Felícia - radenie

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10503
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Felícia - radenie

Příspěvek od Luděk Musil »

Také bych se přikláněl k chybě na mechanismu řazení a silentbloku motoru. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6505
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Felícia - radenie

Příspěvek od JmJ »

Tak silenblok u prevodovky sem vymenil a jednicka uz jde zaradit vzdycky, ale porad jde z tuha. Ne tak, ze by to tam clovek rval, ale jde to hur nez zbyle kvalty. Je to stejne at se zastavenym tak nastartovanym motorem. Jednicku nikdo neradil tak rok a pul, treba zlenivela :-) Dvojka jde dobre.

Btw na felde 1.6 byl namontovan silenblok z 1.3, ktery je nejen mensi, ale ma i jinou pozici proti kastli. Auto je z bazaru, tak co by asi clovek nechtel. Za poslednich deset let jsem nevidel auto z bazaru, ktere by nebylo slepencem nespravnych a znicenych dilu.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“