Stanový přívěs Skif M
Moderátor: Moderátoři
Re: Stanový přívěs Skif M
To teda je pravda, řešili to na Land Rover foru - buď nechat malá kola a celé to zvednout, nebo dát kola z ATV čtyřkolky - nakonec to přizvedli, kolečka nechali. Asi je to jednodušší řešení, i když to není to tak efektní.
Лада Нива + прицеп Скиф = полный комплект
Re: Stanový přívěs Skif M
Лада Нива + прицеп Скиф = полный комплект
Re: Stanový přívěs Skif M
Ja to mam s Off fóra
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=74&t=59706
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=74&t=59706
®; Člen LKCS
Re: Stanový přívěs Skif M
Tak to,Raduzi, budem muset asi ladit, ať to trochu vypadá k našim Nivuškám. Uvažuju to koupit bez stanu, stříknoutdo barvy auta, přidat nosiče na kola a napasovat na to moderní stan-kopuli-s tím mám dobré zkušenosti. A asi pořešit ty kolečka, no
Лада Нива + прицеп Скиф = полный комплект
Re: Stanový přívěs Skif M
To abych na Niva namontoval tažné (to je v techničáku a kdesi se i povaluje) a cosi prodal ať netrhám partyju
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Stanový přívěs Skif M
Vidím, že nápad začíná ožívat ))
Лада Нива + прицеп Скиф = полный комплект
Re: Stanový přívěs Skif M
Jestli s timhle nekdo prijede na sraz tak sednu na zadek
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stanový přívěs Skif M
Několik poznámek moderátora:
Tuto téma je kecací a nebo nakupovací? Tak jako tak je to umístěný špatně. Přendavam to do diskuze, pokud je to bazar, tak to nahlaš a já to přendam do bazaru.
A další jsou ty dvojpříspěvky. Používej tlačítko upravit, do jednoho příspěvku se vejde víc vět!
Tuto téma je kecací a nebo nakupovací? Tak jako tak je to umístěný špatně. Přendavam to do diskuze, pokud je to bazar, tak to nahlaš a já to přendam do bazaru.
A další jsou ty dvojpříspěvky. Používej tlačítko upravit, do jednoho příspěvku se vejde víc vět!
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Stanový přívěs Skif M
A proč je to špatně - když je to ve "volném klábosení" a vše se to točí kolem vozíku v názvu tématu ?!
V "Mnichovo Hradišti" se už probírá jen Jakeš a to nikomu nevadí...............????????
Rozhodně si lépe počtu o vozíku, který kupovat nebudu, než o Mnichovo Hradišti, kam jedu, ale v daném tématu se o něm nic nedozvím.....
V "Mnichovo Hradišti" se už probírá jen Jakeš a to nikomu nevadí...............????????
Rozhodně si lépe počtu o vozíku, který kupovat nebudu, než o Mnichovo Hradišti, kam jedu, ale v daném tématu se o něm nic nedozvím.....
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stanový přívěs Skif M
Protože pan moderátor to přesunul A MH se volně potlachově svezlo.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Stanový přívěs Skif M
Turistický autopřívěs Skif- M1 model 81062-01 z roku 1984
Skif je lehký kompaktní jednoosý přívěs, který je možno připojit k libovolnému osobnímu automobilu. Lze rozložit stanový domek v místech , která jsou vybavena potřebným zařízením k odpočinku a noclehu. Přívěs má stejný průchod terénem jako osobní automobil.
Přívěs je možno za dvě až tři minuty rozložit na obyvatelný stan, který má obytnou místnost se sedadly a pohovkou a ložnici. Na dlouhodobých stanovištích je možno plochu rozšířit o stanovou předsíň, která se spojí zipem ke stávajícímu stanu.
Autopřívěs má zavazadlový prostor pod sedadlem v přední části a představuje prostor o 0.5m3 pro převoz různé výstroje a vybavení. Výbava přívěsu není žádná, kromně vstupních schúdků a malého stolečku s židličkami. Stolek se použije buď venku spolu se židličkami, nebo slouží uvnitř přívěsu.
Teoreticky je to stejné jako stanování. Zásadní rozdíl je v tom že nespíte na zemi a kufr u auta můžete použít na bagáž. Všichni víme kolik zabral místa stan takovéhle velikosti v kufru auta, a kolik času zabrala stavba takovéhoto stanu. Samozřejmě se bavíme o stanech z dob totality. U skifa otevřete víko, dáte podpěry, a zevnitř zvednete složenou konstrukci jako pantograf u tramvaje, stanovina je na této konstrukci přichycená, takže jen zajístíte packy proti posunu zpět a máte rozloženo. Žádné kolíkování podlahy, miliony provázků atd.
Podvozek je velice jednoduchý, na každé straně je rameno s tlumičem a pružinou které je upevněno ke karoserii vleku. Tažná oj je upevněna ve vyztužených místech v přední části vleku a chycena na každé straně třemi šrouby. Když na každé straně dva šrouby demontujete a třetí povolíte, můžete tažnou oj sklopit a vozík postavíte na výšku do garáže na zimní období za auto. Vozík má k tomuto účelu vedle zadních světel gumové plochy na kterých vozík stojí. Je to velice praktická věc, z mého hlediska velice dobře vymyšlené.
Jízdní vlastnosti má velice dobré, i když malé kolečka většinou mají tendenci nepřiměřeně cestovat tak skif opravdu sedí za autem tak jak má.
Technická data :
Délka s ojí 2.900mm
Délka přívěsu 2,000mm
Šířka 1.650mm
Výška 920mm
Pohotovostní váha 275kg
Užitečné zatížení 125kg
Celková povolená hmotnost 400kg
Max. zatížení na závěs 36.kg
Nejvyšší pov. Rychlost 80km
Pneumatiky 4,00 – 10
Ráfky dělený disk 2,45 - 10
Výrobce : Permský strojír. závod SSSR
Zdroj:
http://www.historicke-karavany.cz/
Skif je lehký kompaktní jednoosý přívěs, který je možno připojit k libovolnému osobnímu automobilu. Lze rozložit stanový domek v místech , která jsou vybavena potřebným zařízením k odpočinku a noclehu. Přívěs má stejný průchod terénem jako osobní automobil.
Přívěs je možno za dvě až tři minuty rozložit na obyvatelný stan, který má obytnou místnost se sedadly a pohovkou a ložnici. Na dlouhodobých stanovištích je možno plochu rozšířit o stanovou předsíň, která se spojí zipem ke stávajícímu stanu.
Autopřívěs má zavazadlový prostor pod sedadlem v přední části a představuje prostor o 0.5m3 pro převoz různé výstroje a vybavení. Výbava přívěsu není žádná, kromně vstupních schúdků a malého stolečku s židličkami. Stolek se použije buď venku spolu se židličkami, nebo slouží uvnitř přívěsu.
Teoreticky je to stejné jako stanování. Zásadní rozdíl je v tom že nespíte na zemi a kufr u auta můžete použít na bagáž. Všichni víme kolik zabral místa stan takovéhle velikosti v kufru auta, a kolik času zabrala stavba takovéhoto stanu. Samozřejmě se bavíme o stanech z dob totality. U skifa otevřete víko, dáte podpěry, a zevnitř zvednete složenou konstrukci jako pantograf u tramvaje, stanovina je na této konstrukci přichycená, takže jen zajístíte packy proti posunu zpět a máte rozloženo. Žádné kolíkování podlahy, miliony provázků atd.
Podvozek je velice jednoduchý, na každé straně je rameno s tlumičem a pružinou které je upevněno ke karoserii vleku. Tažná oj je upevněna ve vyztužených místech v přední části vleku a chycena na každé straně třemi šrouby. Když na každé straně dva šrouby demontujete a třetí povolíte, můžete tažnou oj sklopit a vozík postavíte na výšku do garáže na zimní období za auto. Vozík má k tomuto účelu vedle zadních světel gumové plochy na kterých vozík stojí. Je to velice praktická věc, z mého hlediska velice dobře vymyšlené.
Jízdní vlastnosti má velice dobré, i když malé kolečka většinou mají tendenci nepřiměřeně cestovat tak skif opravdu sedí za autem tak jak má.
Technická data :
Délka s ojí 2.900mm
Délka přívěsu 2,000mm
Šířka 1.650mm
Výška 920mm
Pohotovostní váha 275kg
Užitečné zatížení 125kg
Celková povolená hmotnost 400kg
Max. zatížení na závěs 36.kg
Nejvyšší pov. Rychlost 80km
Pneumatiky 4,00 – 10
Ráfky dělený disk 2,45 - 10
Výrobce : Permský strojír. závod SSSR
Zdroj:
http://www.historicke-karavany.cz/
®; Člen LKCS
Re: Stanový přívěs Skif M
To je zajímavý nápad s tou kopulí, mám tomu rozumět tak, že otevřeš víko, vyndáš stan a ten postavíš na víko? V korbičce necháš asi sezení?Mysok píše:Tak to,Raduzi, budem muset asi ladit, ať to trochu vypadá k našim Nivuškám. Uvažuju to koupit bez stanu, stříknoutdo barvy auta, přidat nosiče na kola a napasovat na to moderní stan-kopuli-s tím mám dobré zkušenosti. A asi pořešit ty kolečka, no
®; Člen LKCS
Re: Stanový přívěs Skif M
Přesně tak, víko je s matrací, rozměr cca 2x1,6 m, na něj by šla kopule, korbička by asi zůstala nekrytá. Výhoda by byla právě v tom spaní v suchu nad zemí a ještě k tomu na matraci, další výhodou úložný prostor a nosiče na jízdní kola na víku vozíku.
Лада Нива + прицеп Скиф = полный комплект
Re: Stanový přívěs Skif M
Tak to bych v té korbě udělal nějaké držáky na tyčky a ze starých stanových tyčí bych stavěl alespoň takové "tropiko" třeba z celty...
®; Člen LKCS
Re: Stanový přívěs Skif M
Nevím, jestli kolega co byl v MH 2011 je na fóru, ale mohl by vám poreferovat
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez