Stránka 2 z 4
Re: sevaman - 2101
Napsal: ned led 19, 2014 21:42
od Kopr
Tak tak
Re: sevaman - 2101
Napsal: pon led 20, 2014 13:32
od mayo456
na sýtiči musí ísť normálne aj po pridaní plynu akurát bude mať žvýšené otáčky čo je prirodzené kedže je bohatšia zmes
Re: sevaman - 2101
Napsal: pon led 20, 2014 13:54
od JmJ
Za studena na plny/polovicni sytic musi jit normalne, normalne za plynem atd. Zvlast v tehle teplotach. Pokud se za studena pri dnesnich teplotach na sytic dusi, pak to neni ok.
Pokud je -10, pak po nastartovani i na plny sytic se muze stat, ze se prvnich 10 - 30 vterin pri pridani plynu pridusi, ale jakmile uz bezi aspon minutu i za mrazu, tak musi jet na sytic normalne.
Zkontroluj, jestli ti podlak reguluje otevreni klapky sytice. A pak celkove serizeni.
Re: sevaman - 2101
Napsal: pon led 20, 2014 15:01
od Luky
sevaman píše:Otázka zní: Je normální, že sytič musí být vytažený než se pohne teplota na budíku? Jak odstranit chcípání při přidání plynu společně se sytičem. Podtlak nemám
Řeším podobný problém. Ne vždy je čas to nechat ohřát a vypnout sytič
Re: sevaman - 2101
Napsal: pon led 20, 2014 15:03
od Laďuša
Tak jedu kousek na sytič, ne? Od toho to tam je.
Re: sevaman - 2101
Napsal: pon led 20, 2014 15:07
od Luky
sevaman píše:akorát, to auto strašně dlouho musí jet na sytič jinak zdechne. Při přidání plynu, když jde na sytič se zakucká je slyšet jak se motor postupně sbírá. Když jsem sytič přivřel na cca. 1/4 a šlápl po plynu zdechl uplně. Za tepla jde krásně, jenom se převaluje a jde za plynem chytne na převalení.
Moderátor a nepřečte si otázku
Re: sevaman - 2101
Napsal: pon led 20, 2014 15:15
od Laďuša
Jo takhle
Dobře, pokračujte.
Re: sevaman - 2101
Napsal: pon led 20, 2014 21:53
od sevaman
no mám čas na to, to ohřát, jelikož žigo opravdu není daily
, akorát mě trošku štve, že prostě nejde jak má...zajdu se poptat místního mechoša co 15 let LADil
Re: sevaman - 2101
Napsal: pon led 27, 2014 21:04
od sevaman
no nakonec zakoupen nový 4kvalt, jelikož po několika konzultacích jsem dospěl k závěru, že ložisko spojky opravdu nebude hučet, když je spojka nahoře a i hučení je slyšet na 1.2.3. převodový stupeň krom 4. Hlavně po vypuštění oleje ze staré převodovky špóny na šroubu nesvědčily nic dobrého. Krom toho sehnány nějaké blatníky z Ovy a spousta plechů o kterých bych v životě neřekl, že se můžou dělat jako náhradní díl už tady po okolí. Jen co vyjede 850 z garáže bude se ladit Vaz.
Re: sevaman - 2101
Napsal: ned bře 09, 2014 18:15
od sevaman
tak F850 jde po neděli na technickou, tak jsem začal pomalinku rýpat do ruské pomsty.
no řidičův blatník K.O., Držák na hever pod řídičem včetně kousku podlahy taktéž. To se snad zvládne vyvazit během příštího víkendu.
Největší problém bude vymyslet misku pružiny v kufru jinak je to všude pevný jako skála
Re: sevaman - 2101
Napsal: pon bře 10, 2014 00:15
od mayo456
miska pružiny je odhnitá?
Re: sevaman - 2101
Napsal: pon bře 10, 2014 07:21
od sevaman
tak do kufru to zatím neprostřelilo, ale 2 pytle zemáků bych do toho nedával. Nejblbější je, že předchozí majitel byl barvičkář a tím řešil korozi. Stejně je zajímavé, že druhá strana je perfektní a přitom se to tváří, že do toho nikdy hrabané nebylo.
Re: sevaman - 2101
Napsal: ned bře 16, 2014 21:06
od sevaman
dobrý den, blatník ven
označené místa se již na vozidle nenacházejí, plechy nachystané, céočko taky pokračování příští víkend
Re: sevaman - 2101
Napsal: ned bře 16, 2014 21:10
od Kyselinár
Re: sevaman - 2101
Napsal: úte dub 01, 2014 21:05
od sevaman
když bylo dneska tak hezky
a takhle to je aktualní, drobných nedodělků si nevšímejte, budou odstraněny, kapota hozená jen tak...
musím to do konce týdne sfouknout a pak fičet na STK. Lakovat to nechám vyhledově