Stránka 2 z 5

Re: Auta v časopisech

Napsal: úte říj 15, 2013 13:00
od Raduz
Dik za info, ušetřím, zmanipulované recenze kupovat nebudu :twisted:

Re: Auta v časopisech

Napsal: úte říj 15, 2013 19:02
od veliz
Mě zaujal ten favorit ve Světě Motorů, zejména vysvětlení šéfkonstruktéra Hrdličky, jak a proč se z motoru "stodvacítky" stal motor s prakticky neomezenou životností, či hodnocení favorita panem Jandou (dodnes neznám mnoho aut, která by lépe svítila a topila). V témže SM je test konkurenta Lady - nové Dacie Logan MCV (cena od 179900,- včetně posilovače řízení, ABS, ESP, 4 airbagů a lakovaných nárazníků).

Re: Auta v časopisech

Napsal: stř říj 16, 2013 08:42
od Luděk Musil
veliz píše:Mě zaujal ten favorit ve Světě Motorů, zejména vysvětlení šéfkonstruktéra Hrdličky, jak a proč se z motoru "stodvacítky" stal motor s prakticky neomezenou životností
motor z favorita a prakticky neomezená životnost? Si dělá kozy, ne :?: Můžete sem někdo to hodnocení hodit, ať se taky zasměju?
veliz píše:či hodnocení favorita panem Jandou (dodnes neznám mnoho aut, která by lépe svítila a topila)...
S tím svícením na 100% souhlasím, topení nevím, vezl jsem se v tom jen v létě :idea: . L.

Re: Auta v časopisech

Napsal: stř říj 16, 2013 09:01
od Cory
Tak ono v podstate aj zigulacky motor je nesmrtelny, ak sa spravi vybrus a posklada, tak preco nie. Mozno je praktickejsi skodovacky motor, ak sa nemylim, ma vlozky, ktore sa mozu vymienat... Ale ze by to bolo tak nesmrtelne? :D

Re: Auta v časopisech

Napsal: stř říj 16, 2013 09:12
od Luděk Musil
Zamyslím se nad těmi větami jinak: pokud někdo o něčem tvrdí, že je nesmrtelné - tak vynalezl perpetum mobile.
Tím pádem je nesmrtelná i obyčejná pentelka (akorát musím co měsíc dodat novou tuhu) :P .

Re: Auta v časopisech

Napsal: stř říj 16, 2013 09:14
od Cory
To zcela určite, zalezi na uhle pohladu :P

Re: Auta v časopisech

Napsal: stř říj 16, 2013 11:00
od Teepee
V tom Světě motorů uvedli, že některé motory najely i 800 000km.
Pak správně uvedli očekávanou životnost motorů 742 (120ky a spol) cca 100 tkm.
Myslím, že 8x tolik na Favoritu znamená motor s neomezenou životností, protože mezitím to budou tak tři kastle... :mrgreen:

Re: Auta v časopisech

Napsal: stř říj 16, 2013 12:11
od Luděk Musil
Teepee píše: ... některé motory najely i 800 000km...
bílá vrána, výjimka potvrzující pravidlo .... .
Kolik těch favoritů celkem vyjelo a kolik jich nalítalo těch 800 ? Dostaneme se sotva do řádu promilí a oni z toho hned udělaj motor s prakticky neomezenou životností.
Jako jo, dobrý, v pohodě, některý motory to udělaly. Jediný, co mě na tom sere jsou ty blbý kecy vokolo a jak si všichni tahaj triko :puke:
L.

Re: Auta v časopisech

Napsal: čtv říj 17, 2013 18:01
od ger007
nevim, ten favorit motor nebol zas tak katastroficky, pri shade 105 - 130 boli biedne, ten favorit bol troska prepracovanejsi, co ja som mal 4 favority moznost dlhodobo uzivat, tak vsetky mali cez 150tkm bez GO, a neboli to teda ziadne pretekarske stroje ale ucel splnily. startovalo to aj v zime no nic moc... ale nesmrtelne tie motory fakt niesu :-D

Re: Auta v časopisech

Napsal: čtv říj 17, 2013 19:21
od veliz
Luděk Musil píše:
Teepee píše: ... některé motory najely i 800 000km...
bílá vrána, výjimka potvrzující pravidlo .... .
Kolik těch favoritů celkem vyjelo a kolik jich nalítalo těch 800 ? Dostaneme se sotva do řádu promilí a oni z toho hned udělaj motor s prakticky neomezenou životností.
Jako jo, dobrý, v pohodě, některý motory to udělaly. Jediný, co mě na tom sere jsou ty blbý kecy vokolo a jak si všichni tahaj triko :puke:
L.
Tzv. neomezená životnost škodováckých motorů (1,3 favorit, felicia, 1,4 fabia) se poprvé objevila na stránkách Světa Motorů z klávesnice recenzenta ojetých vozidel p. Vaculíka v recenzi fabie 1,4MPi pod názvem Malý Mercedes, kterou jsem vkládal i na toto fórum. Přestože je to nadsanené, nelze pana Vaculíka podezřívat z přehnané náklonnosti k značce Škoda. V minulosti byl např. autorem článku Hromada Technických Problémů a v poslední době tvrdě kritizuje motory TSI, které lze podle něj doporučit jen tehdy, pokud celé vlastnictví je kryto zárukou. Jestliže tyto motory (ale i mnohé jiné dnešní motory včetně prémiových značek) se mnoha majitelům odměnily rozpadem po pár desítkách tisíc kilometrů, nelze se divit, že pan Vaculík považuje životnost motoru favorita, který běžně najel bez problémů přes 300000km, za prakticky neomezenou.

Re: Auta v časopisech

Napsal: čtv říj 17, 2013 19:30
od Hurikán
Tak v tomhle světle má potom téměř jakýkoliv jiný motor starší konstrukce neomezenou životnost. I třeba ze Spartaka. Jen stačí tu a tam vyměnit válce a písty, popř. klikovku, různé části hlavy, atp. Ale v principu jde pořád o ten stejný motor. Teda ehm blok, že... :lol:

Jo a pozor! Hlavní je, neplést si neomezenou životnost s nesmrtelností!!! :lol: :lol: :lol:

Re: Auta v časopisech

Napsal: ned lis 10, 2013 14:02
od uha2324
18. listopadu vyjde dalsi dil "Auto TIP klassik", ma v nem byt clanek o VAZ 2103.
Casopis si koupim (coz jinak delam jen vyjimecne), ale nejspis to nebude nic zhaveho. Tento casopis je dost povrchni, ma 130 stranek na kterych stihnou popsat jeste vice aut, vetsinou je tam jen jedna fotka auta a k tomu maly nic nerikajici odstavec. Tak uvidime, me muzou jen prekvapit...

Re: Auta v časopisech

Napsal: pon lis 18, 2013 16:43
od nuladvojka
Tak podle mě tam toho je dost, tolik o žigulíkovi jsem ještě nikde v časopise nečetl :rolleyes: !Je o tom 10 stran, časopis stojí 69Kč.Fotky jsou jenom orientační, protože každý správný laďák by měl tento časopis vlastnit :lol: !A jinak díky uha2324 za dobrý tip :!:

Re: Auta v časopisech

Napsal: pon lis 18, 2013 18:00
od Marek89
Mozes to oskenovat v lepsom rozliseni ?

Re: Auta v časopisech

Napsal: pon lis 18, 2013 18:09
od nuladvojka
Omlouvám se, nemůžu skenovat :cry: