zelvotron píše:Tak do toho nastavování kablů na řj bych se fakt nedoporučoval pouštět je jich tam okolo čtyřiceti a byla by to děsná pakárna, navíc zdroj problémů do budoucna i kdyby se to udělalo pořádně, navíc některý jsou stíněný, to by mohlo nadělat víc paseky jak užitku.
Co se týká Láníka, tak děkujeme za upozornění a doporučuju tu stížnost zaslat i na:
http://www.lada.cz/kontakt/kontakty
Co se týká tý závady, tak bych to tipoval na špatný ložisko spojky, přidřený a když sešlápneš spojku a tak motor už to skoro neutáhne na volnoběh, jinak není důvod aby motor jakkoliv na sešlápnutí spojky reagoval, řídící jednotka motoru nemá informaci o sešlápnutí spojky.
To nastavování kabelu dělat 100% nebudu, sice jsem elektrikář, ale na tohle ,,koule" nemám
Co se týče Láníka, jen upozorňuji na jeho prakticky. Je vedený na seznamu Lada prodejců a servisů a přitom o Ladách neví vůbec nic. Jen šíří pomluvy. Můj táta celý život jezdil na škodovkách, je mu přes 60 let a koupil Ladu Kalinu. Říkal, že za celý život neměl tak pohodlné auto s tak super jízdními vlastnostmi. Já měl octávii první generace v naftě, nyní mám červeňáka Kalinu a můžu říct, že Lada je svižnější. Ale zpět k Láníkovi - otec po něm chtěl, aby mu zapojil automatické spínání světel. Láník, ano, to není problém. Tátovi předal auto, s tím, že to funguje. Táta přijel z Luk domů (cca 40 km) a že to auto chcípne klíčkem. Vypnul a vytáhl klíček a slyší, že motor je pořád vchodu
Láník to udělal tak, že motor se vypínal panýlkem na světla... Takže opravdu skvělého autoelektrikáře tam má. Rozpájel tam půlku kabelů na tom panýlku a pod klíčem, že to kámoš musel dávat půl dne dokupy a izolovat. Takže zde je vysvětleno, proč Láníka ne! Vzhledem k tomu, že si za práci účtuje div ne rovnou v dolarech nebo eurech. Pokud mi zde někdo poradí nějakého Lada specialistu, který tomu fakt dost rozumí, budu jedině rád (Vysočina, Jih Čech či Jih Moravy). Do Sadské to máme bohužel dost z ruky.
Každopádně k problému u tátovi 1118. Našel jsem na Slovensku kompletní návody na kalinu:
http://www.tomasfabry.sk/kalina/index.php
Podle těch návodů jsem tedy začal hledat chybu na váze vzduchu. Na koncovce (štekeru). Do štekru šťáva jde. Váhu vzduchu bohužel nepoznám, jestli je či není funkční. Pokud někdo ví, jak se to dá poznat, budu rád. Díky...
Každopádně auto vykazuje tyto problémy. Auto nastartuji, chvilku s ním jezdím po okrese, motor se zahřeje. Chcípnu auto. Přijdu třeba za 2 - 5 minut a auto startuji, naskočí ale jde pod otáčky pod 500 ot. Až chcípne. Poslední dobou to dělá to, že abych vůbec nastartoval, musím přidat mírně plyn. Ale jak pustím plyn a nechám auto běžet na volnoběh, tak chvilku si drží 900 ot. a pak zase klesne pod 500 ot.
Vůbec si s tím nevím rady.
S tím spojkovým ložiskem je to zajímavý postřeh, ale bohužel nevím, jestli je to 100% tím. Hodím tam neutrál, pustím spojku a nechám běžet motor a auto také jde pod otáčky, až chcípne. Nejhorší je to na křižovatkách, či kruháčích. Prostě jak se sešlapne nebo pustí spojka, auto se dusí a jde pod otáčky, až chcípne.
Pokud má někdo konkrétní typ, čím by to mohlo být, budu moc rád. S tím spojkovým ložiskem je to dobrý tip, ovšem se trošku bojím, aby to nebyla nějaká prkotina a já kvůli tomu nevyměnil půl auta
A za Láníkem mě i otce do servisu už nikdo nedostane.