taky nemám rád... :x

Napsal: stř úno 22, 2006 08:36
od Dancul
Obávam sa, že v motore 2111 je všetko Bosch -vstrekovanie, elektronika, ... Niekde som čítal, že k vstrekovaniu Bosch sú najlepšie aj sviečky Bosch. Ale asi to bola chyba. :cry:

Napsal: čtv úno 23, 2006 06:53
od Erik
Co jsem slyšel, tak tak ta elektronika od GM v Ladách šlapala lépe, než Bosh, snad i spotřeba byla příznivější. To říkal i p. Burian z Mělníka.

Napsal: čtv úno 23, 2006 08:33
od Jiri
NO k těm svíčkám...ty doporučovaný boschácký svíčky jsou moc studený. Ne každýmu typu auta sedí všecko co výrobce doporučí. Vzhledem k tomu že brisky v tom fungujou normálně, tak bych řekl že doporučili nějaký nevhodný typ. Na typu vstřikování to moc nezáleží, podstatnější je konstrukce spalovacího prostoru.
Spousta těch "bosch produktů " se ale vyrábí přímo v rusku kde postavili fabriku - pídíl jsem se po tom jak je možné že bosch z prodjeny CS autolada je levnější než přímo u Bosche a Bosch to nemívá na skladě ale objednává. Navíc v rusku je ten výrobek ještě levnější:-))) Nedělám si v dnešní době iluze o něměcké kvalitě, zvlášť když se to skládá po všech možných levných koutech světa.

Napsal: čtv úno 23, 2006 08:39
od Jiri
Dancul: nevím co máš za Samaru ale pokud to není rok výroby 2000 a starší, tak by tam měla být elektronika GM. (většina dílů GM je dražší než Bosch) - jak jsem psal - GM se vždy dováželo, Bosch si montujou rusové sami....:-)
Myslím že do Čech se Samary v kombinaci s Boschem nevozily.

Napsal: čtv úno 23, 2006 10:34
od Wolf
Jiri píše:...Nedělám si v dnešní době iluze o něměcké kvalitě, zvlášť když se to skládá po všech možných levných koutech světa.
To je pravda, ja pouzivam fitry MAN a snad neni jejich kvalita nejak horsi, nicmene take uz je na nich uvedena vyroba tusim v Jihoafricke republice. W.

Napsal: čtv úno 23, 2006 11:38
od Dancul
Jiri píše:Dancul: nevím co máš za Samaru ale pokud to není rok výroby 2000 a starší, tak by tam měla být elektronika GM. (většina dílů GM je dražší než Bosch) - jak jsem psal - GM se vždy dováželo, Bosch si montujou rusové sami....:-)
Myslím že do Čech se Samary v kombinaci s Boschem nevozily.
Mam samaru r.v. 1999. Bola dovezena v ramci deblokacii ruskeho dlhu.

Napsal: čtv úno 23, 2006 14:38
od Jiri
aha..nejak jsem zapomel ze jsi ze Slovenska:-) trochu me to znejistilo.. i kdyz si myslim ze touhle dobou tam bylo jeste vse od GM...1,5l motory s GM mely 52kW, s Boschem 57kW (a euro2)..

Napsal: čtv úno 23, 2006 15:50
od Dancul
Jiri píše:aha..nejak jsem zapomel ze jsi ze Slovenska:-) trochu me to znejistilo.. i kdyz si myslim ze touhle dobou tam bylo jeste vse od GM...1,5l motory s GM mely 52kW, s Boschem 57kW (a euro2)..
co to? tak to je pre mna novinka. myslel som, ze mam bosch a ono to je GM. asi... lebo 57 kW menam ani z kopca... :? ...a ani papierovo.
inak ked som to auto kupoval, skusal som dve uplne rovnake samarky 21093 s uplne rovnakym motorom. No a zdalo sa mi, ze jedna tahala asi tak o 30% lepsie, no bola totalne prehnita. Tak som zobral tu zdravsiu (a asi lenivejsiu). Boli v nej sviecky bosch a teraz som tam dal dalsie boschky. Ci nejako nemoze mat suvis ta "lenivost" s tymi nepodarienymi svieckami? Inak od vymeni sviecok sa pusta ventilator chladica podstatne skor a to je vonku este stale len par nad nulou.

Napsal: čtv úno 23, 2006 16:34
od Jiri
Nevim nenvim:-) Bosche mam ja, auto je vyrobene 2001 Tavri myslim ma 2000 a je tam GM.
Svicky se daji kombinovat jak je libio a co je na sklade ale kombinace ridicijednotky s treba vahy vzduchu..nevim, jak moc jsou ty charaktrirstiky kalibrovane.
Nejlip to poznas podle vahy vzduchu jestli je " hranata" tak je to GM, jestlije kulata je to Bosch. Me ty svicky od Bosche vadili jen pri studen motoru pri nizkych otackach jakmile se tomu slaplo na krk tak to jelo stejne. Ani se spotrebou nebyl rozdil. Svicky a termostat..to by souviset nemelo. ME se loni zacal vic zahrivat motor pri nizkych otackach a problem byl v termostatu.. malo oteviral.. (odesel po 60 000km a 4 letech:-( nevadilo to na dalnici ale pri 90km/h na 5ku.. nebo ve meste

Napsal: čtv úno 23, 2006 16:38
od Jiri
je to off topic ale k tematu nemecka kvalita
odcituju visacku co mam v brasne na notebook:
"Made in China, German Quality and Design"
:roll:

Napsal: čtv úno 23, 2006 18:20
od Erik
Jiří, ta váha od GM do Boshe ani nepasuje. Koukal jsem na to u bratrance, který má Samarku s GM a do mé 2111 1,5 Li 8v to nešlo ani náhodou. Ale myslím si, že ty svíčky neplechu udělat mohou - zkusil bych zpět ty staré. A ten ventilátor chlazení - asi by to chtělo napojit to na počítač, pro jistotu. To je holt daň za vstřikování a řídící jednotku.

Napsal: pát úno 24, 2006 06:55
od Wolf
Dancul píše:... Inak od vymeni sviecok sa pusta ventilator chladica podstatne skor a to je vonku este stale len par nad nulou.
To mi spise pripada jako kdyz jde spatne zapalovani, konkretne spatny prubeh krivky predstihu, v lepsim pripade spatna kvalita benzinu. Nevim, jak je to u nove rady, kdyz tak mne opravte, ale myslim, ze za jizdy se sahara snad ani nespousti, ci snad ano? W.

Napsal: pát úno 24, 2006 07:11
od Erik
No mě normálně ne, jen v koloně a to už musí být.

Napsal: pát úno 24, 2006 08:15
od Jiri
za jizdy ..jen do dlouhyho prudkyho kopce kde to na jedncku nejede vic nez 30:-) jinak v kolonnach to chladi v lete kazdou chvili...