Stránka 2 z 2

Napsal: úte úno 07, 2006 23:20
od Little Red Riding Hood
už ste to projeli??.. jak? jde to nějak citit? co zvuk změnil se?... :wink:

Napsal: úte úno 07, 2006 23:41
od Majo
no zatial mame spravenych 50km. Je to akoze super, lenze co sa tyka pridavania vykonu, to nemozem celkom presne posudit lebo ako som nahodil 1700vku, tak som nevedel kolko vykonu v tom je, kedze mi smykala spojka. Teraz mi zrazu pribudlo otvorene sanie, prestala smykat spojka, takze dokopy je to teda brutalne poznat. Priklad: pri 80km/h ked zosliapnem na 5ke plny plyn, tak hrabu kolesa(nasnezene):twisted:
Zvuk, no tak samozrejme sa zmenil. Je to super zvuk, ovsem nie nejaky ze by sa nedal vydrzat na vozenie rodinky na vylety. Zrejme sa este potrebuje vypalit. Teraz je to nieco medzi jednorurovym a dvojrurovym madarskym koncovym tlmicom. Uvidime casom. O par dni hodim zaznam zvuku na net...

Napsal: úte úno 07, 2006 23:48
od capodrak
dá se to pořídit i na 1700i (střikačku)?
...moc pěkný umí to i v nerezu? s jiným posledním dílem

jakej je rozdíl meti 40 a 50 (nemyslím pruměr ale vyznam) jetě má to smysl když mám seriovej motor ? :roll:

Napsal: stř úno 08, 2006 12:01
od Majo
ja to planujem davat na "i"cko niekedy na jar. Jedine co treba je implantovat lambda sondu kamsi do potrubia, kedze to ide priamo od hlavy. Zrejme niekde dole, kde sa spajaju lebo informacie len z jedneho valca by boli dost skreslujuce. Len neviem co na to povie ta elektronika. Asi by to chcelo chip. Uvidime :roll:
Keby to robili z nerezu, tak sem davat trochu ine fotky, to by som dosetril :wink: Bohuzial nevieme o tom, pravdepodobne to spravit nevedia.
Rozdiel medzi 40 a 50 je ten, ze 5O vyrabaju a 40 nie :wink:
Origos Lada ma priemer 37. A zavisi to od vykonu. Na seriovu Ladu to vyznam ma, teda myslim, tie vyssie kubatury(1500,1600,1700..), kedze rusaci si na vyfuku moc nepotrpeli a 1200vkovy priemer davali na vsetky. Na 1200vku, ci 1300vku v serii, by to bolo len vyhadzovanie penazi. A samozrejme, vzdy je dobre k tomu otvorit aspon sanie, ked uz nechces ine upravy...
takze ked to zhrniem: cim vacsi vykon motora, tym potrebuje lepsi vyplach a teda treba tym vacsi priemer vyfukoveho potrubia. Pri rozsahu uprav, o akych viem tu v Ladaklube, kazdemu uplne postacuje 50kovy vyfuk. 60kovy by som videl tak najskor od 120koni vyssie. 70kovy ani nehovorim :roll:

Napsal: stř úno 08, 2006 12:04
od Myso
madari pisu takto:
50ka na street race a male vacky(do 300)
60ka na cisto zavodne stroje velke vacky(nad 300) :mrgreen:

len male doplnenie k majovi...

Napsal: stř úno 08, 2006 22:24
od Števo
A co potom 70kovy system, lebo este aj ten vedia objednat.
Ten madar tvrdil , ze najbadatelnejsi rozdiel vykonu bol , ked 50kovy system namonto vali na 1200ku.
Vydrz co sa tyka hrdze , vraj jeho drzi uz 4ty rok a seriovky mu do pol roka zhrdzaveli.

Napsal: stř úno 08, 2006 22:29
od Majo
to by som videl tak na nejakej brutalne upravenej 1600, 1700,1800 co ma aspon 200koni :lol:
inak som zvedavy ako to jazdil, mne seriovky vydrzia ovela viac. 2-4roky :lol:
Uvidime toto. Na jar to streknem AL farbou lebo neviem kde tu pobliz sopuju hlinikom. :roll:

Napsal: čtv úno 09, 2006 08:55
od Roman
V Bratislave :D