Stránka 2 z 3
Re: Kewintova Niva
Napsal: sob čer 15, 2013 13:16
od Kewint
Aha ,tak to jsi mě potěšil , napravu měnit nebudu , jenom ty kosti a panhardku , včera jsem troku křížil v lese a popraskaly mě . Díky Kewnt
Re: Kewintova Niva
Napsal: ned čer 16, 2013 20:20
od martas
Pořádně je povař a vyztuz

Re: Kewintova Niva
Napsal: ned čer 16, 2013 21:45
od RIKIJAN
mně praskla zatím jen jedna takže jsi měl smulu akorát mám ohlou pandrhajtku ale jak jí mám stelovatelnou šroubem tak ji tam nechám
Re: Kewintova Niva
Napsal: sob srp 31, 2013 10:10
od Kewint
Re: Kewintova Niva
Napsal: sob srp 31, 2013 15:43
od ger007
to je teda poriadna hnilicka, hodne zdaru !
Re: Kewintova Niva
Napsal: sob srp 31, 2013 16:39
od Crocodile
I přesto, že jsem z některých míst na mé 21044 nervózní, tak po shlédnutí jiných aut mám pocit že mám nové auto. Hodně štěstí ať se Nivka uzdraví.
Re: Kewintova Niva
Napsal: sob srp 31, 2013 19:11
od Majo
mohlo to byt aj v horsom stave

Re: Kewintova Niva
Napsal: sob srp 31, 2013 23:20
od Rankl
ano, mnoho zdaru,
dávej prosim fotky, ať se o něco méne vyrezlí chudáci jako já dostatecně metodicky připraví na něco podobného. Protože všechny shnijou.
Re: Kewintova Niva
Napsal: ned zář 01, 2013 11:17
od Kewint
Fotky budu dávat , původně jsem myslel že udělám zadní podběhy , a podlahu u řidiče ... Ale po odstrojení na mě vykouklo tohle ... Takže sem se rozhodl pro komplet , zadní podběhy , zadní čelo , přední podběhy . A to jste neviděly podlahu . Nikdo nikdy nevystříkal dutiny , a rozsypalo se to jako oplatka . No chtěl bych to mít do konce září hotové .
Re: Kewintova Niva
Napsal: úte říj 08, 2013 14:57
od Kewint
Tak ve vyvařování pomalu finišuju .. Mam hotovou podlahu , nosníky , shnilé byly i držáky torzních tyčí ,takže se vyrobily nové , zadní držák parnhardky jsem udělal taky nový . Teď dělám zadní podběhy , a zadní čelo , potom jdu na přední podběhy a je hotovo . Je to děs a hrůza , občas mám chuť se na to vysr** , ale po 2 dnech volna , mě to zase nedá

Vyvařením to teprve začne

A peněženka dělá jen cink, cink .... Fotky přidám .
Re: Kewintova Niva
Napsal: sob bře 08, 2014 11:43
od Kewint
Zdravím vás , tak po půl roce umorné práce se svářečkou , plechem a ohýbačkou , jsem se dostal do finále a svářečku mužu odložit . Začínal jsem s tím , že vyvařím podlahu řidiče s levým předním nosníkem , ale zdání občas klame , a tak se to zvrhlo v kompletní vyvaření . Začal jsem od zadních držáku torzních tyčí , zadních nosníků , pokračoval na zadních podběhách . Zadní čelo muselo celé pryč a taky pravý lem . Pak jsem se vrhnul na podlahu řidiče , která se musela udělat celá včetně celého spodního nosníků , který jsem udělal ze silnějšího plechu . Pravá strana , byla docela dobrá ,tam stačil udělat nosník . A pak to nastalo , oba přední podběhy včetně nosníků uplně durch ... to byla asi nejhorší práce ,ale kupodivu jsem se sešel a vše pasuje

. Momentálně dělám GO přední nápravy , protože všechny čepy jsou KO a náprava má na sobě asi vrstvy barvy ( spíš rzi ) Tak v práci , když mám čas vemu do ruky otloukačku a otloukám , pak to všechno opískuju a stříknu speciální barvou na nápravy . Tohle auto muselo stát ve vlhké garáži nebo nemělo žádnou udržbu , jinak si neumím vysvětlil tu hnilobu . Ten válečkovej lak , tomu asi taky moc nepřidal . Dvěře jsou tak shnilý , že se od sebe normálně oddělily . Dveře jsem sehnal ve šrotě i ze zadníma za pár korun . Jsou to z novější nivy bez trojuhelníčků . Dělám jak se dá , ale času moc není . Nosníky jsem natřel základovkou , a spoje přematlal bodyčkem ( takovou tou pastou na karosářské spoje . Celé to teď asi stříknu až po ten výlisek v motorovym prostoru hrbolcem ( samozřejmě přelakovatelnym ,aby se to pak dalo fouknout barvou . ) Nebo mátě někdo lepší nápad ?

