Stránka 2 z 2
Napsal: pát kvě 05, 2006 13:47
od Tomáš
nej lahůdka je dávat do žigula se páčkama jen na levo ..systém páček i na stěrač a ostřikovač...to je teprv zážitek...
Napsal: ned kvě 07, 2006 22:49
od Honza K.
To Luděk:Je vidět, jak toho ještě málo znáš o vozech této světové značky . Sorry, to bylo jen takové přátelské poplácání po rameni. Ale jen opravdu přátelské. Vozy 03 měly alespoň od 78 roku třípolohový přepínač na volantu (obrys/tlum./dálk.) a spínač světel dvoupolohový (svítí/nesvítí) na přístrojové desce - měl jsem tovární provedení a spousta (vlastně jen tři) známých měli také vozy z obdobného období s tímto provedením. V příručce k vozu to bylo uvedeno jako změna ovládání světel a to formou vloženého papírku na straně o osvětlení vozu.
Napsal: pon kvě 08, 2006 13:50
od čmelák
nastriekaj tam WD40 hihi mne to pomohlo
packy idu lahko a secko svieti
Napsal: pon kvě 08, 2006 18:42
od Dusan
Ja mam 03 prerobenu na svetla z 05 a halogeny 55/60w a po pripojeni ešte hmlovky na stretavacie svetla sa mi asi dvakrat roztavila umela hmota v ktorej su zaliate kontakty. proste to nebolo dimenzovane na 55+55+21w=131w ale len na 90w
Mam priamo v tom krite volantu male relatko tak že pačka mi spina rele a to svojim kontaktom až napajanie.
Nedavno som daval rele aj pre tlmene svetla lebo bol velky ubytok napätia a na ziarovke bolo len 9V tak že svietilki ako za dusicky. S dialkovymi problem nebol tamn je rele od vyroby a spinalo to 180W