Motor 2111 - neťahá
Moderátor: Moderátoři
Co jsem slyšel, tak tak ta elektronika od GM v Ladách šlapala lépe, než Bosh, snad i spotřeba byla příznivější. To říkal i p. Burian z Mělníka.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
NO k těm svíčkám...ty doporučovaný boschácký svíčky jsou moc studený. Ne každýmu typu auta sedí všecko co výrobce doporučí. Vzhledem k tomu že brisky v tom fungujou normálně, tak bych řekl že doporučili nějaký nevhodný typ. Na typu vstřikování to moc nezáleží, podstatnější je konstrukce spalovacího prostoru.
Spousta těch "bosch produktů " se ale vyrábí přímo v rusku kde postavili fabriku - pídíl jsem se po tom jak je možné že bosch z prodjeny CS autolada je levnější než přímo u Bosche a Bosch to nemívá na skladě ale objednává. Navíc v rusku je ten výrobek ještě levnější:-))) Nedělám si v dnešní době iluze o něměcké kvalitě, zvlášť když se to skládá po všech možných levných koutech světa.
Spousta těch "bosch produktů " se ale vyrábí přímo v rusku kde postavili fabriku - pídíl jsem se po tom jak je možné že bosch z prodjeny CS autolada je levnější než přímo u Bosche a Bosch to nemívá na skladě ale objednává. Navíc v rusku je ten výrobek ještě levnější:-))) Nedělám si v dnešní době iluze o něměcké kvalitě, zvlášť když se to skládá po všech možných levných koutech světa.
-
- Příspěvky: 39
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:57
- Bydliště: Kysucké Nové Mesto
- Kontaktovat uživatele:
Mam samaru r.v. 1999. Bola dovezena v ramci deblokacii ruskeho dlhu.Jiri píše:Dancul: nevím co máš za Samaru ale pokud to není rok výroby 2000 a starší, tak by tam měla být elektronika GM. (většina dílů GM je dražší než Bosch) - jak jsem psal - GM se vždy dováželo, Bosch si montujou rusové sami....
Myslím že do Čech se Samary v kombinaci s Boschem nevozily.
Peugeot 207 SW 1,6 120k
SAMARA 21093-20
SAMARA 21093-20
-
- Příspěvky: 39
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:57
- Bydliště: Kysucké Nové Mesto
- Kontaktovat uživatele:
co to? tak to je pre mna novinka. myslel som, ze mam bosch a ono to je GM. asi... lebo 57 kW menam ani z kopca... ...a ani papierovo.Jiri píše:aha..nejak jsem zapomel ze jsi ze Slovenska:-) trochu me to znejistilo.. i kdyz si myslim ze touhle dobou tam bylo jeste vse od GM...1,5l motory s GM mely 52kW, s Boschem 57kW (a euro2)..
inak ked som to auto kupoval, skusal som dve uplne rovnake samarky 21093 s uplne rovnakym motorom. No a zdalo sa mi, ze jedna tahala asi tak o 30% lepsie, no bola totalne prehnita. Tak som zobral tu zdravsiu (a asi lenivejsiu). Boli v nej sviecky bosch a teraz som tam dal dalsie boschky. Ci nejako nemoze mat suvis ta "lenivost" s tymi nepodarienymi svieckami? Inak od vymeni sviecok sa pusta ventilator chladica podstatne skor a to je vonku este stale len par nad nulou.
Peugeot 207 SW 1,6 120k
SAMARA 21093-20
SAMARA 21093-20
Nevim nenvim:-) Bosche mam ja, auto je vyrobene 2001 Tavri myslim ma 2000 a je tam GM.
Svicky se daji kombinovat jak je libio a co je na sklade ale kombinace ridicijednotky s treba vahy vzduchu..nevim, jak moc jsou ty charaktrirstiky kalibrovane.
Nejlip to poznas podle vahy vzduchu jestli je " hranata" tak je to GM, jestlije kulata je to Bosch. Me ty svicky od Bosche vadili jen pri studen motoru pri nizkych otackach jakmile se tomu slaplo na krk tak to jelo stejne. Ani se spotrebou nebyl rozdil. Svicky a termostat..to by souviset nemelo. ME se loni zacal vic zahrivat motor pri nizkych otackach a problem byl v termostatu.. malo oteviral.. (odesel po 60 000km a 4 letech:-( nevadilo to na dalnici ale pri 90km/h na 5ku.. nebo ve meste
Svicky se daji kombinovat jak je libio a co je na sklade ale kombinace ridicijednotky s treba vahy vzduchu..nevim, jak moc jsou ty charaktrirstiky kalibrovane.
Nejlip to poznas podle vahy vzduchu jestli je " hranata" tak je to GM, jestlije kulata je to Bosch. Me ty svicky od Bosche vadili jen pri studen motoru pri nizkych otackach jakmile se tomu slaplo na krk tak to jelo stejne. Ani se spotrebou nebyl rozdil. Svicky a termostat..to by souviset nemelo. ME se loni zacal vic zahrivat motor pri nizkych otackach a problem byl v termostatu.. malo oteviral.. (odesel po 60 000km a 4 letech:-( nevadilo to na dalnici ale pri 90km/h na 5ku.. nebo ve meste
Jiří, ta váha od GM do Boshe ani nepasuje. Koukal jsem na to u bratrance, který má Samarku s GM a do mé 2111 1,5 Li 8v to nešlo ani náhodou. Ale myslím si, že ty svíčky neplechu udělat mohou - zkusil bych zpět ty staré. A ten ventilátor chlazení - asi by to chtělo napojit to na počítač, pro jistotu. To je holt daň za vstřikování a řídící jednotku.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
To mi spise pripada jako kdyz jde spatne zapalovani, konkretne spatny prubeh krivky predstihu, v lepsim pripade spatna kvalita benzinu. Nevim, jak je to u nove rady, kdyz tak mne opravte, ale myslim, ze za jizdy se sahara snad ani nespousti, ci snad ano? W.Dancul píše:... Inak od vymeni sviecok sa pusta ventilator chladica podstatne skor a to je vonku este stale len par nad nulou.