. Nad barvou se ještě rozmýšlím . Ale nejspíš mě padla do oka švestková modrá . Dnes mě již mrzí , že jsem si nekoupil buď zdravější nivu , jelikož už těď jsem skoro na 40 000 ,-KČ , ale spíše , že jsem si nekoupil s MPI od bosche .. Náš servis se teď docela zabývá LPG a CNG . Máme u firmy tankovačku na CNG , ale to do toho bohužel s tim jednim vstřikovačem nedostanu

. Takže mi nezbyde , než tam vrazit LPG a třeba do budoucna sehnat MPIčko . Zde je pár fotek prozatím .
http://nivak2121.rajce.idnes.cz/Vyvareni_niva/
Re: Kewintova Niva
Napsal: sob bře 08, 2014 14:05
od Majo
Bud rad, ze si to mal hrdzave iba tak. Kludne si mohol kupit drahsi novsi rocnik a mohlo to vyzerat po odkryti horsie

Teraz uz mas hotovo, uz len lakosina a na par rokov pokoj

A MPI mozno zozenies z nejakej buracky.....
Re: Kewintova Niva
Napsal: sob bře 08, 2014 19:54
od Jan Vaníček
Práce máš uděláno hodně, asi stejné množství Tě ještě čeká. Vím, že to není veterán a že je to první auto, který vyvařuješ, ale místo napatlání tmelem jsi měl ta sváry nejprve přebrousit. Další věcí, která dost závisí na radě s nástřikem je, že si myslím, že ta základovka asi není dvojsložková? Pokud ne, je to škoda, protože předpokládám, že budeš jezdit i v zimě a pak to zase rychle zreziví.
Asi to nebudeš moc chtít slyšet, ale úplně zapomeň na ten hrubý nástřik - sice to skryje nedostatky, ale zas to o to lépe pod tím hnije (odzkoušeny snad všechny přípravky tohoto typu na trhu se stejným výsledkem dříve či později). Začal bych opálením/oškrábáním plastizolu (teď jsem to dělal na své 06 a žádná krása - viz jak to dělal Balu), sice to vypadalo moc hezky, ale vždy jsem po chvíli našel rezavé místo - a to byl luxus proti Tvým fotkám. Pak to pořádně okartáčovat (dělal jsem to lamelákem, kartáčem na vrtačce, papírem dle stavu koroze a místa) mechanicky očištěná místa jsem natřel přípravkem na penetraci rzi (krásně do dočistilo dostříbrna), na to jsem nastříkal dostatečnou vrstvu dvousložková základovky. I přes odpor k tomu hrubému nástřiku jsem to tím chtěl udělat (v zimě nevyjedu). Naštěstí jsem se ještě zeptal v AC Liberec, tam mi pán radil, ať to nedělám a radši nastříkám tlustší vrstvu podvozkového vosku (ten používám standardně v taková hezké hnědé metalické barvě - DINITROL 4942), že se to lépe přilne k podkladu. Sváry, které jsem tam měl po opravě jsem zapatlal štětcem"asfaltovým BODY" (910 nebo 930, nevím přesně, jedno je přelakovalelné, druhé ne - použil jsem nepřelakovatelné) dá se tím udělat tlustá vrstva - dělal jsem to 2x tedy není nic poznat - ale jen lokální místečka. Na to jsem to tedy nastříkal oním DINITROLEM. Protože bylo docela chladno, tak jsem to měl hustší (i přes ohřívání na plotně), dělal jsem to tou pistolí na kartuše úplně bez trysky a výsledkem je nádherná struktura nerozeznatelná od té původní. Nastříkat dutiny voskem je jasnačka. Jen na to proboha nepoužívej Tlumex a všeobecně nástřiky na asfaltové bázi. Honza
Re: Kewintova Niva
Napsal: ned bře 09, 2014 12:38
od Kewint
Díky , no zakladovka dvousložková není , ale je to prolitý všechny spáry a spoje aspoň 3krát . Chtěl jsem to stříknout tímhle
http://www.automotokotrla.cz/?p=product ... roduct=185 . Používáme to v práci na podvozky . A přes to bych to ještě vzal tím dinitrolem . Oškrábání starého natěru podvozku i podběhů je samozřejmostí .
Re: Kewintova Niva
Napsal: úte bře 18, 2014 23:29
od Kewint
Máte někdo možnost sehnat kompletní sadu polyuretanových silentbloků na celé auto ? Na kolik to asi vyjde ? Díky Kewint